1. powered by Surfing Waves

PS4 JailBreak [Wololo says IT'S REAL]

Discussion in 'PlayStation 4' started by proton, May 9, 2015.

1. proton

proton Member

Following the first PlayStation 4 JailBreak rumors from Brazil a few weeks back, we have the 'Razer Xtreme' modshop in Brazil, sharing some videos of the rumored PS4 JailBreak working online with PSN.

A few weeks ago, MaxConsole was one of first sites to report on the rumors of a PS4 Jailbreak Service that is being offered in various modshops located in Brazil.

At the time, not much info was known, except for listing of 'working games' and price ranges of between $100 to $150 usa for a service that seemed to use a device like a Raspberry PI (but could be just fake pictures) that allowed the store owner to fill up the customers machine with PSN copies of the latest PS4 games onto their console's HDD.

Now finally a video of it working after games been loaded (we still don't know how they are doing it fully yet) have been recently shared by one of Brazilian modshops, one of which we have captured and uploaded to our MaxConsole YouTube channel incase the video gets removed as proof that whatever system they are using seems to be working.

Rumors are that their system is using a exploit in the 'shareplay' feature of PS4, but scene hackers from the PS3 era, claim that Sony already blocked this exploit on the latest v2.51 PS4 firmware, but the Brazilian videos and rough translation claim their consoles work still online via PSN, so either they are spoofing the firmware, or there is more to their exploit and it works on latest firmware.

Problem is all this still just 'rumors' and since they are keeping it as 'service' and internal to their own home country we might never know really what it all about, all tho I heard some modshops in Europe are trying to buy this 'service' for those own business purposes.

Here is what 'Razer Extreme' said about each video shared on his FaceBook page, and remember the following is roughly translated:

Video #1 --> "PS4 unlocked by Extrerme Razer... Play on PSN, without banning, is not PSN card system, totally unique. We are already breaking..."

Video #2 --> "To Thiago Faria your PS4 is ready. I know that you not like football lol, but I did just to fill sausage... Come this afternoon because I will stop display in our workshop."

http://www.maxconsole.com/maxcon_forums/threads/288966-PS4-JailBreak-Rumors-Continue-From-Brazil

https://www.youtube.com/watch?v=cE4lCvvro_E

Cuveni administrator maxconsole foruma @garyopa potvrdjuje da hack realan, do sada se uvek pokazao kao pouzdan.

2. DieH@rd

DieH@rd Winter Knight Staff Member Administrator

I dokaz za jailbreak je sta? Video snimak sa gomilom kupljenih igara sa PSN-a? :)

I call bullshit on this.

3. Jörmungandr

Jörmungandr ALL GLORY TO THE HYPNOTOAD

[​IMG]

Dosta sam placao danak jew develperima :D

Nyarlathotep and voja87 like this.
  4. proton

proton Member

Vec neko vreme se suska o razbijanju PS4, a koliko sam zapazio i $ony je vec nekoliko poteza povukao u sprecavanju JB.

Iza informacije stoji @garyopa, do sada je sve sto je najavio oko JB bilo 100% legit.(PS3, X360, 3DS .....)

Videcemo sta ce biti na kraju.

5. Kraken

Kraken Disco Bean

I ako bude samo ce zapusiti rupe dok izadju igre vredne paznje :(

6. TheNick

TheNick FIGHT! Staff Member Administrator

Nema ga ni dve godine jos ako stvarno padne JB bice to mnogo pre PS3 sto je cool

7. Omega

Omega N64 je đubre

Čak i da je legit, vrlo glup "tajming" za izbacivanje exploita kad konzola ima 5 poštenih ekskluziva.

8. Efendija

Efendija зимница мајстор ™

jbg bar da su sačekali do U4, ovako... meh

9. proton

proton Member

@garyopa - Maxconsole Administrator

'exploit' is real, at least dozen shops are now selling the 'service' (between $100 to $150 USA) which basically is filling up your PS4 HDD with as much games as you can fit from list of 'working games', 'what Google translates' as SAUSAGE.

The 'working' games are basically all paid for digital downloads that have been bought at one time for one or more PSN accounts, then the 'package' has been sold to shops for high price, and then they using the 'exploit' have a way to clone the downloaded/captured PSN packages onto other machines, using small device that somehow tricks the PS4 into activating the games perm. for the new cloned PS4.

Rumor is this can be done via dumping the NOR and changing bits on the other PS4's but reports that they doing it remotely via the Ethernet port, without a need to open up the PS4 and change the NOR.

Maybe it is possible a 'service jig' has been cloned or stolen again, the PS3 jailbreak device that first started the PS3 scene and got sold for $99 each was originally a copy of stolen official ps3 service jig from an authorized Sony Mexico service center.

I am still digging out more info, and even tho the video sucks, sadly this 'pirating' clone of PSN games using an exploit in the 'gameshare' activation is very real, and being kept for now within their home country, but I waiting on confirmation of reports now of one Asia shop doing it, and European one that have exported the 'package' and 'ethernet-thingie' from Brazil for a very high price.

Sadly this is no a jailbreak, or homebrew thingie, it is pure in-house modshop commercial selling of pirated games, much like how the true blue started using special blank blu-rays in Asia, before that part was removed and then just encrypted eboots with DRM dongle instead, if this expansion of this 'pirate service' keeps up and Sony does not block it totally, it would not surprise if we end up seeing soon a new drm-ps4 version of true blue slipping into the Ethernet port being sold to customers in the very near future.

10. DieH@rd

A kako bi bilo da dobijemo potvrdu od nekoga drugoga osim admina tog Maxconsole sajta? :) Mislim, mogu i ja svasta da napisem ovde na EmuGlx-u, detaljno da opisem stvari koje ne postoje.

11. proton

proton Member

12. DieH@rd

Daleko je Webkit browser exploit koji nema admin pristup bilo kom delu OS-a [i to da napomenemo BEZ DOKAZA da exploit zaista radi!] od cinjenice da su sada odjednom pokrenute piratske igre koje savrseno rade online.

13. ContraForce

ContraForce Member

Mozda ga i razbiju pre nego ps3 u svoje vreme :)

Thermaltake775 likes this.
  14. Rhisonicus

Rhisonicus Member

Ako ga i razbiju neka omoguce igranje Online, ne treba mi u drugom slucaju :p
    (Mislim omogucice oni, ali bez bana molim lepo)

Znam, puno trazim :D

15. DieH@rd

Wololo je okacio article u kojem kaze da je brazilski copy hack real.
    http://wololo.net/2015/05/13/new-piracy-technique-on-ps4-in-brazil-confirmed-to-be-real-sony-might-take-legal-action/

Brazilske radnje naplacuju $100-150 za kopiranje 10 igara+NAND+BIOS koji se uz pomoc raspberry pi kopiraju sa host na client konzolu. Client konzola se onda bootuje normalno i u njoj postoje 2 accounta na kojoj su igre, ne postoji limit na broj "piratizovanih" klienata koji se moze uraditi ovom [za sada i dalje non-public] tehnikom. Verovatno nije samo 1:1 copy koji wipeuje staro stanje client konzole, jer korisnik moze da doplati $15 da bi se dodala nova igra [ala mlate pare :D].

Znaci nije u pitanju slamanje OS-a koje bi omogucilo homebrew, vec hack u kojem se client konzola prebacuje "u novo stanje" preko bruteforce flashovanja BIOS/NAND/HDD-a.

16. Omega

Omega N64 je đubre

Neki kažu da se konzola potpuno otvara, drugi da se "hack" radi preko etherneta. Šta je sada istina od toga?
    Neki kažu da se konzola potpuno otvara, drugi da se "hack" radi preko etherneta. Šta je sada istina od toga?

17. Wahad

Wahad Prekidać 4 Life! Staff Member Administrator

Pa ako je bruteforce svega šta je DieHard naveo onda je definitivno otvaranje konzole.

18. Omega

Omega N64 je đubre

U jednom članku sam pročitao da je u pitanju dodatni ethernet dongle preko kojeg je moguće pristupiti bios-u jer nije zaštićen. Valjda su sada taj dongle "portovali" na RPi.

19. DieH@rd

Omega procitaj orginalni article na portugalskom [google translasted]. Spominje se otvaranje konzole i kacenje Pi-a, koji onda preuzima sav posao kopiranja.

20. dsst

dsst fdggg

eh znajuci brazilce i njihove cene, 15 dolara po igri nije nista

21. voja87

voja87 Well-Known Member

jel sony ovo moze da blokira update-om?

22. DieH@rd

Pa cim se konzola otvara i wipe-uje, ocigledno je sansa velika da je ovaj hack totalno hardverske prirode. Pogotovo sto menjaju bios. Ako imaju neki exploit koji se ubacuje na konzolu pre paljenja OS-a, onda se ne moze patchovati [ali potencijalno mogu izaci nove revizije PS4 konzole koje bi sprecile exploit].

Za sada se malo toga zna o samom exploitu.

23. fluffy

fluffy Active Member

zna se sve o exploitu! evo i tutorial ako treba
    pomenuo sam upravo ovaj exploit u temi nextgen piraterije pre nedelju dana
    cim se pojavio ovaj "jailbreak" starija ekipa ps3 scene je ovo nanjusila i dala grube informacije da je rec o klasicnom (fixable) exploitu...cisto da ljudi ne bi bacali pare...a 15ak dana kasnije full report;)

mada...ne bi ja tu nista diro
    nije to to....piraterija je kad se pojavi nesto sto barem pusta retail bez velikih drama (ps3 3.41 USB djunta times lol)

Nyarlathotep and Maxa like this.
  24. DieH@rd

^ to je stariji exploit koji je wololo spomenuo, mada brazilci rade slican posao sa konzolama koje imaju i noviji fw.

25. MagicMaster

MagicMaster Member

Šta god da urade/naprave, od online igranja nema ništa. Uvek će naći načina da to spreče, a posle svih TOSova, mogu da banuju i konzole, i ne moš im ništa. PS3 je banovan , al možeš da igraš i dalje offline. Al ako krenu i da brikuju konzole, biće veselo.

26. proton

proton Member

Posledice hacka se vec osecaju, krenuo je "security update" - reset pass na PSN acc preko mejlova gde je share napravljen.
    Moglo se i pretpostaviti da ce samo sakomplikovati legalni nosilac-guest share, drzimo se hrabro :)

27. Undenis

Undenis A true patriot...

Ako iskomlikuju nosilac guest share goodbye Sony sto se mene tice, ionako se sada vec za malu razliku od nekih 1000din kupi fizicko izdanje.

28. Omega

Omega N64 je đubre

Goodbye PS4 ili goodbye kupovina digitalnih naslova? Baš bi bilo interesantno vidjeti koliko bi emuglx kolega nastavilo kupovati igre za PS4 bez mogućnosti acc sharinga. :)

29. Timemaster

Timemaster Caelondian

ja ga možda i prodam :lol:

30. Omega

Omega N64 je đubre

Pošteno. :lol:

31. Jörmungandr

I ja bih ga u tom slucaju prodao da ga nisam uzeo na rate :D
    No dobro, mozda u tom slucaju zazivi razmena diskova posto su sad u glavnom paprene cene polovnjaka. Tipa kupim jednu igru, predjem, prodam/zamenim. Nace se vec nacina da se sto manje para baca :)

32. DieH@rd

Sta se sada primate. :lol: Ukidanje ghostova im se ne moze zameriti previse jer su useri to korsitili kao cist exploit koji je omogucavao nedozvoljene stvari. Nosilac/Guest nece dirati.

33. proton

proton Member

34. DieH@rd

Ne bi me cudilo da manje od 100 PS4 konzola u celom svetu trenutno ima 1.74 [or below] firmware.

35. darkado

darkado EmuGlx veteran

36. gruja

gruja I am God of War

Dobro je za pocetak ,samo neka ga hakuju i to u fulu kao ove ps3 super slimove sa cobra hakom.

37. ivamark

ivamark Well-Known Member

38. DieH@rd

39. Omega

Omega N64 je đubre

Jedini način da dobijemo poštenu PS2 podršku. Odoh tražiti po oglasima neku konzolu sa matorim fw-om. :)

40. Jörmungandr

Lepo, lepo. Taman za koji mesec mi istice garancija, valjda ce do tada da usavrse jailbreak :D

41. iggy11

iggy11 I'm just kidding...

CTOJAH likes this.
  42. CTOJAH

CTOJAH волим да ми лижу шупак

Ma da, jeste... ...kaze da je sve radio zbog edukacije. Naravno i ja sve pron filmove odgledam do kraja, da vidim dal' ce mladi da se uzmu, posto se jako vole u toku filma :cool:
    I sad kaze : "Gotovo je - kraj" Ovo me potsetilo na Forest Gump (inace po meni najbolji film ikad snimljen !) i onu scenu kad stane sa trcanjem i kaze "umoran sam - idem kuci"

43. ivamark

ivamark Well-Known Member

dokle god rade bez naknade i objave sve sto je uradjeno ja ne vidim problem.

gruja likes this.
  44. DieH@rd

Na poslednjem CCC [Chaos Communication Congress] gatheringu hackera se desila jedna velika vest vezana za razbijanje PS4 zastite. Poznati tim failoverfl0w koji je uspeo da kompletno sjebe security PS3 konzole je objavio vest da su uspeli da ostvare dovoljan nivo PS4 kernel accessa da pokrenu Linux i dobiju kontrolu nad vecinom hardvera [unutar tog Linuxa].

Nisu objavili kojim su tacno exploitom uspeli da ostvare toliku kontrolu, skoro sigurno preko nekog random webkit exploita na matorom PS4 1.76 firmware-u [posle toga su izgleda targetovali SouthBridge]. Prikazani PS4 OS u ovom snimku nema verzije ikonica/imena koje su prisutne posle 2.50 updatea [sto potvrdjuje da je u pitanju mator ofw], i naravno, same as before, ne interesuje ih piraterija. Objavice patched verziju linuxa koji su optimizovali za PS4, ali sam exploit za slamanje zastite OS-a nece objaviti.
    http://wololo.net/2015/12/30/linux-...-linux-running-on-the-ps4-run-a-pokemon-demo/

45. gruja

gruja I am God of War

Bilo bi fino da moze neki windows da se instalira na ps4 :)

46. darkado

darkado EmuGlx veteran

Zasto grujo zasto? :) Nije tesko nabaviti nov ps4 sa tim fw zapravo.

47. DieH@rd

Rad na drajverima se nastavlja, 3D GPU acceleracija na failoverfl0w PS4 linuxu:
    [​IMG]

1300fps-a kada se iskljuci vsync :)

48. ljubomir

ljubomir +Excellent

49. DieH@rd

Objavljen je exploit za pokretanje homebrew koda na FW 1.76 konzolama, i korisnici ce sada "mozda moci" instaliraju Failoverflow distribuciju Linuxa na PS4 [al taj instal nije lak]. Za sad se ceka da neko to zaista i uspe da uradi. :)

http://wololo.net/2016/03/02/ps4-badiret-kernel-exploit-leaked/
    http://wololo.net/2016/03/04/linux-ps4-fail0verflow-release-ps4-kexec-to-boot-linux-on-your-ps4/

Wololo said it best:

To summarize, if:
    Then according to Fail0verflow you should be able to run Linux on your PS4.

That’s a lot of “ifs”

50. gruja

gruja I am God of War

Sjajno,bolo bi dobro da ima puno podraku pa da ps4 moze da zamwbi i kompijuter,bar jesnim delom zameni.