1. powered by Surfing Waves

Halo 5: Guardians (2015)

Discussion in 'Xbox One' started by Blue, May 16, 2014.

1. Blue

Blue ....................

[​IMG]

Posle E3 trailera prošle godine igra je i zvanično najavljena.

Any time you transition to a new platform, there is the opportunity to look at things with a new perspective. For us at 343 Industries, the launch of the Xbox One was an opportunity to think about what stories we wanted to tell, how to tell them, and how best to push the “Halo” franchise to showcase the platform. And, most importantly, combining our passion for “Halo” with the vocal and informative input from our fans.

“Halo” isn’t simply a perennial game franchise, it’s a part of the Xbox platform itself. In terms of innovation and ideation, it’s sometimes important to people who might not even play “Halo.” And of course it’s a passion and an essential experience for two generations of gamers. So we asked ourselves, how do we begin and where do we go with “Halo” on Xbox One?

In the past, “Halo” games have pushed the Xbox forward, showcasing the console and its ecosystem in entertaining and innovative ways. Making a “Halo” game that runs at 60 frames per second, on dedicated servers, with the scope, features and scale we’ve been dreaming of for more than a decade, is non-trivial. It’s a task that we, at 343 Industries, are taking very seriously to ensure we deliver the “Halo” game that fans deserve, and a game that is built from the ground up for Xbox One.

I’m happy to reveal that “Halo 5: Guardians,” the next installment in the legendary saga of the Master Chief, will launch on Xbox One in fall of 2015. In the tradition of every “Halo” game since its debut in 2001, it is a massive and exciting project.

“Halo 5: Guardians” is a bigger effort than “Halo 4.” That applies to the content and scope of the game, as well as the technology in what’s now a brand new and more powerful engine. Certainly there are some core elements carried over from prior games, but we’ve invested a huge effort in retooling our tech to take full advantage of the Xbox One’s hardware and ecosystem to create worlds and experiences worthy of next-gen.

It’s a game that will hopefully demonstrate the talent, learnings and abilities of the 343 Industries team. A game that will incorporate the things we learned from “Halo 4” about technology, aesthetics, performance and scale – and perhaps more importantly, understanding and embracing a community of gamers who love what lies at the heart of this game, and the limitless potential of the “Halo” universe.

And 2015 won’t simply be the year of “Halo 5: Guardians,” it will also be a year that offers us a unique opportunity. The opportunity to invite old friends and new audiences into that universe through the “Halo” television series, launched as a unique collaboration with Steven Spielberg and some of the finest creative minds in the business. A series that will stand alone, as well as complement and enrich the game experience. We’ll have more to share on the “Halo” television series as we near its projected fall 2015 release.

Više informacija će sigurno biti objavljeno na ovogodišnjem E3.
    Cilja se na 60 FPS, za sada nema priče o rezoluciji.

CVG
    Eurogamer
    XBOX

2. Wahad

Wahad Prekidać 4 Life! Staff Member Administrator

Stavi onu reveal sliku i quoteuj press release.

3. DieH@rd

DieH@rd Winter Knight Staff Member Administrator

Well, makar je stavio par linkova. FC4 thread je penzionisan jer je OP bio pointless a thread dovoljno mali i nebitan da nece nedostajati nikom [osim kod par picajzli koji borwsuju internet u potrazi za "pravdom"].

4. Wahad

[​IMG]

Prvi next-gen Halo naslov je zvanično najavljen. Sam reveal poster nam sugeriše da će biti dva glavna protagonista. Videćemo da li je 343i naučio na greškama koje je napravio sa Halo 4 i da li će ovo vratiti staru slavu Halo naslova.

Dva glavna lika možda vrate naraciju kakva je bila u Halo 2, a možda bude i više kao Halo Reach. We'll see at E3.

Any time you transition to a new platform, there is the opportunity to look at things with a new perspective. For us at 343 Industries, the launch of the Xbox One was an opportunity to think about what stories we wanted to tell, how to tell them, and how best to push the “Halo” franchise to showcase the platform. And, most importantly, combining our passion for “Halo” with the vocal and informative input from our fans.

“Halo” isn’t simply a perennial game franchise, it’s a part of the Xbox platform itself. In terms of innovation and ideation, it’s sometimes important to people who might not even play “Halo.” And of course it’s a passion and an essential experience for two generations of gamers. So we asked ourselves, how do we begin and where do we go with “Halo” on Xbox One?

In the past, “Halo” games have pushed the Xbox forward, showcasing the console and its ecosystem in entertaining and innovative ways. Making a “Halo” game that runs at 60 frames per second, on dedicated servers, with the scope, features and scale we’ve been dreaming of for more than a decade, is non-trivial. It’s a task that we, at 343 Industries, are taking very seriously to ensure we deliver the “Halo” game that fans deserve, and a game that is built from the ground up for Xbox One.

I’m happy to reveal that “Halo 5: Guardians,” the next installment in the legendary saga of the Master Chief, will launch on Xbox One in fall of 2015. In the tradition of every “Halo” game since its debut in 2001, it is a massive and exciting project.

“Halo 5: Guardians” is a bigger effort than “Halo 4.” That applies to the content and scope of the game, as well as the technology in what’s now a brand new and more powerful engine. Certainly there are some core elements carried over from prior games, but we’ve invested a huge effort in retooling our tech to take full advantage of the Xbox One’s hardware and ecosystem to create worlds and experiences worthy of next-gen.

It’s a game that will hopefully demonstrate the talent, learnings and abilities of the 343 Industries team. A game that will incorporate the things we learned from “Halo 4” about technology, aesthetics, performance and scale – and perhaps more importantly, understanding and embracing a community of gamers who love what lies at the heart of this game, and the limitless potential of the “Halo” universe.

And 2015 won’t simply be the year of “Halo 5: Guardians,” it will also be a year that offers us a unique opportunity. The opportunity to invite old friends and new audiences into that universe through the “Halo” television series, launched as a unique collaboration with Steven Spielberg and some of the finest creative minds in the business. A series that will stand alone, as well as complement and enrich the game experience. We’ll have more to share on the “Halo” television series as we near its projected fall 2015 release.

http://news.xbox.com/2014/05/games-halo-journey-announcement

5. Ryo

Ryo Veteres

Nemojte praviti duple threadove bez veze. Editovan je prvi post.

[osim kod par picajzli koji borwsuju internet u potrazi za "pravdom"].

Pretpostavljam da se ovo odnosi na mene. Spojio sam FarCry thread, jer apsolutno nema razloga da postoje dva, ti kao moderator uvek možeš da promeniš prvi post i napraviš ga boljim, umesto da otvoriš još jedan thread.

6. DieH@rd

Ja sam fin, ne menjam tudje postove [osim kad zajebavam grunta :)].

7. grunt

grunt Celeb Freak

Ahaha sva sreca pa nemam vise sig-ove koje mozete da mi editujete a da ni ne skontam :p

Jedva cekam prve slike/trejler. Sto kaze wahad malo zabrinjavajuce sto chief nije u prvom planu, ali imam nade imho 343 studio su pravi fanovi i nisu me razocarali do sada.

8. Wahad

Ok sada je bolje.

9. Blue

FC4 thread je penzionisan jer je OP bio pointless a thread dovoljno mali i nebitan da nece nedostajati nikom [osim kod par picajzli koji borwsuju internet u potrazi za "pravdom"].

FC4 thread je imao sve informacije koje su tada bile dostupne. Neka se onda uvede pravilo da ne treba otvarati threadove pre zvanične najave igre i neće biti nesuglasica.

10. Efendija

Efendija зимница мајстор ™

[osim kod par picajzli koji borwsuju internet u potrazi za "pravdom"].

Pre se ovde na mene misli :)

DH duplira i samog sebe, dva Dragon Age: Inquisition threada

http://emuforums.emuglx.org/thread-dragon-age-iii-inquisition-multiplatform-frostbite-2

http://emuforums.emuglx.org/thread-%D0%B4%D0%BE%D0%B1%D0%B0-%D0%B7%D0%BC%D0%B0%D1%98%D0%B5%D0%B2%D0%B0-3-%D0%B8%D0%BD%D0%BA%D0%B2%D0%B8%D0%B7%D0%B8%D1%86%D0%B8%D1%98%D0%B0-7-%D0%BE%D0%BA%D1%82%D0%BE%D0%B1%D0%B0%D1%80-2014-pc-x360-xbone-ps3-ps4

a za ovaj drugi nedostaje konachno malo ozbiljnosti za sam naslov jer niko normalan nece odraditi forum search za nepostojeci lokalizovani cirilichni naslov.

Znam da je DH super lik (verovatno i uzivo XD) ali ponekad neshvatamčemuzezanjebre :lol:

Ahem... on topic
    Halo 2 secam se bio mi je izuzetno zanimljiv zbog dva glavna lika, ne bih imao nishta protiv da se i ovde tako neshto ponovi samo josh jache epski.

11. DieH@rd

Znam da je DH super lik (verovatno i uzivo XD) ali ponekad neshvatamčemuzezanjebre :lol:

[​IMG]
    I like to watch the world burn.

12. DieH@rd

Dodali su aim down sights u Halo 5. 343i nastavlja da menja core gameplay sa svakom svojom igrom, videcemo oce li im se i ovo obiti o glavu.

[​IMG]

13. voja87

voja87 Well-Known Member

detalj nista preterano bitno ustvari zar nije tako moglo da se nisani i ranije, mozda sa pistoljem...?

14. Wahad

Ta puska je vec imala ADS i sprint je bio u Halo 4 tako da za sada nista novo :)

15. DieH@rd

Vredi spomenuti da je ta puska ranije imala scope. Ovo je ironsight bez zooma.

16. CTOJAH

CTOJAH волим да ми лижу шупак

Oce li za PC ? :cool2:

17. Blue

Naravno, videćemo posle kakav će biti port za Xbone.

18. Wahad

:lol:

Ima "mali" zoom a ovo nije ironsight :) ovo je posebni nisan nakacen preko battle rifle-a. Zoom je ja mislim apsolutno isti, veci zoom ima DMR.

To je ta kustomizacija o kojoj sam ja pricao, videcemo kako ce biti.

19. Wahad

20. TheNick

TheNick FIGHT! Staff Member Administrator

LOL STA?!

21. DieH@rd

LOL, kakav hate. GAF se smirio cim je izaslo dokaza da ADS nije svuda pristuan, sta se palis. Napadas GAF kao da su ti nesto lose uradili licno.... :D

22. Wahad

To sam upravo i rekao. Videli trailer od 6 sec i odmah rekli da je govno.

ADS ne postoji, nije da nije svuda prisutan :). Its all cosmetics

23. DieH@rd

Nisam mislio na njihov hate, mislio sam na tvoj hate.

24. Wahad

Nije moj hejt nego se tamo overhypeuje i dobro i lose. Its a fact.

25. Wahad

http://www.youtube.com/watch?v=8NVtOhoHe4A

26. shin-boyan

shin-boyan Well-Known Member

https://www.youtube.com/watch?v=8Uqqe-mKN6I&feature=youtu.be

27. shin-boyan

The quest of the hunter and the hunted has begun, today marks the kickoff of the Halo 5: Guardians Multiplayer Beta, giving fans around the world their first taste of the next evolution of Halo combat.

Launching in fall 2015 exclusively on Xbox One, Halo 5: Guardians continues the story of the Master Chief, and introduces a brand new central character to the Halo universe – Spartan Locke. Peace is shattered when colony worlds are unexpectedly attacked. And when humanity’s greatest hero goes missing, Spartan Locke is tasked with hunting the Master Chief and solving a mystery that threatens the entire galaxy.

Today, pre-orders have kicked off by revealing early details on various editions of Halo 5: Guardians.

With three pre-order editions to choose from, eager fans can reserve a copy of Halo 5: Guardians, plus exclusive content:

Standard Edition for $59.99 – Halo 5: Guardians plus an exclusive poster, only available to those who pre-order.

Limited Edition for $99.99 – Everything in the Standard Edition plus new digital content to enhance Spartan combat and exclusive items wrapped in a uniquely designed steel book.

Limited Collector’s Edition for $249.99 – Everything in the Limited Edition as well as additional content such as a commemorative numbered statue designed by 343 Industries. More details on the design to be shared at a later date.

28. vetar

vetar Well-Known Member

29. Blue

Ako ne odlože i Halo 5.

Inače da li znamo rezoluciju i FPS? I jesu pominjali local co-op?

30. DieH@rd

Na proslom E3-u su ponosno rekli da ce Halo 5 biti prva mainline igra koja ce izaci sa 60fps. Rezoluciju naravno nisu spominjali, mada nedavna MP alfa je bila 720p. Ja ocekujem 900p za final game.

31. vetar

vetar Well-Known Member

Mislim da su šanse za to minimalne, eventualno da je prebace za novembar ali mislim da nema šanse da je prebace za sledeću godinu,
    da postoji neka mogućnost za to ne bi naveli tačan datum izlaska.

32. DieH@rd

Objava tacnog datuma izlaska ne sprecava odlaganja.

33. Blue

Biću zadovoljan sa 60FPS i 900p.

720p bi bilo baš bedno i pored 60FPS,
    a za 1080p smo se već naučili da su male šanse na Xbone tako da je meni ovo OK.

34. DieH@rd

Ma uvek mogu da obore grafiku i postignu 1080p. Taman ce do tada moci da se hvale maximalno kako im je DX12 "pomogao" u tome. :lol:

35. Wahad

MP ce sigurno biti 60fps kao i alfa. SP neka bude 1080p30 ali da bude prelepo nemam nikakav problem.

36. shin-boyan

Ne mora da bude mnogo lepse od H4 sto se mene tice.

37. vetar

vetar Well-Known Member

Naravno da ne sprečava ali smanjuje šanse za tako nešto, pogotovo kada je vrlo bitna ekskluziva u pitanju.

38. DieH@rd

Watch Dogs je bio bitniji za Ubi jer im je to bila nova ekskluziva koja bi obezbedila njihovu buducnost u nextgenu, pa su odlozili igru znacajno tik pre launcha.

Svejedno, relativno mali broj igara biva odlozen, a predvideti da li ce se to desiti ili ne.... to je nemoguce.

39. vetar

vetar Well-Known Member

Mislim da je Microsoftu mnogo bitan Halo 5 pogotovo sada kada konkurencija nema ništa slično da ponudi.

Microsoft je sada dao tačan datum izlaska 7 meseci pre izlaska te igre,
    dok su Sony i Nintendo svoje igre koje su trebale da izađu u sličnom periodu sada odložili.

Kao što sam napisao, mislim da su šanse da Halo 5 bude odložen za sledeću godinu vrlo male.

40. DieH@rd

Sudeci po merenjima sa Beyond3D-a, E3 2015 demo od Halo 5 je radio u dynamic rez tokom cinematika [par puta izmereno ~1920x804 i ~1920x603], i izmeren possible dynamic ~720p rez za vreme kampanje [na par merenja je bilo ~ 1200x810].

But ok, igra jos nije out.

41. Wahad

U pripremi za Halo 5

So, naiđoh na link gde je lik u 15 minuta objasnio sve bitno šta se dešava u Halo-u od početka do kraja (Wars - Reach - 1 - 2 - 3 - 4 - 5).

Znači bukvlano sve šta treba za razumevanje šta kako zbog čega odakle zašto je tu. Lik jako lepo priča i lako je za razumeti ga.

Ovo je must watch za svakog fana a i oni koji tek žele da uđu u Halo Universe, a i da, posle ovog priča može mnogo "ozbiljnije" da se shvati kada se pogleda sama srž svega, jer eto nekom je Halo childish zbog neke vrste Covenanta u igrama i nikada nisu uspeli da zaobiđu tu činjenicu, već su povučeni predrasudama prestali da igraju i označili Halo kao sranje serijal sa sranje pričom i univerzumom.

42. shin-boyan

43. grunt

grunt Celeb Freak

Kotaku novi polygon xD

44. shin-boyan

45. voja87

voja87 Well-Known Member

Zbog tih 60 fps-a igra izgleda losije od sad vec par godina starog killzone-a. Imo trebali su da idu kampanja 30, multi 60

46. gruja

gruja I am God of War

Gde pise da izgleda losije od kz?

47. shin-boyan

Meni je drago sto nisu. Pre par dana sam igrao Shadow Fall posle MGS5, razlika je drasticna.

48. Omega

Omega N64 je đubre

Ne piše Grujo, Voja to tvrdi. :D

49. Blue

Meni izgleda OK, svakako ne najbolje za 2015 ali jbg igrao bi igru kako god da izgleda.

50. voja87

voja87 Well-Known Member

Volim halo serijal i igrace se sigurno samo kazem igra izgleda fino ali nista impresivno