1. powered by Surfing Waves

3DS hacking news

Discussion in 'Nintendo 3DS' started by DieH@rd, May 30, 2013.

1. DieH@rd

DieH@rd Winter Knight Staff Member Administrator

Evo izgelda da su slomili i 3DS... Nek neko napravi dedicated thread.

http://www.youtube.com/watch?v=uW3LxuDvHeI

Navodno ovo je rana verzija game launcher softvera, finalna [koja izlazi za "par nedelja"] bi trebalo da podrzava vise igara po memorijskoj kartici. Dunno if true. More rumors @ http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=504395&page=14

2. MadHouse

MadHouse Haos picke ludilo

3. proton

proton Member

Nek je sa srecom, sad moze jos par naslova da se oplete.

4. mE.

mE. Member

Nadam se da ovo daje mogucnost da se igraju igre iz drugih regiona, u tom slucaju odmah skupljam pare za 3DS :D

Edit: Izgleda da nije region free.

*Is this real?
    Short answer: Yes. This is a real product and will really allow you to play 3DS ROMS on your 3DS unit.

*How does this work?
    It's a tiny bit more complicated than this, but I'm dumbing it down so that everyone can understand. Basically, this is a shell for an SD card slot which tricks the 3DS into thinking that the SD card is the game cart. By putting the ROM into the SD card, and the SD card into the shell, you've essentially created a 1:1 copy of a retail game; a bootleg.

*What does that mean for the user?
    A couple things. The SD card has to be the correct size for the ROM. If you have a 2gb ROM you need a 2gb SD card, and so on. You cannot use a larger card than the ROM you're using, which also means that there's no way to store more than one ROM on the card at a time. Additionally, the save files are stored on the cart shell itself, as the spot for that is standardized. This means that if you change the ROM, the new game will see that information as a corrupted save and delete it. You'll need to back up your save files before switching ROMs, and you may need additional hardware to do so.

*Can it run homebrew?
    Nope. This won't allow you to run unsigned code. The cart is set up in such a fashion that you've created a 1:1 copy of a retail cart. That is, it's signed by Nintendo already, and that's why you can run it.

*Can it get around region blocking?
    Nope. For the same reason listed above, you'll still need to use the correct region's ROM for your hardware, and won't be able to play any ROMS of games that haven't been released in your hardware's region. You also can't modify the ROMs without stripping the Nintendo signature and thus making this method no longer work.

*But since the 3DS can't tell the difference between this and a real cart, it means Nintendo can't block it with an update, right?
    No. Nintendo can and will block this device. Currently, the 3DS can't tell the difference. However, it's just not being instructed to check the right things. There's plenty Nintendo can do to identify this device. For only one example, they can check the read speed of the cart and see that it isn't the same as an official card.

Worse, since ROMs can't be modified, Nintendo also can and will simply include the update on future game carts, making it impossible to play those games with the device since doing so would force an update that made it no longer function.

*So what will I need in order to use this to full effect?
    You'll need:
    1) The device itself
    2) One MicroSD card to standard SD card adaptor for your computer, or a USB card reader device with a MicroSD card slot.
    3) One MicroSD card of every standard 3DS ROM size - 512mb, 1GB, 2GB, and 4GB
    4) A method of getting save data off the cart, storing it for later, and putting it back on the cart (an R4i save dongle, for instance).

*Will this open any doors for better versions in the future?
    Nope. Again, because it's running 1:1 copies, and can't run any modified or unsigned code, it won't be leading to better technology on its own. It will, however, serve to motivate those that are currently working to crack that nut in two ways: First, because someone is out there getting a piece of the pie already and potentially eating their sales, and second because people will be unhappy with the complicated way this one works and demand for a proper system will increase.

5. nikola987

nikola987 Well-Known Member

Au, mnogo zajebano ovo.. deluje real :s

6. DragonOfTheEarth

DragonOfTheEarth Moderator

Ako je real, onda je samo pitanje vremena kada cemo dobiti pravo resenje. A sa ovim se ja ne bih zezao, verovatno ce ga jako brzo resiti Nintendo.

7. WolfDC

WolfDC Well-Known Member

Kako kažu prvi mačići se u vodu bacaju (odvratna metafora, znam). Tako da će mo da vidimo kako će ići dalje.

8. grimlord

grimlord Matori član

Stigao mi je Luidji tako itekako verujem da je ovo real. xD

Lepe vesti. Sad da vidimo sta ce od ovoga biti. :)

Also, po jedna memorijska kartica za svaku igru? lol sounds like fun. :D

9. Otaku

Otaku

http://gbatemp.net/threads/gateway-3ds-first-3ds-flash-card.348671/

10. Solesoslav

Solesoslav Member

Nista mi nije jasno iz tvog linka, ali koliko vidim iz zadnjih par strana spominje se neki lik GaryOPA koji je poznat po PS3 hakovanju(Blue Dongle) i respected member of the community. On (valjda) kaze da je to validno i koliko se meni cini(mada sam gledao samo 10 minuta tako da verovatno gresim) vec krecu rane isporuke. Hocu ja da kupim jedan, zna li neko gde i kako?

11. MadHouse

Nista mi nije jasno iz tvog linka, ali koliko vidim iz zadnjih par strana spominje se neki lik GaryOPA koji je poznat po PS3 hakovanju(Blue Dongle) i respected member of the community. On (valjda) kaze da je to validno i koliko se meni cini(mada sam gledao samo 10 minuta tako da verovatno gresim) vec krecu rane isporuke. Hocu ja da kupim jedan, zna li neko gde i kako?

Jos uvek nisu pustene u prodaju.

ja ti ne preporucujem da to radis jer treba da pustis nekih mesec dana koriscenja drugih ljudi da vidis kako ide jer sigurno ali sigurno ce nintendo uraditi sve da spreci to. Mogu da ti brikuju konzolu kad im se hoce.

12. Solesoslav

Solesoslav Member

Ne mogu da mi brickuju konzolu ako je ne konektujem online. Od dva 3ds-a koja imam, jedan ne update-ujem kako bih igrao ds igre na njemu.

13. proton

proton Member

Gateway 3DS Releases An Official FAQ

Here is a little FAQ about Gateway 3DS, answering customers' most popular questions:

- Is it one microSD per game?

Currently yes.

- Must the microSD card size match the game size?

No, so long as the microSD card is larger than the rom size.

- Can it play games from other regions?

Currently no, however due to popular demand, we have launched an investigation into this possibility.

- Can it play Homebrew?

No.

- Are saved games working? Once you take out the game is the save file kept or lost?

We are currently working to fully support back up and restore of save data.

- Can Nintendo block Gateway with an update?

Anything is possible we would rather not speculate (As always, any updates should be avoided)

- How big are the games and what is the minimum size for the microSD card?

Some range from 256MB to 4GB

- Can you play multiplayer local and mostly online?

Yes, but we advise not to use online features

- Do the game keep internet capacity?

Yes, but we advise not to use online features

- Is it upgradable?

Yes some aspects of the design will be upgradable.

- Can it run normal DS roms?

No, there are many alternative options for this.

- Suggested Retail price?

About $80/€65

- Availability: End of June.

BUT until production has started, we are not accepting any pre-payment, therefore end-users should NOT pay until we indicate on our site that pre-orders are officially open and payments from resellers are being accepted.

PLEASE DO NOT PRE-PAY UNTIL WE SAY SO !

http://www.ps3crunch.net/forum/threads/7245-Gateway3DS-FAQ

http://www.maxconsole.com/maxcon_forums/showthread.php?195859-Announcing-the-Gateway-3DS-Your-gateway-to-games&p=1386426#post1386426

14. Otaku

Otaku

Evo izgelda da su slomili i 3DS... Nek neko napravi dedicated thread.

http://www.youtube.com/watch?v=uW3LxuDvHeI

Navodno ovo je rana verzija game launcher softvera, finalna [koja izlazi za "par nedelja"] bi trebalo da podrzava vise igara po memorijskoj kartici. Dunno if true. More rumors @ http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=504395&page=14

Uf super. ima da nabiju cenu kartici a nintendo ce ubrzo apdejtovati tako da treba cekati.

Heh, kad smo vec kod cena,
    Cuo sam na GBAtemp i video na par sajtova gde prodaju GATEWAY 3DS,
    da ce cena biti od 70€ do 80€ :shocked:

A little too much, don't you think?

15. Wahad

Wahad Prekidać 4 Life! Staff Member Administrator

lol pa nema toliko igara po mom mišljenju da opravda tu cenu.

+ dati te novce i rizikovati da ne patchuju taj exploit je questionable.

16. DragonOfTheEarth

lol pa nema toliko igara po mom mišljenju da opravda tu cenu.

+ dati te novce i rizikovati da ne patchuju taj exploit je questionable.

Pecovace ga 100%. Ovaj exploit se jedino isplati ljudima koji imaju bar 2 konzole, pa jednu mogu da drze neapdejtovanu.

17. Solesoslav

Solesoslav Member

Pa sta ako ce da kosta 80e. 3DS ima toliko dobrih SP igara da je 80e pristojna cena. Iako stoji ovo sto kazete za 2 konzole, ja se nadam da necu biti jedini koji ce da uzme ovo cudo.

18. MadHouse

Pa sta ako ce da kosta 80e. 3DS ima toliko dobrih SP igara da je 80e pristojna cena. Iako stoji ovo sto kazete za 2 konzole, ja se nadam da necu biti jedini koji ce da uzme ovo cudo.

80e i nije mnogo za funkcije tog cuda ali jeste mnogo i glupo ako ga odmah pecuju na neki drugi nacin da ne mozes da koristis i onda ti propade tih 80eu.

Ja cu je uzeti ali nakon nekog vremena,kada vidim o cemu se radi.

19. Solesoslav

Solesoslav Member

Ja vec imam jednu konzolu koja sedi na 4.4 vec duze vreme i stvarno bi super bilo kada bi omogucili da je Region free ne bi li probali neke japanske igre pre vremena, a i zbog pokemon promocija.

20. Blinker

Blinker Kinslayer

Je l' ce neko da uzme, imali zainteresovanih na forumu?

21. nikola987

Preorder? Ni lud... Kad izadje, i kad se pokaze da radi, mozda :)

22. proton

proton Member

GATEWAY 3DS FAQ Update
    29/07/2013

First units to ship this week !

And a quick note to update our FAQ regarding the use of the "blue" card and recent title releases:

Can the blue card run DS home brew ?

YES :- The bundled blue ds card, is in essence a standard DS cart capable of both DS backups and home brew for DS mode, tested to work on 6.1

Is the blue card required for every power cycle ?

No :- Our custom Gateway Installer DS app is only required to be run once to setup and thereafter any time the console is used in DS mode.

Does Gateway support all games:

No :- Animal Crossing uses unique NAND based save hardware in the cart, support will be added through a GW firmware update. Mario (released last week) is forcing 5.1 update. We have prioritised work on supporting all such future releases. Stay tuned.

http://www.gateway-3ds.com/

23. nikola987

Animal crosing uvek ima najjacu zastitu.. Ja na dsu nisam nikad uspeo da ga pustim (jedina igra)..

24. DieH@rd

Nisam pratio kako je napredovao Gateway hack. Jel i dalje prima samo jedan po jedan game rom, ili se na ketridz/microSD moze staviti vise njih i loadovati ih po zelji?

25. darkado

darkado EmuGlx veteran

Animal crosing uvek ima najjacu zastitu.. Ja na dsu nisam nikad uspeo da ga pustim (jedina igra)..

meni radi najnormalnije na ds liteu.

26. DieH@rd

Vidim da ovaj exploit nece raditi na najnovijoj verziji 3DS OS-a. Za sada je samo v4.5 podrzan.

27. Koder

Koder Horizontalni serklaž

^ Kako? Meni je uvek radio na DSu, šta više probah pre par nedelja, radi savršeno.

28. MadHouse

Meni sa R4 karticom,DS animal crossing nije hteo da upali i citao sam na internetu da ne postoji nacin da ga pokrenes.
    Ima neku zastitu ubacenu u sebi,moras da menjas skriptu da bi radilo.

29. darkado

darkado EmuGlx veteran

ja sam koristio acekard2 i najnoviji akaio.

30. Koder

Meni radi na R4. :hmm: Doduše nije ona najstarija, nego malko novija.

31. DragonOfTheEarth

Na CycloDS Evolutionu isto radi bez problema. Msm, pokrece se, sad nisam nesto puno igrao ali kontam da je ok.

32. nikola987

Poceo da se isporucije danas ovaj famozni flashcard, tako da cemo uskoro znati valja li cemu. Medjutim, vec na pocetku ogroman minus je sto podrzava samo firmvare od 4.1 do 4.5, a ovde su su prepostavljam (kao i ja) na 6tici...

Cak i da neko kupi svez 3ds, ne verujem da dolazi sa nekom od podrzanih verzija, a ne znam dal ima nacina updetovati na neki od 4.x

33. Wahad

Wahad Prekidać 4 Life! Staff Member Administrator

Nema, ne vidim poentu u ovom flashcart-u a još manje kada mu se vidi cena.

34. Koder

Ako funkcioniše kako treba, biće to ogroman pomak, i još dosta potencijalnih vlasnika. :)

35. Koder

Ako funkcioniše kako treba, biće to ogroman pomak, i još dosta potencijalnih vlasnika. :)

Bio si u pravu Koderu.

In other news:
    http://gbatemp.net/threads/gateway3ds-hands-on-impression.352608/

Gateway postoji, i radi savršeno, pušta sve release igre (kojih ima mnogo) bez greške i bez ikakvog pečovanja, i takođe i saveovi rade.

Ako se najavi još koji dobar naslov, eto mene u Nintendo porodici ponovo. :D

36. DragonOfTheEarth

Koliko sam ja skontao, pusta sve sem Mario and Luigi(posto je to jedina igra koja trazi 5.1 fw) i Animal Crossing(zbog NAND snimanja).

37. master_yoda

master_yoda EmuGlx website editors

I pretpostavljam da ce sve nove igre koje budu izlazile traziti aktuelni firmware update...

38. Koder

Rešiće to za novije updateove kad tad, rade trenutno da bude podržan Gateway na 6.x firmveru.

39. grunt

grunt Celeb Freak

Pa to, a plus neznam kako ce ovo da boostuje sale 3ds-a kada kontam da vecina novih vec imaju veci FW, a bogme ni cena sd kartica nije bas tako mala, dok ne izdaju verziju koja radi na svim FW-ima i prima vise igara na jednoj kartici i ne spuste cenu ispod 50e ovo je shit.

40. Koder

Ali je ipak nešto, i to bogami nešto. :) Prava piraterija je ipak u pitanju.

Cene microSD kartica od 2GB su poprilično fer i za malo, ali samo malo manje od originalne cene ketridža. :) A za FW, izbaciće podršku za veći FW, u međuvremenu, onaj kome je piraterija bitna, neka ne updateuje. Poprilično prosto.

41. DragonOfTheEarth

Neko je napravio racunicu. Originalna igra za 3DS kosta 40$, Gateway kosta 80$, jedna microSD od 2gb kosta oko 5$. Dakle, za cenu 3 igre, moze da se uzme Gateway i 8 kartica od po 2gb. Daleko da nije isplativo, ali cu ja definitivno sacekati jos malo pre nego sto uzmem 3DS.

42. dsst

dsst fdggg

zar nije dovoljna jedna microSD kartica na kojoj mogu da se stavljaju i skidaju igre po potrebi ?

43. ivamark

ivamark Well-Known Member

super je sto mi 3DS jos stoji na 4.5 FW mada necu kupiti linker jos cekam klonove. :D

44. Blue

Blue ....................

zar nije dovoljna jedna microSD kartica na kojoj mogu da se stavljaju i skidaju igre po potrebi ?

Ako nećeš nikada da poneseš više od jedne igre sa sobom onda jeste.

45. gruja

gruja I am God of War

super je sto mi 3DS jos stoji na 4.5 FW mada necu kupiti linker jos cekam klonove. :D

Hakovali 3ds?
    Sada ce i vita :D

46. Ryo

Ryo Veteres

Viti sa PS+ pretplatom je od svih mogućih konzola najmanje potreban hack. Važno je samo da rade PSP igre i emulatori.

47. grunt

grunt Celeb Freak

Pa da PSP/Emulatori rade na svakoj Viti onda jos i da kazemo da nije potreban CFW, al posto to nije slucaj, plus PSN+ je dobar samo za ljude koji ga imaju od pocetka, da neko sada/u buducnosti uzme Vitu ipak bi gomilu igara propustio tako da je opet CFW veoma pozeljan.

48. DragonOfTheEarth

Sta, znaci razbili su i region lock? Vreme je da se polako uzima 3DS.

49. Haseo

Haseo Hands off the panda!

Sta, znaci razbili su i region lock? Vreme je da se polako uzima 3DS.

+1

Taman da imam neki handheld posle DSa.

50. Visant

Visant Captain Caveman

ok, 220 eura za 3DS XL + 55 Eura za kartice = 275 E . Jos uvek mi se ne slaze , nije da hejtujem ali nema razloga da ova kartica kosta vise od 20 Eura nego su vestacki digli cenu posto nema druge opcije trenutno