BMW planira da ozivi svoj legendarni model! Dizajn bi se lepo uklopio uz i seriju! Salu na stranu Isetta dobija na popularnosti tek nedavno od strane kolekcionara, YT reviewera i video igara gde je ubacena kao oddity (Forza), a u svoje vreme ne moze se reci da je ostvarila neki impact.
Kako nije ostvarila impact ako se uzme u obzir da se proizvodila svega 7 godina i omogucila BMW-u da postane automobilski gigant? Tu pre svega mislim na trzisni impact tog perioda a ne iz ugla vidjenja danasnjih kolekcionara i zajebanciju. U periodu od 1955-1962 godina vazila je za jedan od najpopularnijih modela auta koji su se mogli videti na tadasnjim ulicama velikih gradova u Evropi. Ovde naravno ne vrsimo poredjenje sa jednom Vw Bubom, cija je serijska proizvodnja postojala tokom skoro citave druge polovine 20-tog veka i samim tim ostavila taj daleko veci trag "kultnosti." Cak ni sa Robinom nema smisla porediti, jer je isti nastao skoro dve decenije kasnije...
Vrv jes kako kažete, meni su svi F22 na 4 točka. A ovaj me trigerovo na jednu od boljih fora iz Top Geara, vrv zbog boje.
Cek stani nemoj da ucestvujes u diskusiji sacekaj da izadje 4k verzija slike ispred zgrade nekompresovana sa HDR-om
0-400-0 Koenigsegg Agera RS 1MW VS Bugati Chiron, čisto da se zna ko je gazda E, da i 458km/h. Sada samo sačekati novu Teslu
Ouch! Bas sam pre mesec dana gledao neki novi promo za Chiron. Glavni boss prica kao "ljudi kada kupe nash auto znaju da dolazi sa pedigreom kao najbrzi auto na svetu". Hmmm mislim da su se sada ovi na wait listi smorili malo Mada nije da ce oni da pokusaju samo 400kmh, na primer ja bi opet uzeo pre Chirona jer mi estetski lepse izgleda.
I dalje je najbrzi production car kapiram, ovaj Kogenegdngesuegen je one off I think Sent from my iPhone using Tapatalk
Koenigsegg ne proizvodi veliki broj bilo kojeg od svojig modela. Agera RS će biti, ako se dobro sećam, proizveden u 28 komada (samo par nisu isporučeni u ovom trenutku, sada prave Regere) a 1MW upgrade je moguć za sve i taj model se na kraju zove Agera RS1 i nije Agera One:1 (kojih ima 6 i nisu se ususdili sa njim da rade ovo). Ako se sećam limit za "Production vehicle" je 60 jedinica stoga su u pravu da je Chiron najbrži. I, da, uslovi u kojima su testirali Koenigsegga su bili daleko od idealnih i gume su proklizavale do 180km/h inače bi vreme bilo kraće za koju sekundu Ispravka. 28 Agera RS (25 za zapad, 3 za japan) i 3 Agera RS1 iliti Agera Final
Izasli su prvi review-s za novi BMW M5. AWD je definitvno podigao seriju na novi nivo. Naravno, uz mogucnoct switcha na tradicionalni RW. Again, job well done BMW!
Uuuu SAT! Premium car reviews show Btw. za visokobrazovane 3,1s od 0 do 100 je 1stotinka brze od GT-R... na papiru makar. Na stazi u realnim uslovima ni ovaj M5 nema sta da trazi pored Godzile i drugih konkurenata. Evo necega sto nije BMW a zabavno je za pogeldati (isti onaj vozen po BG-u sredinom 90s)
Ti za pocetak treba malo da ostavis konzole sa strane i uzmes malo da citas. Za pocetak: Sta je auto, cemu on sluzi..a pogotovo kakve izrade mogu biti automobili i kao takvi namenjeni odredjenoj svrsi : Sedan/limuzina, coupe, dvosed, hatchback..i samim tim da zakljucis da auta ne pripadaju istim klasama i nisu za poredjenje/konkuretni, jer nemaju puno toga zajednickog. A kad smo M5, ako se doticni model proizvodi pune 33 godine, mozes da zakljucis o kakvom se uspesnom modelu radi. Ko ga kupuje? Onaj ko ima para offcourse, i ko hoce da ima savrsen spoj luksuza, full tech okruzenja , udobonosti i komfora u sprezi sa brutalnim perfomansama za jednu LIMUZINU. Sa druge strane, ako si single drive blejač sa dubokim dzepom, koji se prima na kolicinu Gforce sile, tajming na stazi, povremeno vozikas auto zarad showoff-a, uzeces neki nadrkani coupe, dvosed, GTR i slicno... Ok, SAT ne valja. Jel ovo ok ?
Meni samo LIMUZINA i SPORT nikada nece ici zajedno BMW mi nekako nije ni tamo ni vamo, niti je full sport niti je full luksuz limuzina, ali ima specificne fanove, kao sto smo vec bezobroj puta diskustovali.
M4 je super ali da li je realno da sa M4 mozes da pariras top automobilima u Horizonu 3? Mogao si tako i Punto da nabudzis ili sta vec ima i da predjes igru sa njim. Ja sam to vec malo realnije Prebacimo pricu na Forza Horzion 3 thread?
U zvanicnim trkam ne, ali ovako 1 on 1 na open roadu ja sam sa Ford Fiestom nabudzenom dobijao Lamboe Sent from my iPhone using Tapatalk
Najveca baza tih specificnih fanova, privrzena je matorim i kultnim modelima i svaki bi pre vozio ovako nesto, nego neki novi M. Razloge smo ranije objasnjavali. Spoj limuzine(m5,AMG,RS...) i sportskih karakteristika je itekako moguća. Osnovna svrha svake limuzine je višenamenska upotreba, koja podrazumeva i duži boravak u njoj/udobna putovanja za vise osoba, odnosno kruzer sa visokim stepenom bezbednosti. Ako ti je dosadno, mozes izaći i na stazu. Neces moci da juriš rezultat kao sa namenskim automobilima projektovanih za tako nešto ali možeš itekako imati zabavu. Pogledaj ko drži vodeci deo liste na Nirbergu, manje više projekti i super cars modeli. Eventualno Nissmo nije u toj klasi cenovnog ranga ali i njegova upotrebna vrednost je upitna. Svaki BMW čak i sa najslabijim motorom, pruza zabavnu voznju kroz grad zbog fenomenalno uskladjenog odnosa motora i zadnjeg pogona, na najbolji moguc nacin tako da i niski HP motora, ne mora biti usko grlo. Naravno za ambicioznije namere, mora i jak motor. Novi M5 je vrhunac svega navedenog. Manipulisanje pogonima, do sada nije vidjeno, bar ne u mass production cars. 3,1 sekunde 0-100 je impresivno za tu tezinu i konstrukciju auta a ne oskudeva ni u lux faktoru. Pogledaj malo detaljnije! Mozda nemas neku specificnu opremu, tipa koža od slonovog kurca, masažer za jaja, kuvanje kafe, doručak...ali to već prelazi u razmaženost... Inace, BMW, Audi, Mercedes su sada manje vise jednaki. Niko nije ni puno losiji ni bolji. Odlucuju samo nijanse i emocije. Recimo, koga zabole za nekoliko stotinki razlike 0-100 ?!
samo za Elvira, gazda Nordeusa se počastio novim čedom (poslednje dve godine je vozio merdžu s coupe). kakva boja <3
Zasto pises Gazda Nordeusa a kazes srpski maloumnik klasicni? Pa sta ce drugo da kupi, 1:1 logika M5 brteeee Sasa Popovic sa BMW i8 daleko kreativniji mudriji covek od stila!
In other news, Elvir?! http://www.vrelegume.rs/vesti1/lik-koristi-bmw-serije-5-kao-poljoprivrednu-masinu-bizarno/ Sent from my iPhone using Tapatalk
Jbg, to sto neko ima puno para ne znaci da nije hard core shabančina. A to Sasa Popovic svakako jeste. I8 je cool cisto kroz showoff faktor, zbog tog future dizajna i hibrid koncepta na kratke staze. Ipak true RAW pristup ostaje na konvecionalnlim modelma, a to M5 svakako jeste. Serija 5 je uber strong auto. Proper German style ! Bio i ostao. Neko se fino dosetio da to kreativno iskoristi.
Prilikom boravka u Zagrebu preko vikenda, u ulici koja vodi ka zeleznickoj stanici, blizu Hotela Central na semaforu primetim GTR-a. Nisam stigao da ga uslikam/snimim ali kopajuci po YT, verovatno se radi o ovom primerku. Doduse, ako me secanje sluzi, u momentu kada sam ga ja zapazio, imao je neke oranž felne.
A ja u Novom Sadu naleteo na novu Miatu, crvena boja, neverovatno koliko bolje izgleda uzivo nego na slici, savrsen autic
video i ja pre mesec dva u kneza miloša, lijepa def, mada meni 6 ljepša vozio sam novu trojku tho', atmosferac, linearno ubrzanje, u tom aspektu ne preterano zanimljiv, ali zato udoban i već na srednjem nivou opreme nudi baš svašta, samo premali, nazad je već problem da sede osobe od 180cm+