1. powered by Surfing Waves

Sekiro: Shadows Die Twice [PS4/XB1/PC] 2019.

Discussion in 'General Next-Gen (Multiplatform)' started by vetar, Jun 10, 2018.

1. vetar

vetar Well-Known Member

[​IMG]

[​IMG]

Key Features

• Kill Ingeniously – From Software delivers their best in class combat in this fast-paced, action-adventure game featuring all new mechanics.
    • Exploration is key – Players will experience the thrill of exploration and discovery in Sekiro: Shadows Die Twice like never before. Through exploration, players can uncover new items, meet new characters, and encounter hidden enemies.
    • ArmedSekiro: Shadows Die Twice gameplay is centered around sword combat, enhanced by a variety of prosthetic arm attachments that supplement or change the way a player fights. Achieving strategic mastery of “Sekiro” or the “one-armed wolf’s” techniques and abilities, from prosthetic tools, swordplay to stealth and the grappling hook is no easy feat. To overcome difficulties and bring each situation under control, gamers must discover, integrate and use a variety of new tools when heading into combat.
    • One-armed wolf – Play as a highly talented shinobi in the service of a young lord raised in isolation. After suffering defeat at the hands of a shadowy Ashina samurai seeking the unique heritage of your master, the two of you are separated. Deep in the mountains, in a dilapidated temple, you reawaken to your fate. You must take back your master and exact revenge on your enemy at all costs.
    • Hard to the coreSekiro: Shadows Die Twice is a hard-core game worthy of the name From Software. Miyazaki designed Sekiro: Shadows Die Twice this way! Fans of From Software will find the gameplay challenging, yet fun and rewarding. The quality of combat, level of challenge, and creative enemies and bosses are something that can only be found in a From Software title.
    • Reimagined world – This reimagining of Japanese aesthetic blends a withered, yet vivid, world of the late 1500s Sengoku Japan as the age of warring states nears its end. Witness a world brought to its knees by constant bloodshed; a ravaged world on the brink of destruction. Explore these environments, rich with FromSoftware’s intricate design and steeped with secrets to discover.

https://gematsu.com/2018/06/activis...iro-shadows-die-twice-for-ps4-xbox-one-and-pc

Last edited: Jun 11, 2018
  2. Giga

Giga Active Member

[​IMG]

3. dsst

dsst fdggg

[​IMG]

nisam nesto odusevljen samurajskim settingom, ne privlaci me ni nioh narocito, nikad nisam voleo katane u souls igrama. ali from je ovo, jebiga bice dobro.

4. zdravkelja

zdravkelja Member

Gde si na chatu @vetar, Oblakoder je usamljen :D

Anyway, kakav je bio onaj reveal prosle godine, ocekivao sam nesto mracnije. Ali no problem, bice dobro naravno :)

Last edited: Jun 11, 2018
  5. Giga

Giga Active Member

Deluje mi da je engine identican koji su koristili za Bloodborne i DS3 (i to je sasvim u redu). Cak i death animation za igraca izgleda nepromenjeno. :D

6. TheNick

TheNick FIGHT! Staff Member Administrator

Strong Otogi vibes, ali izgleda ipak jos jedan DS derivat.

7. vetar

vetar Well-Known Member

Kao što sam napisao u drugoj temi, na početku trejlera sam mislio da je Nioh 2 što me je isto bilo obradovalo,
    ali u svakom slučaju biće ovo odlična igra.

@zdravkelja,
    nisam fan live chat-a tokom E3-a.. :)

8. vetar

vetar Well-Known Member

Key Features

• Kill Ingeniously – From Software delivers their best in class combat in this fast-paced, action-adventure game featuring all new mechanics.
    • Exploration is key – Players will experience the thrill of exploration and discovery in Sekiro: Shadows Die Twice like never before. Through exploration, players can uncover new items, meet new characters, and encounter hidden enemies.
    • ArmedSekiro: Shadows Die Twice gameplay is centered around sword combat, enhanced by a variety of prosthetic arm attachments that supplement or change the way a player fights. Achieving strategic mastery of “Sekiro” or the “one-armed wolf’s” techniques and abilities, from prosthetic tools, swordplay to stealth and the grappling hook is no easy feat. To overcome difficulties and bring each situation under control, gamers must discover, integrate and use a variety of new tools when heading into combat.
    • One-armed wolf – Play as a highly talented shinobi in the service of a young lord raised in isolation. After suffering defeat at the hands of a shadowy Ashina samurai seeking the unique heritage of your master, the two of you are separated. Deep in the mountains, in a dilapidated temple, you reawaken to your fate. You must take back your master and exact revenge on your enemy at all costs.
    • Hard to the coreSekiro: Shadows Die Twice is a hard-core game worthy of the name From Software. Miyazaki designed Sekiro: Shadows Die Twice this way! Fans of From Software will find the gameplay challenging, yet fun and rewarding. The quality of combat, level of challenge, and creative enemies and bosses are something that can only be found in a From Software title.
    • Reimagined world – This reimagining of Japanese aesthetic blends a withered, yet vivid, world of the late 1500s Sengoku Japan as the age of warring states nears its end. Witness a world brought to its knees by constant bloodshed; a ravaged world on the brink of destruction. Explore these environments, rich with FromSoftware’s intricate design and steeped with secrets to discover.

https://gematsu.com/2018/06/activis...iro-shadows-die-twice-for-ps4-xbox-one-and-pc

Giga likes this.
  9. DieH@rd

DieH@rd Winter Knight Staff Member Administrator

Jos jedan soulslike game, reziran od strane samog Mijazakija. Najveca promena je grapling hook na ruci koji dodatno ubrzava gameplay.

Svidja mi se kako izgleda, igrace se.

10. grunt

grunt Celeb Freak

Nisam fan setting-a, ali ce se definitivno igrati, pogotovo sto i dalje idu u pravcu ubrzavanja gameplay-a :)

11. DieH@rd

FROM je davno bio potvrdio da rade na 3 igre. Ovo je prva, druga je mozda rumorovani Metal Wolf Chaos, a treca... nadam se i dalje za BB2

12. zdravkelja

zdravkelja Member

Geoff Keighley je na Twitteru teasovao nesto horor, podsecalo je na Kuon, ko zna...

13. zdravkelja

zdravkelja Member

14. vetar

vetar Well-Known Member

There are no classes, stats, or souls in Sekiro: Shadows Die Twice
    https://www.pcgamesn.com/sekiro-shadows-die-twice/sekiro-classes-abilities?tw=PCGN1

Sekiro: Shadows Die Twice has no classes from which to choose, no character stats to level up, no option to create your own character, no multiplayer of any kind, no armour or weapons to find or equip, and no souls (or equivalent) to collect - or lose after dying. Just to reconfirm: Sekiro is the next big game by FromSoftware, the maker of Dark Souls and Bloodborne.

Indeed, Sekiro can scarcely be called an action-RPG. FromSoftware's Yasuhiro Kitao rather describes it as an action adventure game. One of the few elements that might seem familiar is your character's prosthetic limb - it's capable of hosting a number of gadgets, which you can find scattered around the world. That sounds pretty reminiscent of the trick weapons found in Bloodborne, if you had a temporary flirtation with a PlayStation 4 to enjoy that.

15. DragonOfTheEarth

DragonOfTheEarth Moderator

Jedna od te tri je verovatno ono VR sranjce.

16. DieH@rd

Znaci, cista akcija. I like it.

eufrat and TwiSteR like this.
  17. DragonOfTheEarth

DragonOfTheEarth Moderator

I don't. Replayability ce biti minimalan.

18. Timemaster

Timemaster Caelondian

Zanima me kako ce onda da prenesu onaj dobri osecaj horora zbog gubljenja valute u igri

19. zdravkelja

zdravkelja Member

S obzirom da ovo nije Souls igra, ne znam zasto se ocekuje da ima neki osecaj horora. Vidim da dosta ljudi na netu kuka povodom ovih novih informacija. To sto se From proslavio sa Dark Souls ne znaci da sad treba samo takve igre da prave, pravili su masu razlicitih igara pre toga i ovo moze da bude dobro. Ko hoce Souls, najavljen je novi Nioh :D

Ratanook and TwiSteR like this.
  20. Maxa

Maxa opsa!

a zašto su onda napravili foru sa umiranjem i ovde... nisu se daleko pomerili od souls :p

21. Giga

Giga Active Member

Znaci singleplayer razbibriga koja se skine sa torenta, predje jednom, i obrise.

Bezveze.

Son I am disappoint

EDIT: Sad bas gledam. Nioh 2 vrvt nece imati invazije i fight clubove i te ostale divne stvari jer ih nije imao ni kec. Code Vein em ne spominje ama bas nikakav player vs player, em ovi najnoviji traileri deluju prelako sa skroz slabasnim protivnicima. Jos ako i Sekiro bude skroz singleplayer iskustvo bez ikakve prave kastomizacije, ponuda valjanog multiplayer Soulsborne-a ce biti bas slaba u 2019. :(

22. dsst

dsst fdggg

dobro i ja sam donekle razocaran ovim detaljima ali nije sad kraj sveta ako ne puknes 200 sati na neku igru :lol:
    sta znam, lepo je sto su iskoracili iz souls formule, ali nisam odusevljen smerom.

23. vetar

vetar Well-Known Member

Ne bi rekao da će biti baš razbibriga:

Hard to the coreSekiro: Shadows Die Twice is a hard-core game worthy of the name From Software. Miyazaki designed Sekiro: Shadows Die Twice this way! Fans of From Software will find the gameplay challenging, yet fun and rewarding.

TwiSteR likes this.
  24. Giga

Giga Active Member

Joj ja se brinem da hoce. Gaming scena je sada vec puna soulsborne veterana koji tesko da ce biti previse izazvani Sekiro-om prosto zato sto su vec odigrali dosta slicnih igara (vrvt vise puta), a ako nema multiplayera to znaci da FROM mora ili da ubaci razlicite nivoe tezine (sumnjam), ili da igru naprave laksom jer igraci nece vise moci da summonuju fantome da im pomognu sa bossovima.

Znaci igra ce ili morati da bude laksa, ili da rizikuju da se brdo ljudi (pogotovo pocetnika u soulsborne zanru) zaglavi rano i batali igru i vrvt je refundira.

Bas ne kapiram sto su se odlucili za ovakav pristup, al ajd videcemo, mozda ce bog Myazaki da napravi cudo.

25. zdravkelja

zdravkelja Member

Sto se mene tice, ovo ne menja nista. Kompletan BB sam igrao offline, a tek sam u Chalice tamnicama poceo da koristim messengere. Video sam na yt-u kako izgledaju invazije, simpaticno mi je to, ali me nesto ne vuce da i ja to radim. A pomagaci mi svakako ne trebaju :D

TwiSteR likes this.
  26. Maxa

Maxa opsa!

nisam se nešto nasekiro oko ove igre...

ba.dum.tssss.

Giga likes this.
  27. disturbed

disturbed Well-Known Member

Ne bih se ja sekiro za tezinu u ovoj igri. :)

TwiSteR and Maxa like this.
  28. Maxa

Maxa opsa!

igraćemo se sekirom sledeće godine...

disturbed likes this.
  29. DieH@rd

30. dsst

dsst fdggg

Jel propustam nesto ili je naslov i opis klipa do jaja misleading? Ne prikazuju demo, pricaju o igri dok loopuje trejler.

31. grunt

grunt Celeb Freak

Da i ja sam ocekivao da vidim normalan gameplay, al corak :D

32. vetar

vetar Well-Known Member

Sekiro: Shadows Die Twice Is Even More Difficult Than Dark Souls Or Bloodborne, From Software Says
    https://www.gamespot.com/articles/sekiro-shadows-die-twice-is-even-more-difficult-th/1100-6459943/

"We think the level of enjoyment is going to really vary and be very broad from player to player," Sekiro's director and From Software president, Hidetaka Miyazaki said. "If you are that player who likes to take their time and carefully piece things together and learn the enemies' weaknesses and positioning, and observe everything, you're going to have a great time. It's that sense of discovery as you explore the three-dimensional maps--you're going to find something, maybe a new prosthetic tool that makes you think, 'Hey, why don't I use this against that enemy?' When that clicks and when it works, that's going to be the sense of satisfaction for that player.

"Whereas the other [player] who just likes to rush in there, go katana-on-katana and feel that blade-to-blade, blow-by-blow gameplay, they're going to feel that intensity. They're going to get that really high level challenge that's probably even more challenging than previous From games. So we feel everyone's going to be able to have something to suit them."

Sekiro: Shadows Die Twice Is Not Part Of Soulsborne Series, From Software Says
    https://www.gamespot.com/articles/sekiro-shadows-die-twice-is-not-part-of-soulsborne/1100-6459819/

"Sekiro was not designed as an evolution of Soulsborne, of the Souls series," series creator and Sekiro director Hidetaka Miyazaki told GameSpot. "It was designed from the ground up, from scratch, as an entirely new concept, as a new game. So we don't know if you'd call this an evolution of the series in this sense."

The creator continued: "Of course with Sekiro, we don't intend to disappoint or turn away fans of previous From Software games, that core fan base. We want to keep the challenge. We want to keep that core experience very much intact for those people."

From Software On Why Dark Souls, Bloodborne, And Sekiro Don't Have Difficulty Options
    https://www.gamespot.com/articles/from-software-on-why-dark-souls-bloodborne-and-sek/1100-6459827/

33. Giga

Giga Active Member

Interesantno je da uopste nije pomenuo najvazniju stvar, a to je da je ceo Soulsborne sistem borbe moze biti zabavan samo ako je tezak.

Cela poenta stamina menadzmenta i male kolicine healtha (i kod igraca i kod protivnika) je da borbi da elemente simulacije u kojoj je svaki napad vazan. Kad bi mogo da smanjis tezinu, igra bi se pretvorila u kretensko tenkovanje udaraca i buttonmashovanje u prazno dok cekas da ti se stamina bar dovoljno oporavi da mozes da zamahnes.

Easy mode ima smisla u akcionim rpg-ovima tipa Witchera, Shadow of Wara i slicnog jer tu spamujes udarce beskrajno i protivnici su generalno mnogobrojni i imaju puno healtha pa mozes da se tripujes da zapravo nesto radis, ali u Soulsborneu bi to bilo nesto najdosadnije ikada.

34. Wahad

Wahad Prekidać 4 Life! Staff Member Administrator

Slažem se ali ponovo mislim da će ovo dosta ličiti na Nioh po borbi, samo brže...

The Witcher 3 je 10x bolje iskustvo na Death March težini. Totalno druga dimenzija, Shadow of War sa druge strane....

35. zdravkelja

zdravkelja Member

Uskoro gameplay :)

36. zdravkelja

zdravkelja Member

Giga, DieH@rd, TwiSteR and 2 others like this.
  37. Giga

Giga Active Member

Mislim da osim Blizzarda, niko ne pravi bolje fluidnije i responsivnije animacije u samom gameplayu od From Softwarea. <3

EDIT: Al definitivno priblizavaju ovaj Sekiro ostalim 3rd person akcionim igrama. Glavni lik ocito ima drasticno bolji mobility i generalno deluje mnogo mocnije nego protagonisti iz Bloodborne-a i pogotovo Dark Soulsa. Tu je i ovo vaskrsavanje + protivnici tipa ovog ogrea koji imaju trista miliona health poena kao bossovi.

S druge strane, mozda iskoriste to i naprave protivnike sa slicnim mocima. Svakako jedva cekam. <3

Last edited: Aug 22, 2018
  38. vetar

vetar Well-Known Member

Tenchu meats Dark Souls :)

Last edited: Aug 22, 2018
  39. DieH@rd

Plus valjda su govorili da nije openworld maze.

40. Maxa

Maxa opsa!

za sada deluje bolje od ds.

41. dsst

dsst fdggg

Postoji kontakt izmedju maceva u borbi, to je nesto sto sam uvek zeleo u souls igrama. Sve ostalo mi deluje meh as fuck

42. vetar

vetar Well-Known Member

Koliko god voleo Dark Souls (a volim ga mnogo), što više gledam ovu igru, drago mi je da su odlučili da naprave nešto malo drugačije.

43. zdravkelja

zdravkelja Member

Potpuno drugi zanr, akciona avantura podseca me na one old school igre sa PS1, samo otvorenije naravno. Ne moraju samo action RPGeve da prave.

Ovo i DMC izlaze u razmaku od nekoliko dana, kakav praznik :D

TwiSteR likes this.
  44. Maxa

Maxa opsa!

pa, u onom clipu je onaj lik iz froma rekao da je sekiro isto action rpg :D

45. zdravkelja

zdravkelja Member

Rekao je sa elementima RPGa :D

46. eufrat

eufrat Well-Known Member

Prva FS igra da mi se na prvu loptu baš svidela. Jes da mehanika borbe nije fluidna i savršena kao u Ghost of Tsushima, ali šta sad, bar deluje fun :)

Sent from my HTC U11 using Tapatalk

47. Giga

Giga Active Member

Zar nisu rekli da nece imati RPG elemente?

48. dsst

dsst fdggg

brate, 90% igara danas ima rpg elemente.

49. DieH@rd

50. TheNick

TheNick FIGHT! Staff Member Administrator

A da nije mozda ovo? :D Radio je FROM console exclusive koje nisu Souls nego se zaboravilo ;)