1. powered by Surfing Waves

Nintendo Switch (Mart 2017)

Discussion in 'Nintendo Switch' started by vetar, Jun 25, 2015.

1. vetar

vetar Well-Known Member

[​IMG]
    [​IMG]

[​IMG]

[​IMG]

[​IMG]

[​IMG]

-Switch izlazi 3. marta po ceni od $299
    -U paketu su, Switch, Dock, Joy Con Left and Right, Joy Con Grip, kao HDMI kabal i AC adapter

-Joy Con-ovi poseduju NFC, akcelerometar, gyro senzor, novi sensing/vibrating tech. Takođe imaju Share dugme i shoulder dugmiće.
    -Switch će imati plaćeni online servis od jeseni, do tada će biti besplatan.
    -Switch je region free.
    -Switch baterija traje od 2.5h do 6.5h sati.
    -Ima touch screen i USB Type C konektor.
    -8 Switch sistema može biti konektovano za lokalni multiplayer.

-Zelda BotW je launch igra
    -1-2 Switch je launch igra (cilja da bude nešto kao Wii Sports)
    -Mario Kart 8 Deluxe stiže u aprilu (1080p, novi battle mode, staze, likovi, itemi..)
    -Arms stiže na proleće
    -Splatoon 2 na leto
    -Super Mario Odyssey je verovatno 2017. holiday season igra (Sandbox world is back)
    -Xenoblade Chronicles 2
    -DQ X i XI
    -Fire Emblem Warriors
    -Shin Megami Tensei
    -No More Heroes sequel
    -Fifa
    -NBA 2K18
    -Skyrim
    -Steep
    -Dragon Ball Xenoverse 2
    -I Am Setsuna
    -Disgaea 5
    -Dragon Quest Heroes 1+2
    -Sonic Mania
    -Sonic Project 2017

Pošto je Nintendo pre par meseci zvanično objavio da radi na novoj konzoli/hardveru/platformi ili kako su se tačno izrazili "dedicated game platform" i kako ne bi trovali ostale teme, napravio sam posebnu temu u kojoj bi komentarisali informacije koje imamo o NX-u ili o novoj konzoli i koje nastavljaju da stižu i šta bi konkretno NX u stvari mogao da bude.

Ispod ću navesti sve zvanične informacije koje trenutno imamo o NX-u poređane od novije ka starijoj.

Kimishima noted that it will need to be an attractive system that gets them to jump in. He also reiterated said that Nintendo aims for it to be a new experience totally different from Wii U and 3DS, and development is steadily progressing.

For our dedicated video game platform business, Nintendo is currently developing a gaming platform codenamed “NX” with a brand-new concept and our unique software-led hardware-software integrated business will continue to constitute the core business for Nintendo.

We can’t talk about the NX. If we do, competitors may take our ideas and customers won’t be surprised. This would not be beneficial for the company or its shareholders. The NX is new hardware, and will start from 0. However, the 3DS and Wii U have install bases. Immediately cutting off SW for previous HW upon the release of a new machine is inefficient. We will continue making 3DS/Wii SW while preparing for the NX. We are prioritizing satisfying customers who purchased the Wii U.

As proof that Nintendo maintains strong enthusiasm for the dedicated game system business, let me confirm that Nintendo is currently developing a dedicated game platform with a brand-new concept under the development codename “NX.” It is too early to elaborate on the details of this project, but we hope to share more information with you next year.
    [​IMG]

[​IMG]
    [​IMG]

“That being said, I can assure you we’re not building the next version of Wii or Wii U. It’s something unique and different. It’s something where we have to move away from those platforms in order to make it something that will appeal to our consumer base.”

I will not share details on NX today but with regard to the launch of Nintendo 3DS and Wii U not necessarily having progressed well and not acquiring sufficient support from software publishers, we intend to offer NX through a Nintendo-like solution. Thank you for understanding that we are making various considerations and preparations in order to avoid what happened with the previous generations.

Nintendo is collaborating with various software publishers. At E3, which was held in the U.S. and is the largest trade show in the video game industry, we received many proposals for joint initiatives. In addition, Japanese software publishers have close relationships with our licensing department on a regular basis. As for collaborations with software publishers or their games, please consider that there are various ongoing projects below the surface."

What we are always striving to do is to find a way to take novel technology that we can take and offer it to people at a price that everybody can afford. And in addition to that, rather than going after the high-end tech spec race and trying to create the most powerful console, really what we want to do is try to find a console that has the best balance of features with the best interface that anyone can use.

And the reason for that is that, No. 1, we like to do things that are unique and different from other companies, but we also don't want to just end up in a race to have the highest-tech specs in a competition to try to find how we get these expensive tech specs to the lowest price of the other systems. And so there's different ways that we can approach it, and sometimes we look at it just from the sense of offering a system that consumes less power and makes less noise and generates less heat, or sometimes we may look at the size of the media and the size of the system and where it fits within the home.

But really what's most important to us is, how do we create a system that is both unique and affordable so that everyone can afford it and everyone can enjoy it.

What I think is unique about Nintendo is we're constantly trying to do unique and different things. Sometimes they work, and sometimes they're not as big of a hit as we would like to hope. After Wii U, we're hoping that next time it will be a very big hit.

Miyamoto:
    “I’ve pulled myself back out of some of the hardware section and I’m really focused on some of the software that I’m involved in—for example, the new Starfox game,” he says. “Of course I am observing and looking at the hardware, but I am not actively participating and making decisions.”

When it comes to how dedicated game systems are being played, the situations have become rather different, especially between Japan and overseas. Since we are always thinking about how to create a new platform that will be accepted by as many people around the world as possible, we would like to offer to them "a dedicated video game platform with a brand new concept" by taking into consideration various factors, including the playing environments that differ by country.

If you only expand upon existing hardware, it's dull. In some shape or form, we're always thinking about how we want to surprise players as well as our desire to change each person's video gaming life.

Because we are calling it a 'new concept', we are not thinking of this as a 'simple replacement' for the 3DS or the Wii U.

Nintendo, together with DeNA, will jointly develop a new membership service which encompasses the existing Nintendo 3DS and Wii U systems, the new hardware system with a brand-new concept, NX, and smart devices and PCs, and Nintendo will be the primary party to operate this new membership service.

Nintendo reorganized its R&D divisions and integrated the handheld device and home console development teams into one division under Mr. Takeda. Previously, our handheld video game devices and home video game consoles had to be developed separately as the technological requirements of each system, whether it was battery-powered or connected to a power supply, differed greatly, leading to completely different architectures and, hence, divergent methods of software development. However, because of vast technological advances, it became possible to achieve a fair degree of architectural integration..

For example, currently it requires a huge amount of effort to port Wii software to Nintendo 3DS because not only their resolutions but also the methods of software development are entirely different. The same thing happens when we try to port Nintendo 3DS software to Wii U. If the transition of software from platform to platform can be made simpler, this will help solve the problem of game shortages in the launch periods of new platforms. Also, as technological advances took place at such a dramatic rate, and we were forced to choose the best technologies for video games under cost restrictions, each time we developed a new platform, we always ended up developing a system that was completely different from its predecessor. The only exception was when we went from Nintendo GameCube to Wii. Though the controller changed completely, the actual computer and graphics chips were developed very smoothly as they were very similar to those of Nintendo GameCube, but all the other systems required ground-up effort. However, I think that we no longer need this kind of effort under the current circumstances. In this perspective, while we are only going to be able to start this with the next system, it will become important for us to accurately take advantage of what we have done with the Wii U architecture. It of course does not mean that we are going to use exactly the same architecture as Wii U, but we are going to create a system that can absorb the Wii U architecture adequately. When this happens, home consoles and handheld devices will no longer be completely different, and they will become like brothers in a family of systems.

Still, I am not sure if the form factor (the size and configuration of the hardware) will be integrated. In contrast, the number of form factors might increase. Currently, we can only provide two form factors because if we had three or four different architectures, we would face serious shortages of software on every platform. To cite a specific case, Apple is able to release smart devices with various form factors one after another because there is one way of programming adopted by all platforms. Apple has a common platform called iOS. Another example is Android. Though there are various models, Android does not face software shortages because there is one common way of programming on the Android platform that works with various models. The point is, Nintendo platforms should be like those two examples. Whether we will ultimately need just one device will be determined by what consumers demand in the future, and that is not something we know at the moment. However, we are hoping to change and correct the situation in which we develop games for different platforms individually and sometimes disappoint consumers with game shortages as we attempt to move from one platform to another, and we believe that we will be able to deliver tangible results in the future.

Last year we also started a project to integrate the architecture for our future platforms. What we mean by integrating platforms is not integrating handhelds devices and home consoles to make only one machine. What we are aiming at is to integrate the architecture to form a common basis for software development so that we can make software assets more transferrable, and operating systems and their build-in applications more portable, regardless of form factor or performance of each platform. They will also work to avoid software lineup shortages or software development delays which tend to happen just after the launch of new hardware.
    Some time ago it was technologically impossible to have the same architecture for handheld devices and home consoles and what we did was therefore reasonable.

I ona AMD izjava krajem prošle godine, koja ne mora da znači da se odnosi na Nintendo.

We would have at least one to two semi-custom design wins and I’m pleased to report that we have those design wins, the work to design the products that has already started, the contract assigned and those parts get introduced in 2016.

We didn’t say at which space it is in. I’m not going to give too much detail. I’ll say that one is x86 and one is ARM, and atleast one will be on gaming, right. But that’s about as much as you going to get out me today, because the customers from the standpoint to be fair to them. It is their product. They launch it. They announce it and then just like the game console or the parts you find out that its AMD’s APU that’s been used in those products.

Last edited: Jan 13, 2017
  2. TheNick

TheNick FIGHT! Staff Member Administrator

Ovo bi bile super vesti da Wii U nije izasao pre dve ipo godine... A o NX-u se prica vec godinu dana. Strange indeed.

3. Omega

Omega N64 je đubre

Smrdi na Dural vs Black Belt prototipe. Naravno na kraju je izabrana jeftinija (i hardverski lošija) varijanta.

NX će da flopne jače od WiiU-a, pogotovo ako opet budu eksperimentisali sa "waggle" kontrolama, duplim ekranom ili nekom trećom pizdarijom.

4. Kraken

Kraken Disco Bean

Probala vec vita pa prsla ko lubenica. Konzole se ne kupuju zbog gimmicka vec jer daju jeftinu i jednostavnu zabavu.

5. vetar

vetar Well-Known Member

NX je prvi put spomenut pre 3 meseca i to da bi uverili javnost da ne odustaju od konzola nakon objave partnerstva sa DeNA-om i najave igara za mobilne uređaje.
    Prošle godine su počeli da spominju neke planove za budućnost, ali ništa konkretno.

Kao što sam već napisao u drugoj temi, Nintendo je kod Wii U-a zajebo sve što se moglo zajebati (osim odličnih igara naravno), tako da bi baš morali dobro da se potrude kako bi se naredna konzola lošije prodavala.
    Najveće razlog zbog kog je Wii U flopnuo su ime užasno ime i katastrofalan marketing, dodaj tome slabe launch naslove i sušu igara u prvoj godini što već posle par meseci odrazilo na prodaju, nakon čega je odmah 3rd party počeo da ih napušta.

Normalno ime koje ne stvara konfuziju i solidan marketing, plus par jačih naslova na launch im garantuje bolju prodaju nego što je imao Wii U, bez obzira šta će u stvari NX biti.

Wii je davao jeftinu i jednostavnu zabavu.

6. Kraken

Kraken Disco Bean

Yep, i sad je ps4 daje. Ko napravi jeftin casual sistem imace prodaju. Ostali targetuju hc trziste koje i ne gravitira preterano ka konzolama.

7. Omega

Omega N64 je đubre

3rd party izdavači se neće vratiti tako lako na novu N konzolu, a pogotovo u smislu da će spremiti AAA multiplat naslove za launch. Znači ovaj put sve, ali baš sve mora da im odgovara da bi se vratili (hardver, kontrole, sdk, dobra online infrastruktura, lagan proces certifikacije igara i patcheva itd.)
    A s obzirom koliko se još muče sa dugotrajnim razvojem igara i nedostatkom izbora igara iz svih žanrova, jako je naivno misliti da će se u narednih godinu-dvije to promjeniti.
    Ukratko, NX ima više šansi da propadne nego da uspije na tržištu.

8. vetar

vetar Well-Known Member

Po informacijama koje je Nintendo do sada dao (a koje sam gore naveo) mislim je moguće par NX varijanti:

-Kućna i handheld konzola (ili možda čak i više uređaja) sa indetičnom arhitekturom hardvera, istim OS-om, jakom integracijom između konzola, cross devolpment i cross play igara i razni servisi.

-Varijanta koju je @DieH@rd spomenuo u drugoj temi, portable konzola koja ima mogućnost da bežično šalje signal do TV-a.
    Takva konzola sa ekranom bi bila i odllična zamena za gamepad, tako da bi mogle da se igraju Wii U i 3DS igre bez ikakvih problema.
    Jedino kao problem vidim formu i veličinu konzole, odnosno jačinu hardvera i trajanje baterije, pošto će Nintendo verovatno ići na 1080p sa svojom narednom konzolom (mada su uspeli da čak i na Wii U poteraju par igara u 1080p, kao što su Zelda WW HD i Smash Bros.).

-Pošto je u pitanju Nintendo, nešto sasvim treće koje nema mnogo veze sa stvarima koje su navodili do sada.

Ono što skoro sigurno ne treba očekivati je da će izbaciti klasičnu high end spec konzolu sličnu PS4/XboxOne, plan im je opet da ne jure high end spec konzolu i ne trkaju se za najači hardver na tržištu, kao i da opet urade nešto drugačije.

Sa Wii U hardverom su im sve igre u 720p a čak par igara imaju u 1080p, logično je da će sa narednim hardverom ciljati 1080p igre, pogotovo ako hoće 3rd party portove.

-Ako im Nintendo omogući lake i jeftine portove mogu se vratiti.
    -Mislim da su im za launch nove konzole mnogo bitniji jaki Nintendo naslovi nego multiplat, za Wii U su imali NSMBU (skoro da se može reći da je u pitanju HD verzija igre koja je izašla 3 godine ranije na Wii-u), Nintendo Land (iako je odlična i raznovrsna igra, nije baš igra zbog koje bi se kupovala konzola) i Zombi U (odlična hardcore horor igra koju rani Gamespot review sasekao) i inferiorne multiplat portove. Znači katastrofa, najlošiji launch za neku Nintendo konzolu.
    Naravno mogu i trebaju da obezbede i multiplat portove za launch, ako je neophodno i da malo podmažu izdavače.
    -Već su rekli da će izabrati hardver koji će im omogućiti lako portovanje i razvoj igara, kontrole nemaju mnogo veze pošto i na Wii i Wii U konzolama imaš igre koje nisu iskoristili motion i gamepad, recimo Wii U sdk je sada neuporedivo bolji nego što je bio na launchu...
    -Nintendo uvek dugo radio svoje igre, ali je ulazak na HD teritoriju to još više odužio, ali sada već imaju dosta iskustva sa HD razvojem a cross devolpment bi dosta trebao da utiče na brže izdavanje igara.
    Ako malo pogledaš, videćeš da su dosta stvari ispravili ili najavili da će ispraviti, bar ono što se može ispraviti.

-Mislim da je još rano da bi prognozirali da li konzola ima veće šanse da propadne ili osvoji tržište pošto još ništa konkretno ne znamo, ali znamo da je Wii U najlošija prodavana konzola u istoriji Nintenda i da su sigurno sve dobro izanalizirali šta je sve dovelo do toga kako ne bi ponovili iste ili slične greške i kako bi naredna konzola bila uspešna.

9. TheNick

Koje to hc trziste ne gravitira ka konzolama? Ne gravitira ni ka kupovini igara pa ce zauvek biti marginalno. Tamo gde se prodaje najvise kopija - to je mainstream i pokrece industriju dalje, a ne piratski PC koji prodaje od 1 do 5% multiplat naslova, koga zabole za taj "hc".

Nintendo Wii je vladao casual marketom u prosloj generaciji, PS4 ni Xbox One nisu ni blizu tome sada. Postoji trziste koje Nintendo moze da mazne ako budu pametni, konkurentan hardware, sto znaci multiplat + naravno Nintendo igre + neki gimmick bi bili pobednicka kombinacija za NX.

Ivan and Cipak like this.
  10. Omega

Omega N64 je đubre

Nintendo je gotovo uvijek imao najgore razvojne i debugging alate u zadnjih 20 godina, zašto se zavaravati da su sada napravili veliki iskorak.

Bez AAA multiplatform igara će konzola flopnuti, nema tu neke filozofije. A dati pare za neku ekskluzivnost i kvalitetan port sigurno neće.

Ne trebaju oni birati hardver i praviti se najpametniji već se obratiti developerima i vidjeti šta oni žele (a la Sony sa PS4).

Nemaju, u protivnom StarFox ne bi izgledao onako užasno i prazno.

Šta su ispravili? Account sistem, oslobodili dodatni ram developerima, ubrzali OS, omogućili instalaciju igara na ext. hdd, smanjili cijenu, postavili demoe za većinu igara itd.

Khm... VirtualBoy... khm...

11. Kraken

Kraken Disco Bean

Ako hoces simulaciju aviona imas da kupis celu kopiju cesninog upravljackog sistema samo na pcju, ako zelis da kupis uprvljac za vozove opet samo na pcju, ako zelis da koristis volane koje sony vise ne podrzava opet pc, ako hoces 4k i 120fps u igrama, opet samo na pcju... Realno, pc je otvorena platforma koja nudi opcije za sve i svasta. Konzole su po defaultu zatvorene i danas imaju u sebi poor mans pc hw i realno su okrenute samo ka najobicnijim casual gamerima. I to je cool jer im je prodaja nikad bolja ali za iole zahtevnijeg korisnika danasnje konzole su mainstream turd.

12. vetar

vetar Well-Known Member

-Kažu da je GameCube imao vrlo dobar hardver i alate za razvoj igara, navodno bolji i lakši nego PS2.
    Zato što su sada videli da ne mogu da prođu dobro bez njih.

-Verovatno, ali je ovde bila reč konkretno o launch igrama, a jake ekskluzive su bitnije od AAA mulitplaform igara za launch nove Nintendo konzole.

-Nintendo uvek bira hardver i gleda šta prvenstveno odgovara njima, ali naravno da će sada gledati šta odgovara i multiplatform developerima, dobro vide kako PS4 prolazi, a znaju i sami da ne mogu dobro da prođu bez multiplatform igara.

-Imaju, ne možeš samo na osnovu jedne igre koja nije dugo u razvoju suditi o tome, pogledaj AAA Nintendo igre kao što su Mario 3D World, Mario Kart, Smash Bros. Zeldu U...

-Da ubrzali OS sada je neuporedivo brži nego na launchu, odavno možeš da instaliraš igru na eksternom HDD-u, rade na novom accaunt sistemu i sređivanju svih svojih servisa, sredili su SDK razvojne alate i sada imaju mnogo bolji odnos sa programerima sa strane (Indie) nego na izlasku konzole...

-Virtual Boy je više neuspešan eksperiment nego prava konzola, čak nije ni pušten na sva tržišta i povučen je iz prodaje samo nakon nekih 6 meseci nakon izlaska, ali poenta ostaje ista, nikad više nisu imali sličan tako neuspešan eksperiment.

13. gruja

gruja I am God of War

Secam se kada je bio najavljivan novi nintendo kao nintendo revolution ali su ga posle nazvali wii :(
    Meni licno bi se vise svidjalo da su ga nazvali revolution jer i u neku ruku jeste doneo revolucionaran nacin igranja igara tada :)
    Moushn kontrole nisu bile toliko zastupljene a gle sad,imas ih i na mobilnom telefonu :)
    Imaju u nintendu genijalaca ali ima i debila verovatno,mislim konzola se zove wiiu ono...Kontroler je kao retrovizor na fapu i nemaju multiplatform,odma mi je bilo jasno da konzola nema sta da trazi kada izadje ps4 i xboxone jer je i u startu pokazivala ne tako impresifnu grafiku,pogotovo sto je tehnicki slabija od xbox360 i ps3 ili je tu negde,mislim da nintendo mora da prodrma te majstore sto im sklapaju(smisljaju) hardwer inace su ga izduvali sa novom konzolom.
    Meni licno nije toliko bitna grafika ali izbaciti onakav hardwer je vec sramota,drugacija je situacija bila sa obicnim wii jer se onda prelazilo na hd i nije bio obavezan plazma ili lcd tv koji nisu bili toliko ni zastupljeni tada a ni boghme jeftini,verujem da je wii tu pokupio mnogo,plus nararvno opet shit hardwer i jeftiniji od konkurencije.
    Prosla generacvija je zapamcena po sonijevom minusu sa ps3,mislim da su ga oni najvise izduvali tada ali smo svakako dobili mozda i najbolju sonijevu konzolu ikada...
    Sve u svemu kako god da bude sa novom nintendovom konzolom nx ili akko ce se vec zvati,zelim im puno srece i uspeha.
    :)

14. TheNick

hahahah iole zahtevniji korisnik hoce kontroler za vozove... Jbg da ih ima vise tih iole zahtevnih postojalo bi i uspesno trziste za njih, ovako su nebitni a to sto nazivas turd je zapravo igracka zajednica, industrija itd, major gaming scene u sustini.

15. Kraken

Kraken Disco Bean

Ne pravis razliku izmedju mainstream casuala i korisnika koji traze nesto vise i kao takvi naravno da su u manjini. Jbga nije svako zadovoljan sa novim codovima i destiny mapama. Analogno tome, nije ni cudo sto sony i dalje nema exluzivnu simulaciju voznje koja ima dobru prodaju, nedovoljno interesenata jer ps4 i dalje masovno kupuju dojucerasnji vlasnici wiija. Ljubitelji najrazlicitijih simulacija imaju pc, ljubitelji destinyja konzole i svi happy.

Last edited: Jun 26, 2015
  16. TheNick

Teorija ti ne stoji bas jer se Project CARS prodao najbolje na PS4, i to ubedljivo, kako objasnjavas to?

17. Omega

Omega N64 je đubre

OS je još uvijek tragično spor i rudimentaran, a nisam iskreno znao da mogu instalirati retail igru na eksterni hdd i sačuvati laser.

18. Timemaster

Timemaster Caelondian

Nisam ni ja znao za ovo, ali mi se svidja informacija ^_^

19. dsst

dsst fdggg

what? mislio sam da se vetrov post odnosio na digitalne igre? ako su retail, onda stvarno zanimljivo

20. Omega

Omega N64 je đubre

Zaboravo sam staviti /s na kraju. :)
    Kao i obično Vetar hvali trivijalne stvari kod Nintenda.

21. vetar

vetar Well-Known Member

Najnovije informacije on NX-u

The NX was announced then to indicate that we are not retreating from game platforms and will continue the hardware business. Normally, the announcement would’ve been made later. It was like revealing a magic trick ahead of time. New proposals require surprises to follow. Such information on the NX won’t be announced until 2016. No announcements today. Third-party hardware selections are based primarily upon install base numbers. Several unannounced collaborations with 3rd-parties are making progress.

We can’t talk about the NX. If we do, competitors may take our ideas and customers won’t be surprised. This would not be beneficial for the company or its shareholders. The NX is new hardware, and will start from 0. However, the 3DS and Wii U have install bases. Immediately cutting off SW for previous HW upon the release of a new machine is inefficient. We will continue making 3DS/Wii SW while preparing for the NX. We are prioritizing satisfying customers who purchased the Wii U.

OS je neuporedivo brži i to je bila i poenta, a ne bi se složio da je tragično spor, ima delova koji su spori kao ulazak i izlazak u opcije, a ima i delova koji su solidni, recimo startovanje igara (uz onu fast boot opciju) je brže nego na bilo kojoj konzoli.
    Mislio sam na digitalne igre a ne na fizičke, pošto si ti spomenuo eksterni hdd.

Ne hvalim ništa, nego ti odgovaram činjenicama na post, ali zato ti kao i obično kritikuješ sve redom bez obzira koja je tema u pitanju.

22. Omega

Omega N64 je đubre

Ne vidim što bi eksterni hdd i instalacija retail igara bili međusobno isključivi, pogotovo što Xbox to radi bez problema.
    A kritikujem sve što iz neznanja ili nekog jap ponosa nisu uspjeli ispraviti sa konzolom za 2.5 godine.

23. vetar

vetar Well-Known Member

Ja ne vidim zašto si konkretno naveo eksterni HDD za intalaciju retail igara, ali ne bitno pogrešno smo se razumeli.
    Dosta stvari koje su mogli su ispravili ili su najavili da će ispraviti, neke stvari ne mogu ispraviti u ovoj generaciji ili im se ne isplati da ispravljaju (kao što bi recimo bio rebrand naziva konzole na početku ili odavno niža cena konzole..), ali mislim da su vrlo svesni svih svojih grešaka koje su dovele do Wii U faila,
    i da će učiniti sve da iste ne ponove na narednoj konzoli koja je u stvari i poenta ove teme.

Ova poslednja izjava "The NX is new hardware, and will start from 0." mi je posebno zanimjiva,
    znači da će biti totalno novi koncept (verovatno i hardver) u odnosu na DS/3DS i Wii/WiiU, vrlo je moguće da neće biti fizičke backward compatibility opcije.

24. vetar

vetar Well-Known Member

Miyamoto:
    “I’ve pulled myself back out of some of the hardware section and I’m really focused on some of the software that I’m involved in—for example, the new Starfox game,” he says. “Of course I am observing and looking at the hardware, but I am not actively participating and making decisions.”

The problem for Nintendo is the NX’s launch is at least a year away—likely more, as the company reportedly just started talking about it with third party partners at this year’s E3. (The reception, say insiders, was positive.)

https://fortune.com/2015/06/23/shigeru-miyamoto-wii-u/

25. Omega

Omega N64 je đubre

Kako se brzo zaboravlja da su tako isto pričali i za WiiU:

26. Super Simke 64

Super Simke 64 I hate haters!!!!

U početku je Wii U i imao podršku 3rd party developera.

27. Omega

Omega N64 je đubre

Problem s njima je što naprave hardver po svojim željama i onda odu kod developera i kažu otprilike "ovo je naša nova konzola, pravite igre za nju". Zapadni developeri ne vole takav isključiv pristup kao što se može vidjeti:
    http://www.polygon.com/2013/9/3/468...third-parties-to-support-wii-u-long-past-says

A pade mi na pamet još jedna bizarnost s tom kompanijom - gotovo sve 1st party igre stižu iz Japana, pa ffs uložite pare u NOA i NOE da osnuju svoje studije i rade na klasičnim i novim franšizama.

28. vetar

vetar Well-Known Member

Ko kaže da se zaboravlja? To da su navodno pozitivni utisci ne mora naravno ništa da znači, ali je naravno bolje nego da su negativni.

To što je bio problem ove generacije ne mora da znači da će biti i sledeće, pogoto kada sada vide rezultat takvog pristupa i razmišljanja.

Da, bez obzira na Nintendov pristup i greške, Wii U je imao kakvu-takvu 3rd party podršku. 3rd party je počeo konzolu da napušta čim je počela veoma loše da se prodaje.

Last edited: Jun 29, 2015
  29. Omega

Omega N64 je đubre

Tako su osmislili svaku konzolu nakon SNES-a, tj. kako je njima odgovaralo i da istovremeno bude jeftina za proizvodnju (npr. Nintendo je zarađivao na GC hardveru i kada je oboren na $99).

30. vetar

vetar Well-Known Member

Da, mada je GameCube je recimo bio jači nego PS2 i koliko znam jednostavniji za razvoj igara, Wii je bio praktično overklokovani GameCube, dok Wii U ima dosta sličnosti sa Xbox360 arhitekturom i po snazi je više na nivou prethodne generacije...ali je poenta da je Wii U ima ubedljivo najmanju 3rd party podršku na nekoj Nintendo konzoli što je bitno uticalo da Wii U bude najlošija prodavana Nintendo konzola, tako da je sasvim realno očekivati da će promeniti malo način razmišljanja i po tom pitanju.

Mnogo bolji razvojni alati na launchu i arhitektura slična PS4/XboxOne bi recimo bio dobar korak.

31. voja87

voja87 Well-Known Member

sve to i da ga ne nazovu ponovo wii, katastofalna greska sto su wii u nazvali pa wii u

32. Omega

Omega N64 je đubre

Ako im je cilj da unificiraju arhitekture, onda neće (vjerovatno) razmatrati x86-64. Tu je ARM jedini logični izbor, a to neće valjati za multiplaform.

33. vetar

vetar Well-Known Member

Kada je pričao o narednoj arhitekturi (gore sam naveo), Ninendo je govorio o mnogo lakšem portovanju nego kod prethodnih generacija, koliko sam shvatio ARM je prilično dobar i jednostavan i za razvoj i za portovanje, pretpostavljam da je čak i za mulitplatform mnogo bolji nego IBMPowerPC"Espresso".

Još naravno ne znamo šta je tačno, AMD je izjavio da imaju dva semi-custom dizajna koja će biti predstavljena sledeće godine, jedan je x86 a jedan ARM i bar jedan će biti u gamingu.

Ime konzole i još gori marketing koji je išao uz to su po meni katastrofalne greške.

34. CTOJAH

CTOJAH волим да ми лижу шупак

Ja jos uvek patim za Nintendo Revolution, kako je trebalo da se zove Wii. ( koji je, uzgred budi receno i bio prava revolucija ! )
    Ali razumem kapitaliste i njihov strah od bilo kakve revolucije, pa su odustali od imena NR sa "objasnjenjem" da je to predugacko ime da bi debilna americka(uglavnom) deca to upamtila, pa su stavili jos debilnije ime - Wii. To je bilo kao "Mi", pa onda Wii U je kao "Mi Vi/Ti" i sad bi bilo logicno Wii U Dei jelte kao "Mi Vi Oni".

35. gruja

gruja I am God of War

36. dsst

dsst fdggg

s obzirom na to da su rekli da ce biti game changer, sumnjam da ce napraviti nesto slicno current gen konkurenciji. mada ko zna, mozda naprave neko potpuno novo ludilo, ali dovoljno snazno da moze da pokrece multiplatform igre, to bi bilo najpametnije, ali od kada to Nintendo pravi pametne poteze : )

37. vetar

vetar Well-Known Member

Evo veoma zanimljive glasine koja verovatno nije tačna (pogotovo cena), ali možda se na kraju ispostavi da su neki delovi tačni.

The Diddy Kong Racing 2 project was moved over to new hardware that will be launched in 2016. The new platform is aiming for a price of $149.99 to avoid competing directly (price wise) with PlayStation 4 and Xbox One. The company fears that it would be market suicide to release another overly expensive box in the middle of a console generation, when most consumers have already invested in a PlayStation 4 or Xbox One. Wii U development kits are being used to develop NX software; the NX hardware is technically a Wii U except with higher memory bandwidth and a more balanced CPU.
    https://kevincallahangames.wordpress.com/2015/06/29/exciting-times-coming-next-year/

Moguće je da Nintendo izvede nešto slično kao što je uradio sa Wii konzolom. Wii je u stvari poboljšana GameCube konzola sa jakim "gimmick-om" (motion kontrole) koja postala najprodavanija Nintendo kućna konzola.
    Znači poboljšana konzola u odnosu na Wii U sa novim "gimmick-om" po pristupačnoj ceni.

Šta bi konkretno NX mogao da bude u odnosu na Wii U!?
    -Hardver. Čim je Wii U izašao odmah je 3rd party počeo da se žali na slab CPU, znači jači CPU verovatno ARM umesto PPC-a, više rama i moderniji i nešto jači GPU. Znači dosta jači CPU ARM u odnosu na Wii U PPC, 4-6GB rama i nešto jači GPU.
    -"Gimmick". NX u stvari može biti neka vrsta hibrida, vrsta portabl konzole sa touch ekranom koja može slati signal do TV-a i koristiti se i kao kućna konzola, imala bi podršku za Wii U igre.
    -Cena. Ovako nešto bi Nintendo verovatno gledao da ceni oko $200-250.
    -Nintendo ovo ne bi gurao kao novu generaciju, nego kao potpuno novu konzolu u ovoj generaciji.

Evo par Nintendo izjava koje idu u prilog ovoj varijanti:

We would like to offer to them "a dedicated video game platform with a brand new concept" by taking into consideration various factors, including the playing environments that differ by country.

If you only expand upon existing hardware, it's dull. In some shape or form, we're always thinking about how we want to surprise players as well as our desire to change each person's video gaming life.

Because we are calling it a 'new concept', we are not thinking of this as a 'simple replacement' for the 3DS or the Wii U.

It will become important for us to accurately take advantage of what we have done with the Wii U architecture. It of course does not mean that we are going to use exactly the same architecture as Wii U, but we are going to create a system that can absorb the Wii U architecture adequately. When this happens, home consoles and handheld devices will no longer be completely different, and they will become like brothers in a family of systems.

Nintendo, together with DeNA, will jointly develop a new membership service which encompasses the existing Nintendo 3DS and Wii U systems, the new hardware system with a brand-new concept, NX, and smart devices and PCs, and Nintendo will be the primary party to operate this new membership service.

What we are always striving to do is to find a way to take novel technology that we can take and offer it to people at a price that everybody can afford. And in addition to that, rather than going after the high-end tech spec race and trying to create the most powerful console, really what we want to do is try to find a console that has the best balance of features with the best interface that anyone can use.
    But really what's most important to us is, how do we create a system that is both unique and affordable so that everyone can afford it and everyone can enjoy it.

[​IMG]

38. DieH@rd

DieH@rd Winter Knight Staff Member Administrator

Ne hvala. Nikome ne treba nova konzola napravljena na Gamecube CPU platformi.

39. Omega

Omega N64 je đubre

Sve osim ARM+Radeon ili x86+Radeon komboa je samoubistvo. S obzirom da je izvjesno da će NX puštati i WiiU igre, čini se da je najpametnije prodati U.

40. vetar

vetar Well-Known Member

U ovoj varijanti koju sam naveo, umesto PPC-a bi trebao da bude ARM.

41. ivamark

ivamark Well-Known Member

Glavni udeo u vrednosti su igre, Wii U sam po sebi vec sad nema nikakvu vrednost kada se prodaje.
    Ja se nadam da nece da ispale za BC posto sam iovako pukao ozbiljne pare za igre.

42. Omega

Omega N64 je đubre

Pa da, ostaviš igre do narednog E3-a kada bi možda moglo biti poznato hoće li biti BC-a ili ne.

43. vetar

vetar Well-Known Member

Supply chain players gear up for new Nintendo console

Japan-based Nintendo is planning to launch its next-generation games console in 2016 and has recently asked its supply chain partners to start pilot production in October, at the latest. The console will be manufactured by Foxconn Electronics (Hon Hai Precision Industry), but Pegatron Technology is aggressively trying to snatch some of the orders, according to sources familiar to the plan.

Pegatron and Foxconn both declined to comment.

Nintendo in March announced its plan of releasing Nintendo NX in 2016 and has started visiting its supply chain partners recently. The orders are expected to be finalized in February or March 2016 and mass production will start in May or June 2016, while the console's official launch may take place around July, the sources said.

Nintendo reportedly is looking to ship 20 million Nintendo NX in the first year. The shipment volume of Wii U is estimated at two million units in 2015, according to Digitimes Research.

Component suppliers such as Foxconn Technology, Macronix, PixArt Imaging, Coxon Precise Industrial, Nishoku Technology, Delta Electronics, Lingsen Precision Industries and Jentech, are also expected to land orders from Nintendo for the new console, the sources added.

http://www.digitimes.com/news/a20150702PD204.html

"Nintendo in March announced its plan of releasing Nintendo NX in 2016"
    Ovaj deo nije tačan pošto je Nintendo najavio da će predstaviti konzolu 2016. ne da će je izbaciti tada. Takođe izbacivanje nove konzole oko jula je vrlo neuobičajno.

44. Omega

Omega N64 je đubre

Najava na E3-u 2016, kreću sa prodajom u četvrtom kvartalu sa Zeldom kao crossgen naslovom. Zvuči sasvim ok.

45. vetar

vetar Well-Known Member

Po njihovim izvorima (oni su inače poznati po informacijama o proizvođačima, proizvodnim delovima, novim proizvodnim tehnologijama..), planiraju da proizvedu 20m u prvoj godini, što ukazuje na pristupačnu cenu novog hardver, možda onaj primer što sam naveo ili handehld konzolu.

46. Omega

Omega N64 je đubre

WiiU proizvodnja je obustavljena u prvoj godini nakon što je Nintendo kupio komponente za 15M konzola, sve što se sada prodaje je proizvedeno još 2012/13 (sa dodatkom OS updatea). Mogu oni naručiti koliko hoće, ali nema šanse da će prodati 20M u prvoj godini osim ako kućna konzola ne bude u rangu Xbox One sa cijenom od $149-199.

47. DieH@rd

20M je cista spekulacija, toliko mogu prodati u prvih 12 meseci samo ako je u pitanju veoma povoljni handheld koji ima dosta igara i savrsenu PR kampanju. A 20M u 6 meseci.... that's not happening.

Inace, inicijalna narudzbina proizvodnje PS4 je bila ~10M, a Xbone ~7-8M.

Last edited: Jul 2, 2015
  48. vetar

vetar Well-Known Member

Naravno ovo je špekulacija na osnovu digitimes.com izvora, 20m proizvedenih konzola u prvoj godini ne znači automatski toliko i prodatih u prvoj godini, ali ako ima istine u ovoj informaciji Nintendo sprema hardver koji će imati pristupačnu cenu i koji očekuju da bude popularan.

Edit.
    WiiU i 3DS u svojoj prvoj godini su ukupno imali isporuku od oko 20m, tako da ako je stvarno neka vrsta hibrida, ciljaće handheld i kućne konzole istovremeno, tako da u tom slučaju ta cifra od 20m deluje logičnije.

Inače digitimes.com je dosta pouzdan što se tiče informacija koje objavljuju, naravno to ne znači da je sve ovo što su naveli istina.

Last edited: Jul 2, 2015
  49. vetar

vetar Well-Known Member

I will not share details on NX today but with regard to the launch of Nintendo 3DS and Wii U not necessarily having progressed well and not acquiring sufficient support from software publishers, we intend to offer NX through a Nintendo-like solution. Thank you for understanding that we are making various considerations and preparations in order to avoid what happened with the previous generations.

Nintendo is collaborating with various software publishers. At E3, which was held in the U.S. and is the largest trade show in the video game industry, we received many proposals for joint initiatives. In addition, Japanese software publishers have close relationships with our licensing department on a regular basis. As for collaborations with software publishers or their games, please consider that there are various ongoing projects below the surface."

http://www.nintendo.co.jp/ir/en/stock/meeting/150626qa/index.html

50. DieH@rd

Nintendo ne moze ni normalan PR release da napravi, sve im konstantno zvuci kao da je neki los prevodilac preveo na engleski. Jos samo fali GIF Iwate koji konstnatno loop-uje njegove razne poteze rukama koje radi na directovima.