Problem sa levim joy conom

Discussion in 'Nintendo Switch' started by GamePad, Nov 22, 2017.

  1. GamePad

    GamePad Member

    62
    15
    8
    Pozdrav drustvo, imam konzolu nekih 10-ak dana i prezadovljan sam za sada.. Juce sam primetio dok sam Zeldu igrao da na 2-3 sekunde Link (ili dok jasem konja) krene da ide sam na jednu stranu?? Probao sam da uradim kalibraciju, da diskotnektujem dzojstik, pa da vratim ali opet se desava isto. Ne desava se cesto, mozda jednom u 3-4h. Juce mi se prvi put ovo desilo.. Pokusao sam i sa Monster Hunterom demo i desava se isto. Uradio sam i test kao i ovde u klipu i da, ako drzim joy con iza ledja, gubi se konekcija.. Konzolu sam uzeo u Computer Landu-u i garancija je 2 god. Sta mi predlazete? EDIT: Zaboravih da kazem, sedim na 1m od dock-a..
     
  2. vetar

    vetar Well-Known Member

    4,919
    644
    113
  3. GamePad

    GamePad Member

    62
    15
    8
    Jesam, to sam uradio isto odmah kada sam uradio i system update. Uh, hvala :) Ne znam da li mi je pametno da ih otvaram ili da reklamiram? Sranje je sto nemamo nikakav Nintedno support kod nas :/
     
  4. dsst

    dsst fdggg

    3,426
    620
    113
    Pa cemu sluzi garancija onda ako ne za ovakve slucajeve?
     
    GamePad likes this.
  5. ivamark

    ivamark Well-Known Member

    4,198
    807
    113
    Probaj prvo da reklamiras, nemas sta da izgubis. Sa kojim FW je stigao Switch?

    Treba bolidima od nasih prodavaca (cast izuzetcima) objasniti da se nesto dogadja jednom u nekoliko dana na 2-3 sekunde. Da ne pricam o serviserima kojima ako svetli lampica na uredjaju on je ispravan.
    Ali treba da pokusa svakako.
     
  6. GamePad

    GamePad Member

    62
    15
    8
    Rekose mi da donesem dzojstik, pa u servis da se nosi..
     
  7. GamePad

    GamePad Member

    62
    15
    8
    @ivamark ne bih znao koji je bio, posto mi je odmah konzola trazila da uradim update kada sam podesavao konzolu..
     
  8. darkado

    darkado EmuGlx veteran

    6,071
    1,127
    113
    odrali su te za konzolu, joycon je sastavni deo iste tako da ne moze sam u servis. nije proslo 6 meseci, nosi sve tamo, uzmi nazad pare i kupi konzolu negde gde ne deru.
     
  9. GamePad

    GamePad Member

    62
    15
    8
    Zasto mislis da su me odradili? Lol. Sta vise, jeftiniji su nego Gigatron, Games i sl.
     
  10. zdravkelja

    zdravkelja Member

    7,896
    1,069
    113
    U nasao si sa kime ces da poredis :D

    Ima 100e jeftinije na oglasima.
     
  11. GamePad

    GamePad Member

    62
    15
    8
    Ima, ali ne mogu da pljunem kes. Ovako sam na cekove uzeo..
     
    gruja likes this.
  12. gruja

    gruja I am God of War

    5,591
    659
    113
    Reci da ces ih tuziti ako ti ne daju novu konzolu jer jojkon niko nece bi popravljati to je zamlacivanje.
    Ja sam ns gejmsu rekao da mi je crkao laser posle pola godine kada sam kupio ps2 kod bjih i rekli su mi da nedaju garanciju bas na laser.
    Na poledjini konzole imas garanciju na laser godinu dana tako da su mogli da me uhvate za kitu,rekao sam da hocu pare nazad ili cu ih tuziti i rekli su kao da ce mi dati novu konzolu ja sam rekao ne hocu pare.
    Dobio sam nazad pare i kupio drugu konzolu u oglasimakoj radi i dan danas(jesnom sam joj sam menjao laser jedino)

    Sent from my A40C using Tapatalk
     
  13. Wahad

    Wahad Prekidać 4 Life! Administrator

    10,044
    1,556
    113
    Cimaj CD Media Greece.

    Gugluj i naci ces contact support email. Oni su zaduzeni za distribuciju na nasim prostorima


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    GamePad likes this.
  14. GamePad

    GamePad Member

    62
    15
    8
    Hvala. Da, videh u papirima da su oni neki distributeri. Odneo sam im dzoj, kazu da ce biti za 7 do 8 dana gotovo. Ili da se resi problem ili novi dzojstik.. Sta mislis da bi CD Media mogao da mi ucini?
     
  15. darkado

    darkado EmuGlx veteran

    6,071
    1,127
    113
    osnovna greska je sto im je app ovog puta prosao. zamisli, nosis na servis nesto sto je sastavni deo konzole. cist bezobrazluk. grcima se obrati cisto da ocrnis compland, ne moze da skodi.
     
    GamePad likes this.
  16. GamePad

    GamePad Member

    62
    15
    8
    Odneo dzoj na servis. Videcemo sta ce biti. Javio sam se i grcima.
     
  17. GamePad

    GamePad Member

    62
    15
    8
    Opet da se javim da sam pisao grcima kao sto sam rekao i za par sati sam dobio poziv od njih. Rekose da ako bude daljih problema, da u tom slucaju Comp Land ili Game-s - preko njih da ide posto kao fizicko lice ne mogu ja - da im posaljem dzojstik i oni ce sve odraditi. Eto tako.. Verujem da ce nekom pomoci ovo :)
     
    Ace likes this.
  18. GameBoyFan

    GameBoyFan Active Member

    258
    142
    43
    Mogao si sam da sredis dzojstik za 5-10 minuta posla a ne da cekas konzolu 7 dana iz servisa jer je resenje uzasno prosto.
    Gotovo da ne postoji mogucnost da se nesto zezne.
    Veliko je pitanje da li ce ovi iz serisa znati sta je u pitanju jer, kao sto Vetar rece, treba bukvalno da se stavi parce konduktivne pene velicine 3mm X 3mm koju verujem da svako, ko ima neke racunarske opreme ili mobilnih telefona, moze da nadje u kuci.
    Jedini problem je sto je neophodan poseban minijaturni trostrani srafciger (kao za iphone 7, rekose mi u servisu telefona) tako da ako to nemas u kuci potrebno je da ga kupis.
    Ja sam ga kupio i uradio oba leva kontrolera i otvorio i zategnuo oba desna, sve za pola sata.
    Mala zanimljivost: prvi levi kontroler kojeg sam dodatno kupio sa Snipperclips bundlom nije imao ovu penu i on mi je jedini pravio problem sa konekcijom i sa udaljenoscu sa koje detektuje pritiske tastera. Kada sam otvorio drugi levi Joykon koji mi je dosao sa Switchem u njemu se vec nalazio taj sundjercic.
    To znaci da su verovatno svi kontroleri od nekog tamo maja-juna "popravljeni" vec iz fabrike a da taj Switch koji si kupio je najverovatnije iz prve serije konzola koja se proizvodila do maja.
    Steta sto sad neces imati konzolu nedelju dana zbog tako trivijalne mane i nadam se da ce ti stici popravljena iz servisa.
     
    GamePad likes this.
  19. GamePad

    GamePad Member

    62
    15
    8
    Da, to sam i ja video a i neko je postavljao ovde :) Jbg, znas kako je kada nesto tek kupis, pa ne bi da se usudim da probam da zeznem nesto dok je jos u garanciji. Ipak je to njihov problem, ne moj. Ja kod desnog nisam nasao nikakav problem.
     
  20. GameBoyFan

    GameBoyFan Active Member

    258
    142
    43
    Ja sam prvo odgledao par videa i kada sam video da je bukvalno potrebno odsrafiti cetiri srafa spolja i cetiri unutra, staviti parcence pene i zasrafiti sve nazad, onda sam odlucio da i ja to uradim a ne da dam nekom iz servisa. Vise bi me nerviralo ako bi mi vratili iz servisa izgrebane kontrolere jer sam jako osetljiv na svoje konzole (OCD level:)).
    Sada imam srafciger i za otvaranje Switcha ukoliko se nekad usudim da radim neki mod ili samo menjam zadnju stranu Switcha.
     
  21. GamePad

    GamePad Member

    62
    15
    8
    To je i meni najveci problem, da ne bude nekih sranja tokom popravke. Ali opet, i za to postoji garancija.. Razumem te potpuno oko toga :D A Zeldu sam krenuo da igram kao lud i eto, desilo se to :D Nema veze, tu je moj najdrazi PS4 :D
     
  22. Ace

    Ace 1.000.000

    2,582
    384
    83
    Ok, je sve to ali šta ako ti crkne nešto na konzoli, pošalješ je u servis, provale da si otvarao joycon i odbiju da ti uvaže garanciju...
     
  23. darkado

    darkado EmuGlx veteran

    6,071
    1,127
    113
    Vidis da po njima joycon nije sastavni deo konzole tako da moze da ga pregazi tenkom a da garancija na switch i dalje vazi.

    Sent from my MI MAX using Tapatalk
     
  24. GamePad

    GamePad Member

    62
    15
    8
    Jel ima neko manjih muka da natakne konzolu na dock? Tj da je pravilno ubode.?
     
  25. Wahad

    Wahad Prekidać 4 Life! Administrator

    10,044
    1,556
    113
    Nope, ali obloži one šinice da ti ne bi ogrebale ekran.
     
    GamePad likes this.
  26. GamePad

    GamePad Member

    62
    15
    8
  27. GamePad

    GamePad Member

    62
    15
    8
    @Wahad da to jesam, hvala.. Nego se uvek cimam po 5x dok ne legne kako treba. Nekad i vise
     
  28. Timemaster

    Timemaster Caelondian

    9,440
    997
    113
    znaci poseres se u garanciju, i uzmes stvar u svoje ruke
     
  29. ivamark

    ivamark Well-Known Member

    4,198
    807
    113
    lepo ja rekoh.Kod nas je uredjaj neispravan samo ako nece da se upali.
    Kad vidim kako se ameri proseravaju sa garancijama I za sta sve vracaju uredjaje shvatim koje smo mi govno od drzave ovde samo hleb I jogurt treba kupovati u prodavnici.
     
    neort, grunt, TwiSteR and 1 other person like this.
  30. darkado

    darkado EmuGlx veteran

    6,071
    1,127
    113
    Odes tamo i vices, odmah ce biti neispravan.

    Sent from my MI MAX using Tapatalk
     
    Teoreticar likes this.
  31. Maxa

    Maxa opsa!

    8,559
    2,193
    113
    mogu zamislim darka kako urla pred uplašenim serviserima :lol:
     
  32. GamePad

    GamePad Member

    62
    15
    8
    Ispade da sam lud.. Grci rekose da se javim ako bude problem, tako da ih cimam sutra..
     
  33. darkado

    darkado EmuGlx veteran

    6,071
    1,127
    113
    Samo tako se ovde resavaju problemi. Nesto sam reklamirao u win win, ne javljaju nista deset dana. Zakonski rok je 8. Odem ja tamo i fino pitam zasto krse zakon i oni sve kao ceka se servis ovo ono, app fore. On kao zove i kaze, popravice vam, nista ne brinite. Ja izricito trazio zamenu jer prakticno od starta sam imao problema i imam na to pravo u prvih 6 meseci. Popizdim, izvicem se na poslovodju i kazem da za 15 minuta dolazim po novi uredjaj i da ako ga nema u radnji slucajno, bolje bi mu bilo da ga rodi. Odem, popusim cigaru i vratim se kad gle cuda ja dobio novu stvar. I oni opet hteli da me zajebu da ostane stara garancija, al neces ga majci tako da sam naravno i to dobio sveze.

    Naravoucenije: znaj zakon, vici na onog ko izgleda najbednije, taj je menadzer.

    Sent from my MI MAX using Tapatalk
     
    grunt and SolidSnake88 like this.
  34. GamePad

    GamePad Member

    62
    15
    8
    To cu i da uradim dok ne dobijem stvar koju sam platio. Testirali su.. Imam osecaj da su sedeli na 20 cm od konzole, i to je bilo to.. Ovi ce sigurno da mi kazu da nemaju kao oni veze sa tim, nego servis. Njima da se zalim..
     
  35. darkado

    darkado EmuGlx veteran

    6,071
    1,127
    113
    Sto je opet laz, sva odgovornost je na prodavcu po zakonu. Oni mogu da se natezu sa servisom ako zele ali ti moras dobiti od njih ispravnu stvar koju si platio.

    Sent from my MI MAX using Tapatalk
     
    SolidSnake88 likes this.
  36. Teoreticar

    Teoreticar Well-Known Member

    2,000
    427
    83
    Lazu. Nema sta dalje da se prica.
    To je standardan kvar i ovlasceni serviseri dobiju upustva za najcesce probleme, a narocito u slucajevima kad je ovako rasiren problem (i jednostavan za uklanjanje).
     
    GamePad likes this.
  37. darkado

    darkado EmuGlx veteran

    6,071
    1,127
    113
    Jos su sve sanse da ovlasceni servis ili ne postoji ili ne radi po big n standardima.

    Sent from my MI MAX using Tapatalk
     
    GamePad likes this.
  38. GamePad

    GamePad Member

    62
    15
    8
    Ovaj servis je "pregledao" dzojstik. http://www.computerland.rs/contact tacnije, Iris Mega se zovu. Tacno vidim da su samo sinkovali dzoj na njihovu konzolu, probali par igara i to je to.. Ja sam jos naveo da sam prekid imao dok mi je koleno bilo izmedju konzole i dzojstika na razdaljini od 1.5m..
     
  39. Teoreticar

    Teoreticar Well-Known Member

    2,000
    427
    83
    Da bi zaista bio ovlasceni servis, servis mora dobiti odgovarajuci alat, set rezervnih delova itd.
    Vrlo verovatno mora i serviser proci kroz neku obuku.

    Zasto bi se neka velika kompanija blamirala sa losim servisom.
     
  40. GamePad

    GamePad Member

    62
    15
    8
    U Comp. Landu kazu da su oni kao jedini za Nintendo u Bg-u..
     
  41. darkado

    darkado EmuGlx veteran

    6,071
    1,127
    113
    Garantujem da nisu ovlasceni, ali sto posto.

    Sent from my MI MAX using Tapatalk
     
  42. GamePad

    GamePad Member

    62
    15
    8
    Nisu, to su mi odmah rekli. Ali preko njih ide ako ima reklamacija
     
  43. Teoreticar

    Teoreticar Well-Known Member

    2,000
    427
    83
    Sto je najgore, ovlasceni servis dobija novac i delove direktno od maticne kompanije, a ne od prodavca.
    Nikakvog razloga nemaju da ne popravljaju valjano.


    Meni su u dva slucaju ovlasceni serviseri pod garancijom promenili ceo ekran, iako problem nije bio do ekrana. Privatni serviser nikad ne bi tako radio.


    A sta su oni onda? :D
    Ne razumem?
    Serviser koji nema ovlascene da servisira uredjaj pod garancijom? :D
     
  44. GamePad

    GamePad Member

    62
    15
    8
    Nemam pojma koji su i sta su buraz.. Ja sam zelim da mi dzojstik radi kako treba :D A ne posle 5-10 dana da baguje.. Nista, trazicu im novi dzojstik.
     
  45. darkado

    darkado EmuGlx veteran

    6,071
    1,127
    113
    To je srbija, popravljaju mika i zika za osobu sa ukradenom licnom kartom.

    Tacno je da ovlasceni servis biva placen po obavljenom poslu i u interesu im je da rade sto vise.

    Sent from my MI MAX using Tapatalk
     
  46. GamePad

    GamePad Member

    62
    15
    8
    Izjava o saobraznosti (zakonska garancija):
    Davalac zakonske garancije je trgovac. Trgovac je pravno ili fizičko lice od koga je potrošač kupio robu.
    Roba je telesna pokretna stvar navedena u prethodnom pasusu (na prethodnoj strani)
    Potrošač je fizičko lice koje je kupilo robu od trgovca u svrhe koje nisu namenjene njegovoj poslovnoj ili drugoj komercijalnoj delatnosti.
    Potrošač izjavljuje reklamaciju na nesaobraznost robe trgovcu.
    Davalac garancije garantuje da je kupljena roba saobrazna specifikaciji proizvođača.

    Ako je roba nesaobrazna specifikaciji proizvođača, potrošač ima pravo da zahteva od prodavca da se otklone ove nesaobraznosti bez naknade, opravkom ili zamenom, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor. Potrošač ima pravo da bira da nesaobraznost robe trgovac otkloni opravkom ili zamenom. Ako otklanjanje nesaobraznosti u smislu prethodnog stava nije moguće, potrošač ima pravo da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili raskid ugovora ako: nesaobraznost ne može da se otkloni opravkom ili zamenom uopšte niti u primerenom roku, ne može da ostvari pravo na opravku ili zamenu, odnosno ako prodavac nije izvršio opravku ili zamenu u primerenom roku, opravka ili zamena ne može da se sprovede bez značajnijih nepogodnosti za potrošača zbog prirode robe i njene namene, otklanjanje nesaobraznosti opravkom ili zamenom predstavlja nesrazmerno opterećenje za prodavca. („SL. Glasnik RS“ br. 62/2014 i 6/2016 - dr. zakon)

    Davalac garancije se obavezuje da izvrši svaku opravku ili zamenu u primerenom roku i bez značajnih neugodnosti za potrošača uzimajući u obzir prirodu robe i svrhu zbog koje ju je potrošač nabavio.
    Sve troškove koji su neophodni da bi se roba saobrazila specifikaciji proizvođača snosi davalac garancije.

    Potrošač ima pravo da raskine ugovor, ako ne može da ostvari pravo na opravku ili zamenu, odnosno ako davalac garancije nije izvršio opravku ili zamenu u primerenom roku ili ako davalac garancije nije izvršio opravku ili zamenu bez značajnih nepogodnosti za potrošača. Potrošač ne može da raskine ugovor ako je nesaobraznost robe neznatna. Neće se smatrati da postoji nesaobraznost robe ukoliko se prilikom pregleda uređaja utvrdi da su nastupile okolnosti navedene u poglavlju „Garanciji ne podležu kvarovi nastali zbog:“ i „Gubitak garancije nastaje“.

    Davalac garancije je odgovoran za nesaobraznost robe koja se pojavi u roku od dve godine od dana prelaska rizika na potrošača, sem za potrošni materijal i onu vrstu robe, koja po svojoj prirodi i svojstvima ne može trajati dve godine i koja je od strane proizvođača određena kao takva (baterije, punjači, gume, kablovi,mebl na stolicama, nipovi za olovke za grafičke table, gsani mehanizmi za stolice ). Rok od dve godine se računa od datuma predaje robe potrošaču, odnosno datuma koji se nalazi na fiskalnom računu u slučaju kupovine robe u prodavnici, odnosno na otpremnici koju je potpisao potrošač u slučaju kupovine robe na daljinu, ili izvan poslovnih prostorija trgovca. Ako nesaobraznost nastane u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača, pretpostavlja se da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika, osim ako je to u suprotnosti sa prirodom robe i prirodom određene nesaobraznosti. Po isteku roka od šest meseci nesaobraznost robe u trenutku prelaska rizika dokazuje potrošač.

    Prodavac odgovara za nesaobraznost polovne i reparirane robe ugovoru, koja se pojavi u roku od jedne godine od dana prelaska rizika na potrošača.
    Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od 8 dana od prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju.

    Garantni rok za robu počinje da teče od dana prelaska rizika na potrošača i važi za teritoriju Republike Srbije.
    Dobijanjem ove Izjave o saobraznosti, smatra se da je potrošač upoznat i saglasan sa svim što u njemu piše.
    Za sve sporove u vezi sa ovom garancijom biće nadležan sud u Beogradu.
    Garantne obaveze davaoca zakonske garancije
    Davalac garancije garantuje da je roba saobrazna specifikaciji proizvođača i da će ispravno funkcionisati ako se potrošač bude striktno pridržavao uputstva za rukovanje i postupao sa robom na način kako je navedeno u ovom garantnom listu.
    Software korisniku nije prodat, već mu je dat na korišćenje, pod uslovima definisanim u korisničkoj licenci.
    Roba i delovi zamenjeni u garantnom roku ili roba za koju je izvršen povraćaj plaćenog iznosa prelaze u vlasništvo servisa.
    U slučaju neopravdane reklamacije, potrošač snosi sve eventualne troškove po važećem cenovniku servisa potrošača
     
  47. Wahad

    Wahad Prekidać 4 Life! Administrator

    10,044
    1,556
    113
    Ma da


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  48. Blinker

    Blinker Kinslayer

    288
    38
    28
    Slicnih problema sam imao sa tabletom i servisom. Tabletu su krenule da otkazuju par funkcija, bluetooth, wifi, i jednostavno nije hteo da se upali. Poslao sam ga u servis zajedno sa papirom gde je detaljno opisano sta ne funkcionise, tablet je isti dan kad je testiran i poslat meni nazad, bukvalno mislim da nije bio duze od 3 sata u servisu...Naravno nista nisu popravili. Kada sam poslao drugi put vratili su ga u isto tako kratkom roku i napisali ''azurirana verzija sistema, sve okej'', ustvari samo su uradili reset opcija. Posle toga sam se konsultovao sa jednim prijateljem koji je pravnik, zajedno sa njim sam im poslao meil gde sam naveo tacno koji clanovi zakona nalazu da mi ukoliko i posle drugog servisiranja uredjaj pokazuje iste probleme moraju da mi ili vrate novac ili posalju nov uredjaj. Tad su prestali da se prave mutavi i poslali pare.
    Point je, dobro se raspitaj i ''pobedices'', jer u 99% su oni govna koji nece da rade kako bi trebalo.
     
    GamePad likes this.
  49. GamePad

    GamePad Member

    62
    15
    8
    Hvala svima na predlozima i pomoci :) Za sada ne krivim Computer Land, ali ako mi oni naprave problem, bicu primoran na sve to.. Ovako mi kao najsirgurnija opcija ostaje da mi daju novi joy-con
     
  50. darkado

    darkado EmuGlx veteran

    6,071
    1,127
    113
    Kako ne krivis njih kad oni rade sa tim budalama. Najbolje da ne znaju da su dundjeri.

    Sent from my MI MAX using Tapatalk
     

Share This Page