Igoritza mi da ideju da otvorim ovaj thread. Koji automobil imate/vozite? Evo sta ima moj cale: Fiat Multipla Ovo nije slika tog auta ali je skoro identican. Mama ima Golf 2, koji je extra ocuvan. Vozim povremeno i jedan i drugi sa caletom, i mogu reci da mi je Multipla malko cudna za voznju zbog sirine, ali je neverovatno udobna. Golf je benzinac i extra fura, pogotovo zimi. Sad treba da upisem vozacki pa da ih slobodno vozim kad god pozelim
Auu, Multipla, jedan od najruznijih automobila ever Za funkcionalnost ne znam, nisam seo u to cudo. Ja se vozikam u Mazdi 323, 20 godina stara, ugradjen plin, super auto, nenormalno dobro ocuvan Jedva nadjoh normalnu sliku Moja je siva. A cale vozi Mazdu 6, 2008. Pomalo je glomazan, ali smo generalno zadovoljni A i lep je Nasa je tamno plava.
i dalje vozim ovo veoma dobar auto i napravljen je jednom.ali se nadam uskoro još jednom članu e klase.novijem...
Ja sam skapirao jednu tuznu istinu vezanu za aute - dok ne probas, i to na dfuze, ne mozes znati kakav je auto. rekla kazala slabo funkcionise po tom pitanju, i stalno neko pametuje na pogresan nacin. ja sam uzeo sebi za veoma dobre pare - Stilo multiwagon 1.9JTD JEDINO sto valja na ovom mom autu je - 1.9 JTD. motor je startan u pi*ku materinu, i na najslabijoj verziji koju ja imam (85 konja) vuce kao nezdrav. vozio sam slicne aute iste klaze iz VAG grupacije (oktaviju, Passat) i njihove turbo dizel varijante sa 100 konja nemaju vecu snagu od Stilo-a, u realnosti. kad bih stavio sire gume od trenutnih (dovoljno sirokih) 185 - cenim da bih sa aktuelnim motorom mogao da se trkam egal sa 2.0 TDI audijima. mogu samo da pretpostavim kako ide aktuelni 1.9 MJT od fijata. pritom, kazu zabari koji mu dusu vade jos od prve Marea-e i 156tice, da je JTD mazga motor, gde odredjeni nesavesni vozaci kotrljaju i dalje bez generalke na 600.000km e - SVE ostalo je brate raspad. znaci, lista mojih kvarova i para u godinu dana kolko imam Stildzu: Alanser - crko na 150.000, nov je u AP sportu 270 evra (zamisli, za Astru klasik 2002 je 3500 dinara) ja sam uzeo za 150 polovan alanser sa novim reglerima silen blokovi zadnjeg trapa, oba - 30 evra raspali se brisachi, novi blade-ovi, sa otpada - 20 evra dva puta centriranje trapa (izdrzi u centralu maks 3 meseca) - 30 evra lezajevi i neki dole kurci kod osovina - 50 evra karter (jer je stilo retardirano nizak) - 20 evra neka korpa koja nesto radi benzinu pre nego sto iz dizne ode u motor - 20 evra Branik, koji je dizajniran tako da se slomi na granu precnika 2 centimetra - 10 evra za Bizon Git (sam sam ga slepio i prefarbao lepljeno) letva volana - 50 evra gume, jer zbog slabog oslanjanja stalno se razcentrira i osece gume na unutra - 2 puta po dve prednje - 2x70 evra - 140 evra. ------------------------------------------------------- pritom, tapacirung i presvlake sedista su mi u boljem stanju na lubenicharu Passat-u B3 iz 92ge, koji su stock, nego sto su sad na stilu. jako sam nezadovoljan, i sad skupljam nekih 2000 evra, da se otvorim za Avensis 2003 (prvi iz predzadnje generacije). ne znam kakav je avensis konkretno, ali ako cu da sudim po burazerovom Jaris-u - Toyota pravi 2 puta bolje aute od cele VAG grupe, kad su gradska kola u pitanju. real hope car - Avensis zadnji, Accord zadnji (oba su nesto ispod 30.000e) dream car - Skyine R34 GTR sa volanom na levoj.
Kao auto limar mogu reci da se za nase uslove najbolje isplati neki nemac ( Opel, WV ). Ne zato sto se najmanje kvare vec zato sto su im delovi najeftiniji i sto ih ima na svakom cosku to jest otpadu. Sto se Fijata tice skoro mi je u radionici bio jedan Punto 2004 godiste sa trulim patosom.Nije to bila korozija vec vec rupe velicine dlana kada sam video nisam mogao da verujem. Sto se mojih automobila tice imam Vectru 1.6 16v 2000 edition i Corsu 1.3 1988 godiste obe u perfektnom stanju. Nedam ni jedna tacka korozije da se pojavi na njima jer su Opeli poznati po losoj limatiji i ako ih zapustis brzo istrule. Voleo bih da imam BMW M6 ali i ako bih sakupio pare da ga kupim na bih imao za odrzavanje.Tako da ce to najverovatnije ostati samo pusti san.
Cekaj bre Igoritze zar se ti nisi hvalio kako si uzeo super deal sa tim Stilom,da si ga nesto jeftino platio ? Ja mislim si ti uzeo nekog bas bas lesa od auta.
ne, gledaj - jesam ja dobro prosao - pre godinu dana, 3400 za JTD 1.9 na 140.000. to je vise nego dobra cena bila tad, sada se Multi krece oko 3600-3700 ali generalno je Stilo govno od auta. to sam saznao izmedju ostalog, od kako sam ga dobio, pa video sta se ostalim vozacima istog auta desava. lista kvarova koje sam ispisao je kod mene recimo - average. ima ljudi koji bukvano jednom nedeljno svrate kod Gagi-ja na vidikovac ili u Laki u zarkovu, da srede nesto na njemu. auto je bukvalno od cokolade. to je kompromis zapravo, sa cenom. dobijes 1.9 turbo dizel auto, za male pare, al zato placas boga oca sve zivo. primera radi, moj radi vek 4 litre ulja je 15.000. Avensis 2003 (predzadnja verzija) kosta oko 6500 evra, i ima isti odnos ulja i kilometra. e al zato na taj avensis ide JEDNA popravka na tri zamene ulja, dok na stilo ide oko 5 popravki na jednu zamenu ulja. kolko para tolko muzike. eto, mogu da budem srecan sto je JTD najbolji dizel motor na svetu trenutno (MJT kao njegova zamena) da me ne skapiras pogresno - kako neko rece gore, upravo je imati VAG auto najbolje u srbiji. brate, od kamena su (doduse ni oni posle 2003-2004 nisu toliko izdrzljivi). ali ako cu da poredim dva karavana koje samvozio do sad, Stilo, i Passat B3, kojima je razlika od 15 godina - apsolutno sam ubedjen da je NOV stilo 10 puta losiji auta od teoretski novog B3 passat-a. evo poredjenja: 1. Limarija: zbog NCAP-a, stilo ima plasticna i kompozitna krila, i haubu. branik je takodje od losiej plastike, branik je na Stilu od ABS plastike, na Passat-u je od Polikarbonata. primera radi - polikarbonat je materijal od kog se prave plasticne flase (primer dat radi prezentovanja cvrstine,zamislite plastinu flasu od Koce, samo 20 puta deblju) a ABS plastika je materijal od kog se prave lego kockice. pa vi vidite sta se brze lomi. 2. motor - Passat ima originalnih okruglo 300.000 i doziveo je generalku. Stilo samo u ovoj kategoriji pobedjuje, jer vozachi Marea-e kazu da im drzi duze, i bez stucanja pred samu generalnu. bukvalno da zabroavi covek da je uradi. 3. enterijer - Stilo unutra ima PVC (najjeftinija i najgora plastika) dok Passat B3 u sebi ima - polikarbonat i poliuretan (u zavisnosti od potrebe) 4. mehanika - Stilo ima manje vise sve od nekih kompozitnih delova, dok je u Passat-u sve od gvozdja i tvrdih metalnih kompozita. aluminijum koji je pronasao put u Fiatova kola ne mozes ni da zamislis u B3 pasatu. 5. resenja i elektronika - ja ne mogu da otvorim gepek na stilu dok ne ugasim auto, ne mogu da otvorim benzin dok ne izvadim kljuc, mogu da se jebem u dupe ako crkne osigurac ili struja na retrovizorima, tabla osiguraca ima 47... na pasatu 15 godina starijem: centralna otvara benzin. gepek se otvara sa centralnom. proste stvari su ostavljene mehanici umesto struji (kao ti retrovizori). tabla osiguraca ima 22.
Igoritze ne znam sta da ti kazem.Ja vozim 1.9 JTDm od 120 HP,ide ko metak,ulje mi skoro i ne trosi (vec godinu dana (5000 km gradske voznje) kad upalim auto,pogledam one crtice na bordu uvek na max,gledam i povremeno rucno na karteru,sve tu),vozim ga na 17 icama,oslanjanje,trap,sve mi je ok bas sam skoro svratio da mi pogledaju geometriju trapa.kaze covek ovo sve ok,jel vozis ti ovo.Gradska potrosnja je izmedju 8 i 9 litara,sipam samo na Molu.Ovo za gepek je blago retardirano,ja bre mislio da svaki fiat,lancia,alfa imaju na kljucu dugme za gepek,i na tabli sad videh,strasan propust. Da sam na tvom mestu menjao bi ga za 156,jer je enterijer za to godiste vrh.A i lepsi mi je od ostalih karavana,prizajem jos i Audijeve karavane,mada jurio sam se sa jednom 156 1.9 JTDm od 150 konja niz Iriski Venac,ono ide ko da nije karavan. Sa Japancima tesko da ces da pogresis (mada sam cuo price od ljudi za novije RAV da nisu kvalitetne za cenu koji se prodaju),al ono kad ustekas kes,obavezno probaj neku 156 ili 159.
Liku koga znam je prso skroz motor na Avensisu posle 2.5 godine i 70000 km, pola godine nakon isteka garancije, auto redovno održavan u ovlašćenom servisu. Sreća pa su u Toyoti ispali korektni i ubacili nov motor o svom trošku, inače bi popravka bila oko 5-6000E. Eto jbg, i na najkvalitetnijim kolima se dešavaju sranja ako nemaš sreće. Igoritze ne bi dobio ništa sa širim gumama jer bi te pri malo većoj brzini ubio otpor na 85 konja, ima on dosta obrtnog momenta, ali opet više štete nego koristi, samo bi dobio malo na startu jer bi se više snage prenelo na podlogu. Vozim 206 S16, 136KS + chip.
159 mi je nejasan auto, jer ima 2 tone. Cinjenica je da je Lancia dalekooo kvalitetnije izrade od Fiat-a, iako je potonji vlasnik prvog. Libra JTD je daleko bolji i kvalitetniji auto od Stilo-a JTD. za Alfu nemam iskustva ni posrednih. znam da se ortak dosta zalio na 156, a i kazu na forumima da deli svasta sa Stilo-om. sto se tice Japanaca, e upravo je u tome caka sto napisa Blue - takve akcije ti nece odraditi evropljani. sigurno nije odluka za zamenu motora dosla iz Srbije, vec je neko nekome napisao - "crko avensis na 70k" i japanci rekli - menjaj motor!
Sve sto se pise po forumima uzmi sa rezervom pa i ovo , pogledas i vidis kakav je generalno auto , i meni su punili glavu nemoj Alfu i Lancije itd al veruj mi skroz korektno je sve , Nick je cak vozio moj auto , kad on kao Petrolhead i zakleti Nemac se nije zalio sta vise ti kazem uglavnom sve je lutrija. Blue,jel taj lik kupio auto nov u Srbiji ?
Auu, Multipla, jedan od najruznijih automobila ever Haha, to sam i ja mislio kada je cale hteo da ga kupi... Ali vremenom mi je postao prelep, po meni jedan od najlepsih automobila kada provalic o cemu se radi u dizajnu... A za udobnost da ne pricam, mislim da je to jasno
@Miloš Naravno, u Srbiji, preko ovlašćenog dilera kod koga je posle i održavan. @Igoritza Da, više nego korektan potez, ne bh ni u ludilu pomislio da će neko u Srbiji tako da ti izađe u susret a nema zakonsku obavezu (mada često ni od zakona nema vajde). Plus im nije palo na pamet da se vade na to što je auto vožen na srpskim putevima i gorivu. Takođe nije bilo ni potrebno neko ubeđivanje da bi sredili auto o svom trošku. A pored svega toga su i dali na korišćenje test vozilo Auris desetak dana dok se sve to radilo. Eto, samo sam hteo da iznesem taj primer koji me je donekle podsetio i na nedavne opozive Toyotinih automobila. Iako na prvi pogled deluje kao da je došlo do pada u kvalitetu, meni su ti opozivi ekstra korektan potez. Ko zna koliko drugih proizvođača ima tako neke mane na određenim serijama automobila pa ih boli uvo.
Ja se slazem sa ovde nekim misljenjima ,da je kod nas u Srbiji u svakom slucaju bolje kupiti neki stariji ocuvaniji a kvalitetni auto nego nesto novije,koliko god da je atraktivno.Svaka cast na pouzdanosti tih motora i slicno ali zato sve ostalo,mislim da je Igoriza lepo objasnio....Naravno onaj ko ima para,za njega ne vazi ova prica Ja sam u aprilu ove godine uzeo BMW kockicu 1.8i,90to godiste po vise i nego skromnoj ceni i nisam se ni malo pokajao.
Ja se nadam da cu moci jednog dana ovako nesto da imam http://www.youtube.com/watch?v=d21zgLTXrPg Hipsteri poceli na matore BMW-e da se loze?
hahahah. dobro Nick, da se ne lazemo - od svih BMW auta, E36 ima najlepsu liniju ikad. lepsi je od svih ostalih 3jki koje su izasle. e to sto im je svaka verzija motora izdrzljiva do mojega (shodno ceni) je druga prica ..
Ja se nadam da cu moci jednog dana ovako nesto da imam http://www.youtube.com/watch?v=d21zgLTXrPg Hipsteri poceli na matore BMW-e da se loze? kakvi sad crni hipsteri ?[hr] a evo jedan klip za VAG http://www.youtube.com/watch?v=V7KoIsDqds0&feature=related
Definitivno. Kocka je kocka, kockica. E30 mi je dizajnerski bolji od E36, za performanse i ostalo nisam baš stručan. Kako možete reći ne ovome? Also, yugofag reporting in. Još uvek se pali iz prve ako dobro nadrukam gas, za par nedelja će već bude čupavo. Moram i zimske gume uzimati, plače mi se... :/
Auu, Multipla, jedan od najruznijih automobila ever Haha, to sam i ja mislio kada je cale hteo da ga kupi... Ali vremenom mi je postao prelep, po meni jedan od najlepsih automobila kada provalic o cemu se radi u dizajnu... A za udobnost da ne pricam, mislim da je to jasno O čemu se radi u dizajnu? U ničemu. Auto jeste jedan od najružnijih ikada. Nisam hejter, ne znam kakav je ovako auto, tako da oko toga nemam nikakvo pravo da komentarišem, ali ovako, sa strane gledano, ružan je, i to mnogo. Doduše, navikne se čovek na sve i svašta. Sve dok ide, it's good.
Jeste, ali se o neukusima treba raspravljati. (šala) Jel' si istog mišljenja i kada čuješ da neko sluša Cecu & Company? Da se o ukusima ne treba raspravljati?
U neku ruku i jesam, svako nek slusa sta mu je volja... E sad sto su glupavi pa to slusaju to je vec drugo
vezano za multiplu.koliko je ružan toliko je funkcionalan.koliko je funkcionalan toliko se na lepotu ne gleda.kada se sabere sve to od kvaliteta samog vozila vlasnik i ne vidi kako izgleda.pa kako da mu auto bude ružan.meni lično je taj auto zanimljiv.
hahahah. dobro Nick, da se ne lazemo - od svih BMW auta, E36 ima najlepsu liniju ikad. lepsi je od svih ostalih 3jki koje su izasle. e to sto im je svaka verzija motora izdrzljiva do mojega (shodno ceni) je druga prica .. Ja ne znam to su neki fazoni na koje se loze balkanci jedino, BMW nostalgia klubovi i hipsteri koji prave klipove kao onaj sto je milos okacio, ocigledno. Svako ko bi vozio to matoro mrtvo sranje u 2011. godini pre recimo ovoga... ...nije normalan. Nova trojka za 2012. izgleda jos bolje, ukoliko volite BMW that is.
Slazem se, mnogo su mi gadni ti stari bmwovi i generalno sva kockasta auta, stavise ne znam nijedno normalno kockasto auto lol(in before hummer, g class). Mada ja generalno ne volim stara auta, negdje neki gem se moze nac al nista to, pogotovo kod ovih serija koje se svako malo updejtuju. Ko da sad pricam kako je fifa 95 bila najbolja a 2012 nije ni primac
Ja volim BMW otkad znam za sebe, uvek mi je bio dream car. Ta trojka sa slike mi je ruznjikava, mada je ova za 2012. izgleda dosta dobro. Mada su meni i stare dobre. Ali je zato ovo prava stvar Kao i novije 6-ice, ne mora ni M da bude
hahahah. dobro Nick, da se ne lazemo - od svih BMW auta, E36 ima najlepsu liniju ikad. lepsi je od svih ostalih 3jki koje su izasle. e to sto im je svaka verzija motora izdrzljiva do mojega (shodno ceni) je druga prica .. Ja ne znam to su neki fazoni na koje se loze balkanci jedino, BMW nostalgia klubovi i hipsteri koji prave klipove kao onaj sto je milos okacio, ocigledno. Svako ko bi vozio to matoro mrtvo sranje u 2011. godini pre recimo ovoga... ...nije normalan. Nova trojka za 2012. izgleda jos bolje, ukoliko volite BMW that is. E30 je kao i tona automobila kult i ima mnogo poštovalaca, od kojih 95% ne bi pre vozilo njega nego neki noviji BMW kada bi imali kinte, normalno da ne može da se poredi sa novijim modelima po pitanju performansi ali i nije u tome poenta. A iskreno, da mi neko ponudi za dž novi M3 i kocku M3, uzeo bih kocku bez razmišljanja. A ako je nešto simbol balkanaca onda je to svetinja zvana VW.
Pa da, rekao sam ko su ti postovaoci matorih benki, niko izvan tih krugova. Kocku M3 jedino u mint stanju ili tunera nekog u kog je ulozeno mnogo, drugacije makes no sense... vec je samo fazon zelim BMW da vozim a nemam kinte. Sto se VW kulta tice to je druga prica vec E da ja i dalje vozim svoja prva kola iz 2004. VW Polo 1.2 benzin 65konja, sledece godine napokon pada nesto konkretnije.
ja sam govorio o tome da ima lepsu liniju. e36 nije kockast, vec je fenomenalno dizajniran. ja eto, imam averziju od ovih novih "zaokrugljenih" auta. nigde nisam napisao da je kvalitetniji. evo, ja licno bih 10 puta pre pristao na mercedes 124, sa 0 kilometara (ima ih i dalje da se tako prodaju u nemachkoj) nego da uzmem novu C klasu, koliko god ona izgledala dobro:
Bas sam se svasta nacitao ovde, ljudi ladno porede novu BMW trojku i one od pre 20 i kusur godina ... Na ovom forumu nikada ti nije dosadno,definitivno!
ja sam govorio o tome da ima lepsu liniju. e36 nije kockast, vec je fenomenalno dizajniran. ja eto, imam averziju od ovih novih "zaokrugljenih" auta. nigde nisam napisao da je kvalitetniji. evo, ja licno bih 10 puta pre pristao na mercedes 124, sa 0 kilometara (ima ih i dalje da se tako prodaju u nemachkoj) nego da uzmem novu C klasu, koliko god ona izgledala dobro: ljubitelji mečki znaju zašto. e sada taxisti bi najradije menjali svoja nova čudesa za novu 123ku.tako se izjasnilo oko 2mil taxista sa zahtevom da počne ponovo da se proizvodi 123ka.ali je mercedes to odbio.
Licno bih takodje uvek izabrao 124-ku sa 0 km ,ne zbog linije naravno ,vec zato sto cu ga voziti po putevima i uslovima u Srbiji. A 124-ka...pa ko jos moze da sumnja u kvalitet...
Pa da, rekao sam ko su ti postovaoci matorih benki, niko izvan tih krugova. Kocku M3 jedino u mint stanju ili tunera nekog u kog je ulozeno mnogo, drugacije makes no sense... vec je samo fazon zelim BMW da vozim a nemam kinte. Sto se VW kulta tice to je druga prica vec E da ja i dalje vozim svoja prva kola iz 2004. VW Polo 1.2 benzin 65konja, sledece godine napokon pada nesto konkretnije. Auto je legenda,tesko da ce e92 ikad imati taj status.To sto ti zamisljas neki tuning styling domaci izbaci to iz glave. Evo za Ogisu,Blue i Zdravkelju kako treba da izgleda 320 http://www.bmwclubserbia.com/forum/index.php?showtopic=18963&pid=175598&st=0&#entry175598 Vrhunski
Tekken, kolko moze da se kupi, u solidnom stanju, 124 posle facelift-a 93 do 96 ? meni jedan prijatelj nudi iz 93 td 250 sportline znači FL za oko 4000-4500€.ali uradio generalku celu nije hteo ništa da fali i stavio 4 nove gume.i daje mi garanciju 100k km na auto. imaš po oglasima od 3500 do 5500€ za date modele.konkretno ovaj koji je meni ponudjen( ne treba mi jer imam isti samo bez turbine) je veoma dobar i lik je picaner.čim su mu znak skinuli odmah je kupio drugi. e sada malo lepih szvari vezano za 124.mali servis sa svim filterima i uljima je oko 60€ možda čak i 70.mali servis kod hyndai i20 je malo više od ovoga.tj duplo više.
@Nick Naravno, na mint stanje sam i mislio. @Miloš To je u stvari primer za Nick-a da vidi da se ne radi uvek o nedostatku para već i o tome da se nekome sviđa baš određeni matori auto. Donekle je i logično da se javlja ta nostalgija za automobilima koji su bili aktuelni pre 15-ak godina. Proizvođači su u međuvremenu skapirali da im odgovara da smanje vek i kvalitet svojih automobila.
@Miloš Uuuuuu jeeeee, koji pornić. Ulepša mi ovaj kišni dan @Nick Meni lično je poenta u tom legendarnom dizajnu, tada se jasno razlikovalo, znalo se šta je šta... Danas se valjda ide ka optimalnoj aerodinamici, pa samim tim sve poprima vrlo sličan oblik... Naravno, i zatezanjem ekoloških propisa, sve je nategnutije, nasviranije, naravno da će pre propasti 1.6 turbo od 150 KS nego atmosferac od 2.5 litre sa istom snagom... Ne znam da li ću ikad imati E30, E34, W124 ili nešto iz tog perioda, jer mi nikako nije poenta da vozim raspalu kršinu punu gita, da mi žvaka pridržava lajsne i slično. Posle Zastave, zaključio sam da mogu opušteno i busom. Kad bih već imao para, radije bi ih dao za potpunu restoraciju nekog youngtimera, nego uzeo nešto iz današnje kuhinje. Da budem iskren, i restomod bi mi odgovarao (tipa karoserija E30, a ispod sve popakovano sa E46), mada tu ima jebade samo takve... Meni je dizajn bitan, a ne toliko stoprocentna autentičnost perioda.
Auto je legenda,tesko da ce e92 ikad imati taj status.To sto ti zamisljas neki tuning styling domaci izbaci to iz glave. Evo za Ogisu,Blue i Zdravkelju kako treba da izgleda 320 http://www.bmwclubserbia.com/forum/index.php?showtopic=18963&pid=175598&st=0&#entry175598 Vrhunski Najlepsa 3-ka realno. A zaboravih da kazem, ovo je moj cale vozio pre vise od 20 godina E21