1. powered by Surfing Waves

PC GAME NEWS

Discussion in 'PC Gaming and hardware/software' started by kuzman, Aug 3, 2011.

  1. darkado

    darkado EmuGlx veteran

    7,795
    1,992
    113
    Nema razloga da tv ne bude monitor :D

    @shin 970 gura 1080p preko 70fps, mozda izvuces 4k.

    Sent from my Mi Max Prime using Tapatalk
     
    Timemaster likes this.
  2. shin-boyan

    shin-boyan Well-Known Member

    5,775
    1,906
    113


    Ko zna sta sam ja gledao.
     
  3. darkado

    darkado EmuGlx veteran

    7,795
    1,992
    113
    Toliko se iscimao za video i potera igru u dx9, garant rus :D

    Sent from my Mi Max Prime using Tapatalk
     
  4. DieH@rd

    DieH@rd Winter Knight Staff Member Administrator

    31,965
    3,978
    113
    Ne, it's fine either way.
     
  5. voja87

    voja87 Well-Known Member

    12,700
    3,177
    113
    secam se imao sam 295 kad je izasla igra i nije podrzavala sli, malo kasnije sam prodao karticu i uzeo 6850 i igra je radila perfektno u 1080p, toliko o zahtevnosti
     
  6. Teoreticar

    Teoreticar El Profesor

    2,952
    874
    113
    "PC Developer" = Imali jednu igru za MS-DOS/Windows, pre nego sto su poceli da prave igre za konzole, gde im se svaka igra bar 4x bolja prodala na konzoli nego na PC-iju.
     
    TheNick likes this.
  7. Blue

    Blue ....................

    12,314
    1,033
    113
    Ja igru pamtim kao primer dobre optimizacije, zato sam se i dodatno razočarao u Quantum Break.
     
  8. WholeBunchOfNerdyGayShit

    WholeBunchOfNerdyGayShit Active Member

    127
    59
    28
    U kakvom okruženju (mon-tv-pj) če publika igrati igru je lična odluka koja kod normalnih, tj. svih drugih timova nema nikakav uticaj na odluku na koju će se platformu igra izbaciti. Nema ni kod Remedija, to je samo MSov bulšit pr. Igraju ljudi konzolne igre na monitorima, što ih ne sprečava da se pojave na istima.

    Nije isto naravno, ni blizu. Alan Wake je prikazivan i najavljivan kao PC igra godinama pre toga, kao tech showcase za Intelov quadcore na IDFu i sa dosta drugačijim dizajnom, i onda odjednom dođe 2010ta i puf, nije bio. Nije čak ni slučaj izdaćemo igru nakon nekog vremena za sistem 1 nakon izdavanja za sisteme 2 i 3 zbog piraterije kao tradicionalne koze™ za krivicu ili maksimalnog ceđenja double/tripple dippinga kao što Rockstar radi. Ovo je bilo hvatanje za slamku zarad povećanja ekskluziva.
     
    Last edited: Jan 22, 2019
  9. Teoreticar

    Teoreticar El Profesor

    2,952
    874
    113
    >>U kakvom okruženju (mon-tv-pj) če publika igrati igru je lična odluka koja kod normalnih, tj. svih drugih timova nema nikakav uticaj na odluku na koju će se platformu igra izbaciti. Igraju ljudi konzolne igre na monitorima, što ih ne sprečava da se pojave na istima.

    Nintendo se ne bi slozio sa time. Najuspesnije konzole su im bile bas one koje su imale drugacije izvodjenje od svih ostalih i gde su igre bile bas specijalno pravljenje za njihove uredjaje i experience koji su oni zamislili.



    Razvoj igara (a narocito prve igre u serijalu) nikad nije pravolinijski. Mnoge koncepti se probavaju, menjaju, a nije ni cudno da se sve scrap-uje i krene skroz od pocetka.
    Sta je tu sad toliko cudno da igra ne izgleda kao sto je bila originalno prezentovana?
    Veliku vecinu koncepta i najludje ideje nikad ni ne vidimo.


    Drugo Microsoft ima drugaciji poslovni model od Nintenda i Sony-ija. Zasto bi se pravdali ikom (sem shareholderima)?
    Ako smatras da si ostecen, uzmi i tuzi ih. Imas pravo na to, tuzbe za false advertising nisu toliko retke (u USA).
    Microsoft, narocito u tom dobu, nije zele da samostalno razvija softver, vec se prvenstveno fokusirao na razvoj platformi. Savrseno im je logicno bilo da outsource-uju ceo projekat i da ga plate vise nego sto bi taj isti razvoj kostao u internom timu.


    Trece, da li iko zaista zna u kakvoj finansijskoj situaciji i pod kakvim management-om je bio Remedy Entertainment kad su usli u dogovor sa Microsoft-om?
    Microsoft je poslao Captain BaseBallBat-Boy da im objasni neke stvari i nadrogirao ih je Valkyr-om pa su potpisali sta god su ovi trazili?
    A i valjda im je bilo isplativo, kad su pravili i Quantum Break opet sa Microsoft-om?
     
    TheNick likes this.
  10. WholeBunchOfNerdyGayShit

    WholeBunchOfNerdyGayShit Active Member

    127
    59
    28
    I u ovom i u prethodnom postu pomeraš stative i non-sequiturišeš tako da mi je zamorno da nastavljam diskusiju s tobom.
     
  11. TheNick

    TheNick Administrator Staff Member Administrator

    22,924
    3,605
    113
    Hey i HALO je poceo kao ekskluziva za Mac, pa za PC... pa je zavrsio na Xboxu, i da PC verzija je stigla 3 godine kasnije. To je sve bilo usual u to tranziciono vreme, posebno za tako neke passion projekte koji su radjeni godinama i godinama pa MS uleti sa lovom da se stvar zapravo realizuje. Ne vidim nikakav problem tu, naprotiv tvrdim da bi i Halo i Alan Wake bili losije igre da MS nije uleteo.
     
  12. Super Simke 64

    Super Simke 64 I hate haters!!!

    5,361
    1,121
    113
    Glavna zamerka igri kada je izašla je bila što je najavljena kao open world experience a la GTA, ali se tokom razvoja od toga odustalo i Remedy je za to dao logično objašnjenje, sand box je smetao prirodnom horor toku priče kakav su zamislili.

    Ako se dobro sećam Remedy je iscrpeo finansije prilikom razvoja pa je Microsoft ponovo uskočio (bili su izdavači od početka) i upumpao još para ali i zatražio Xbox 360 excluzivitet kao protiv uslugu. Igra je pravljena 5 godina što je dug razvoj za to vreme. Ipak je ostala opcija u ugovoru da kroz nekoliko godina Remedy može da povrati neka prava na izdavanje igre i zato smo je posle i videli na PC-u.

    To što je igra horor i što nije bila sand box kako je najavljivana je (neopravdano) dovelo do toga da igra nema 90 na Metacriticsu, i sve je to dovelo do toga da nažalost nije imala ogromnu prodaju. Zato nema ni nastavka iako je Same Lake isplanirao i njih. :(

    I da, Remedy je bio PC developer, čak i ako su Max Payne 1 i 2 stvarno bolje prodavane na konzolama, igrati ih na PC-u je bilo 100x prirodnije i konzolarni portovi su bili u mnogome osakaćeni u odnosu na PC original. Naravno, Alan Wake je bio napravljen da se igra odlično i kontrolerom jer je bio Xbox 360 ekskluziva kada je izašao. A i nije bio najavljen kao PC igra već kao Xbox 360 i PC igra.

    Ne slažem se sa poslednjim postom. Microsoft je samo negativno mogao da utiče na igru. Remedy je već bio iskusan u pravljenju AAA remek dela sa Max Payne-om 1 i 2. Ali možda Microsoft ovde nije uticao uopšte na razvoj osim console ekskluziviteta. I možda igre a ni Remedy-a više ne bi bilo da nije bilo Microsofta.

    Ja nikada ne bih poredio Halo sa Remedy igrama, nikada mi neće biti jasno zašto je ta igra ikome osim onima koji nikada nisu igrali kultne FPS-ove na PC-u pre 2001., bila popularna :)
     
    Last edited: Jan 23, 2019
  13. TheNick

    TheNick Administrator Staff Member Administrator

    22,924
    3,605
    113
    Simkela da si ziveo u Americi ili negde u normalnom svetu znao bi zasto je HALO HALO, iz Srbije sa PC-a preko emulatora i piraterije teze je bilo zakljuciti znacaj i velicinu toga. Kultni FPS na PC-u nije uticao mnogo na ostatak razvoja FPS zanra koji je bukvalno startovan sa prvim Halom na Xbox Classicu. Te price QUAKE HL KANTER... sve je to super, ali nisu te igre iznele FPS u novoj eri.

    Also, Alan Wake da je bio PC sendbox objavljivan u epizodama bio bi apsolutna flopcina ili nikad ne bi ni izasao. Ovako je ispao vise fokusirano ispeglanije iskustvno, stvarno nije bitno za Metacritic ja nisam cuo da je neko lose kritikovao Alan Wake sa X360, igra je odlicna u svakom pogledu. Imao je i DLC-ova par, i onaj standalone kvazi nastavak, sta oces vise? Quantum Break takodje je super igra, samo je problem sto je niko nije igrao jer za razliku od 360, XBONE ima mnogo manji uticaj, ni zakasnela PC Steam piratska verzija nije pomogla mnogo. Jer koliko god Xbox One bio nebitan sistem toliko je PC jos nebitniji za bilo kakvo odredjivanje toka razvoja video igara danas.

    Ionako sledeci Remedy dolazi i na PS4 pa ce opet da budu relevantni, hvala bogu.
     
  14. Super Simke 64

    Super Simke 64 I hate haters!!!

    5,361
    1,121
    113
    Kakav bre emulator, 2003 je Halo izašao na PC-u, port je bio odličan, igrao sam ga čim se pojavio. Ne znam, meni je Halo smešan u odnosu na Half-Life, System Shock 2, Deus Ex, Return to Castle Wolfenstain, Medal of Honor: Allied Assault, Quake 2, Unreal, Undying, pa i Serious Sam: The First Encounter, a ima i sigurno još igara, ovo je prvo što mi pada na pamet. Sve ove igre su izašle pre ili u njegovo vreme, možda ove dve WW pucačine koji mesec kasnije. To što su konzolaši tada poludeli za FPS-ovima i što se Halo prodao možda više i od Half-Life-a ne znači da je bolja igra od bilo koje od nabrojanih, i po meni je ta igra povukla industriju i FPS evoluciju na dole a ne na gore Jedan od većih dokaza da ogroman marketing može napraviti kult od nečega prosečnog. Metroid Prime je bio nešto revolucionalno i originalno, a Halo je bio devolucija FPS-a. Velika mi revolucija u tome što je sa njim prvi put FPS mogao da se igra donekle ugodno i na joypadu. Fenomenalne i bolje priče su u FPS-ovima postojale već tada bar u pola gore nabrojanih igara. Neću više o ovome na ovoj temi.

    Svi su hvalili Alan Wake a svi mu kao i većini dobrih horor igara u to vreme dali ocene oko 80. Nažalost od 7 generacije konzola je na prodaju singleplayer igara mnogo počelo da utiče kada igra ima ispod 90 na Metacriticu. Sećate se da je Bethesda uskratila bonus Obsidianu jer je New Vegas imao 84 na Metacriticu, morao je da ima min 85, a igra imala ispod 90 samo zbog bagova za koje je Bethesda kriva jer su Obsidianu dali malo vremena da je napravi.

    Drago mi je što su se stvari što se tiče ocena odličnih horror igara izgleda promenile. Evo upravo video ovde Resident Evil 2 Remake ima preko 90 na Metacriticu.
     
    Last edited: Jan 23, 2019
    jovcov likes this.
  15. Dendy Somari Comrade

    Dendy Somari Comrade Active Member

    780
    241
    43
    Brzina, intenzitet i flow akcije se ne moze meriti sa PC twich shooterima(kojih na tvojoj listi ima samo par), ali u tome nije ni car Halo-a. Sto se tice popularnosti, naravno da je Microsfotov marketing tu imao velikog udela, ali igra poseduje neosporne univerzalne kvalitete.

    Halo je imao ambiciozniju viziju od velike vecine naslova koje si nabrojao. Iako je ista razvodnjena prebacivanjem fokusa na konzolni hardver(i publiku), realizovano je dovoljno da opravda visoke ocene. Ok, nije zasluzila savrsene score-ove, jer je cela poslednja trecina otaljana i vrlo ocigledno zbrzana, ali pretpostavimo da kriticari to verovatno nisu primetili, jer ne igraju igre do kraja :)

    Mislim da nesvesno poredis Halo sa naslovima koji su izasli kasnije i da elemente dizajna koji su diskutabilni u drugim igrama(npr. mogucnost nosenja samo dva oruzja) ovde vidis kao nesto lose. Lose je sto su ovakve stvari postale standard, ali Halo 1 nije kriv za to. Ovde je to implementirano zarad potenciranja imerzije(koja je za 2001. na vrlo visokom nivou). Cak i regeneracija energije ima smisla u samom lore-u igre i osmisljena je na dobar nacin(delimicni refil samo za jedan deo health bar-a, a do kraja se puni klasicnim medkitovima).

    Cak i da si prvi Halo igrao krajem 2003./pocetkom 2004. kad je vizuelno vec bio pregazen na PC-u i kad su vozila u pucacinama pocela da postaju mainstream, ne znam kako nisi bar primetio da je muzika odlicna, sc-fi setting na ogromnom prstenu mastovitiji od vecine drugih FPS-ova, i da je AI daleko iznad proseka. Ustvari, pre FEAR-a nije postojao bolji AI.

    Na konzolama, Halo je u mnogo cemu bio prvi, a ako ne prvi, onda prvi koji je odredjene koncepte ispolirao. Na racunarima, vozila i letilice u FPS-u su postojale i pre, AI saborci i trupe takodje(i to daleko kompleksnije), cak i daleko vece otvorene mape i vece bitke, ali dobar deo ovih elemenata je pripadao nekim realisticnim taktickim FPS simovima poput Delta Force-a, SWAT-a i Rainbow Six-a (tu lezi i inspiracija za ogranicenje nosenja dva oruzja), multiplayer orijentisanim igrama tipa Tribes ili hibridima poput Battlezone-a. Nigde sve to pre Halo-a nije dobro pomesano u jednu jednostavnu, pitku, estetski dopadljivu, ISPOLIRANU singleplayer FPS celinu.

    Osim toga, Halo je imao inovativan level dizajn. Njegov kvalitet nazalost nije konstantan, ali najbolji nivoi Halo keca su tad bili neki od najboljih nivoa ikad vidjenih u FPS-u. Silent Cartographer je legendarna mapa sa razlogom.

    Halo je jako bitan, ali i je HL sigurno bila jedna od glavnih inspiracija za skriptovane corridor shootere iz prosle generacije.
    I Far Cry je bio pc ekskluziva pa je ocigledno postavio neke moderne fps trendove.
     
    grunt, TheNick, Ace and 3 others like this.
  16. Ivan

    Ivan Well-Known Member

    840
    419
    63
    Sigurno je katastrofalan na mišu, probaj... Sve je prilagođeno gamepadu, mnogo više nego u nekim drugim igrama.

    Samo nišanjenje, kontrola kamere, sve ima neki dodatni momenat da deluje kao da kamera stvarno fizički stoji gore I ti je pomeraš. Jbg, moraš da probaš nekad nešto... Imam utisak da ljudi koji igraju samo na mišu I tastaturi nisu u stanju da vide ove razlike ili ih ne razumeju. Uvek je isti odgovor od njih.

    Inače, ako si probao halo na mišu i tastaturi mnogo kasnije, kad je izašao na pc-u, igrao si na pogrešan način. Prvo kasnije nego što treba, a drugo jer se na mišu i tastaturi totalno gubi unikatan feel te, a i svake naredne bungie igre. Čak i kad povežeš gamepad na pc-u, nema onog aim assist-a kao na Xbox-u koji je neophodan da bi osećaj bio kakav treba da bude (u toj igri, ne u svim ikada). Sve to oni tweakuju dok ne ubodu tačno kako trba da bude, a onda ljudi na pc-u samo rszvale sve to i onda sude.

    Jednostavno, nekad je tako, teorija se ne prenosi na praksu. Nije bolje sto nisanis brzinom svetlosti i što nemaš sve kontrole pod prstima onako kako je zamišljeno. Šta god da se desi, izgubi se nešto što su oni "uboli", verovatno posle mnogo testiranja. Znaju da ubodu taj osećaj. Nekad je dovoljno bukvalno poremetiti jednu stvar, kao npr staviti melee na neko glupo mesto umesto tamo gde treba da bude i celu igru ćeš pogrešno doživeti. Sve to ima veze.

    Ja inace nisam neki halo fan, ali znam da ga je bukvalno svako u Srbiji doživeo ovako kao ti, a to je totalno pogrešno. Ne krivim te, i meni je tako delovao na pc-u zbog svega što ne ide uz tu igru.

    Ne može ta logika "zna se šta je najbolje za fps I tačka" da se primeni na sve.

    Goldeneye je još jedna legenda koja ima smisla samo na joypadu. Užasno glupo I besmisleno bi delovalo na mišu, bez ikakvog posebnog osećaja, a igra je baš po tome poznata. Neverovatno dobro je delovala kad je izašla. Ali, ako uzmeš sad to i probaš na mišu, nećeš bukvalno ništa normalno zaključiti.

    Quake 2 i slične igre koje su pravljene za miša su druga priča, donele su mnogo tom pc multiplayer fazonu kome ja nikad nisam mogao pošteno da se priključim, uvek mi je bilo "previše". Previše hard core za moj ukus, a igrao sa dosta. . Još krajem devedesetih na modemu, I odustao. Ostao je sp koji je u toj igri katastrofa po meni. Jedna od gorih kampanja koje sam ikada odigrao. Eto, tako svaka igra može da se omalovaži iz nekog ugla, ali nije to cilj, nego da vidiš šta je to donelo u tom trenutku i zašto.
     
    Last edited: Jan 23, 2019
    TheNick, Ratanook and TwiSteR like this.
  17. darkado

    darkado EmuGlx veteran

    7,795
    1,992
    113
    Ok je alan na misu, nije to max payne pa da bude smrt na kontroleru :D

    Sent from my Redmi Note5 using Tapatalk
     
  18. Ivan

    Ivan Well-Known Member

    840
    419
    63
    Nemaš 1:1 kontrolu na mišu, kao da mišem pomeraš stickove deluje. Baš nije dobro odrađeno, a može da se igra svakako.

    Ne znam da li je bio neki patch, a u startu je bilo ovako kad sam ja igrao.

    Inače sam totalno I za m/k gde mu je mesto, da ne bude da imam nešto protiv.
     
    Last edited: Jan 23, 2019
  19. jovcov

    jovcov Well-Known Member

    665
    392
    63
  20. zdravkelja

    zdravkelja Member

    9,878
    2,330
    113
    Hmm, mislim da sam cak i ja sa gamepadom igrao Alana za komp, bio sam u fazonu, ovo je od pocetka dizajnirano da se igra tako. Isto bi mi bilo cudno da igram i RE sa K&M.
     
  21. Wahad

    Wahad Prekidać 4 Life! Staff Member Administrator

    12,591
    2,806
    113
  22. nebojsa986

    nebojsa986 ...

    2,095
    470
    83
    Ne moras da budes hard core mp pc tryhard da bi uzivao u fpsu, cak je i gore ako si takav, propustices mnogo zbog umisljene superiornosti, ima svaki tip fpsa svoje prednosti i publiku, ali molim vas nemojte da pisete da je aim assist pozeljan i neophodan deo gameplaya, to je jednostavno glupost.
     
    TheNick likes this.
  23. Omega

    Omega N64 je đubre

    15,840
    2,689
    113
    Bez aim assist-a ne možeš doživjeti filozofiju Haloa. :lol:
     
    Super Simke 64 and jovcov like this.
  24. Ivan

    Ivan Well-Known Member

    840
    419
    63
    Smešno je samo ako baš ništa ne razumeš o game dizajnu.
     
  25. voja87

    voja87 Well-Known Member

    12,700
    3,177
    113
    ko moze brzo, lagodno da headshot-uje sa analognom palicom svaka cast, ja posle toliko godinai dalje nisam tako precizan
     
  26. Blue

    Blue ....................

    12,314
    1,033
    113
    Meni apsolutno ništa nije falilo na m/k a inače preferiram joypad + couch u svakoj igri gde joypad ima smisla.
    Doduše nisam igrao odmah po izlasku pa ne znam da li su to peglali naknadno ili ne.
     
  27. Ivan

    Ivan Well-Known Member

    840
    419
    63
    Dodaću vam I destiny - svi se oduševili kako radi u 60 fps (ok, to bi i ja voleo) i kako je precizno na mišu, a meni je to još gori primer od halo-a, pošto destiny ima još više feedbacka na joypadu i još više ima neki "bungie" feel. Na mišu je samo još jedan fps, ko i svaki drugi kad je osećaj u pitanju.
     
    TheNick likes this.
  28. DragonOfTheEarth

    DragonOfTheEarth Moderator

    3,225
    454
    83
    Destiny 2 nisam probao na PC-u, ali je na konzoli bilo uzivanje za igrati, iako mi je to bio prvi FPS sa gamepadom. Aim assist stvarno cini da se osecas kao da znas sta radis. :lol:
     
  29. TheNick

    TheNick Administrator Staff Member Administrator

    22,924
    3,605
    113
    Sto volim kad ne moram ja da te edukujem, vec su to ljudi uradili.
     
  30. grunt

    grunt Celeb Freak

    17,755
    3,881
    113
    Jbt u sta se pretvori topic lol
     
  31. grunt

    grunt Celeb Freak

    17,755
    3,881
    113
    Awww shiat konacno !!!

    Code:
    Valkyria Chronicles 4-CODEX
     
    YOTH likes this.
  32. Revan

    Revan Well-Known Member

    2,039
    1,212
    113
  33. Maxa

    Maxa opsa!

    11,423
    4,206
    113
  34. Chodex

    Chodex CAPCOM Street Fighter

    2,296
    548
    113
    Ja tek sada vidim da je Crash Bandicoot N Sane trylogy i na PC-u! Juhuuuuu

    Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
     
  35. Roronoa Zoro

    Roronoa Zoro OMAE WA MO SHINDEIRU!

    3,225
    315
    83
    ovo je baš brzo:

    Resident Evil 2-CODEX
     
    voja87, Revan and grunt like this.
  36. grunt

    grunt Celeb Freak

    17,755
    3,881
    113
    Brate svaki dan 3 puta palim gazelicu da uvatim prvi, ali si me pretekao RESPEKT :D

    A taman sam skinuo Anthem betu hmm :D
     
  37. shin-boyan

    shin-boyan Well-Known Member

    5,775
    1,906
    113
  38. grunt

    grunt Celeb Freak

    17,755
    3,881
    113
    @shin-boyan
    Danas krece open beta free for all to enjoy i kasnije blate :D Od 18h po nasem vremenu ja mislim da krece, pa do 1am ponedeljak.

    Na PC-u samo direkt iz Origin-a dodas igru i skines.

    ~40gb je PC verzija, console je oko ~20.
     
  39. Ace

    Ace 1.000.000

    3,056
    741
    113
    Eto, ČODEX ne zna da instalira Win10 a zna da krekuje Resident Evil :)
     
    Rodilo and grunt like this.
  40. Chodex

    Chodex CAPCOM Street Fighter

    2,296
    548
    113
    Prvi post sa novog racunara. RE 2 se skida bas sporo. Verovatno zato sto je nov torent. Ali brale, koliko mi je brz net vidim po skidanju Crash N Sane trylogy. Igru od 25Gb je skinuom za pola sata :bounce2:
     
    grunt likes this.
  41. Wahad

    Wahad Prekidać 4 Life! Staff Member Administrator

    12,591
    2,806
    113
    Imas poluprivatnw trackere. Arenabg npr, skida full speed sve


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Chodex likes this.
  42. TheNick

    TheNick Administrator Staff Member Administrator

    22,924
    3,605
    113
    Zivela PC piracy master rasa! :lol:
     
  43. darkado

    darkado EmuGlx veteran

    7,795
    1,992
    113
    Rece nik i 12 puta skine horizon od 100gb sa ms shopa jer baguje :D

    Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
     
    TheNick likes this.
  44. grunt

    grunt Celeb Freak

    17,755
    3,881
    113
    Izasao Wargroove ! Igra deluje kao savrsen unofficial nastavak Advance Wars igara :)


     
  45. darkado

    darkado EmuGlx veteran

    7,795
    1,992
    113
    Probaj tiny metal :)

    Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
     
  46. grunt

    grunt Celeb Freak

    17,755
    3,881
    113
    @darkado
    Meh neka fugly 3D grafika je tamo, ovo izgleda kao HD verzija AW igara, ko da je ista firma radila :D Jako mi se svidja. Ali krenuo sam Battletech, a i RE2, a igram i BDO fuck me :D
     
  47. TheNick

    TheNick Administrator Staff Member Administrator

    22,924
    3,605
    113
    KAMO SRECE da je to moglo da se piratuje mozda bi bolje radilo nego sto sam zvanicno morao da se patim. Ipak sredili su sve to, sad evo sa FH4 nikakvih problema nije bilo, to je bila FH3 patnja beskrajna.
    Hmmmmmm ne mogu da procenim dal su ovo radili legit japosi ili neki indi plagijatori?
     
  48. DragonOfTheEarth

    DragonOfTheEarth Moderator

    3,225
    454
    83
    Chucklefish je britanska firma.
     
  49. howler

    howler Well-Known Member

    2,800
    798
    113
    Jesus.... izaslo je ovo vec od petka...

    Ace.Combat.7.Skies.Unknown-CPY
     
    voja87 likes this.
  50. Revan

    Revan Well-Known Member

    2,039
    1,212
    113
    Yakuza.Kiwami-CODEX
     
    Maxa likes this.

Share This Page