1. powered by Surfing Waves

Star Citizen [crowdfunding] [naslednik Wing Comander/Privateer/Freelancer igara] [PC only]

Discussion in 'PC Gaming and hardware/software' started by DieH@rd, Oct 10, 2012.

  1. Blue

    Blue ....................

    12,174
    927
    113
    A kada izlazi?
     
  2. Omega

    Omega N64 je đubre

    15,655
    2,490
    113
    Biće dobro ako izađe do kraja 2018.
     
  3. DieH@rd

    DieH@rd Winter Knight Staff Member Administrator

    31,620
    3,752
    113
    Izacice kada izadje. Ima sta da se igra u medjuvremenu.
     
  4. eufrat

    eufrat вештац за сиротиљу

    4,013
    1,849
    113
    Ti je nećeš ni igrati, kao ni većinu igara što ne igraš (kamo li pređeš), tako da u čemu je problem? :)

    Sent from my Nexus 6P
     
    Maxa, DieH@rd and Jörmungandr like this.
  5. DieH@rd

    DieH@rd Winter Knight Staff Member Administrator

    31,620
    3,752
    113
    SHIIIIEEEEEET


    Svaki put kada prikazu igru, sve je ludja i ludja. Bas guraju tech do maksimuma, resavaju lude probleme koji ce bas dati dubinu igri. Jedva cekam da vidim ovo u Squadron 42 kampanji, a verovatno ce biti i jako cool istrazivati sjebane masivne brodove u online univerzumu [and in zero-g].

    Fino je videti da rad ovih 300+ ljudi daje sve vise i vise odlicnih rezultata. Naravno i dalje ne ocekujem da ce igra biti gotovoa anytime soon. Ne zurim, just make it good.
     
  6. grunt

    grunt Celeb Freak

    17,466
    3,646
    113
    Za ovo ce trebati dva titan x-a za 1080/60 sa max podesavanjima.
     
  7. Blue

    Blue ....................

    12,174
    927
    113
    Kada igra izađe za 15 godina moći će AMD APU da tera ovakvu grafiku tako da opušteno. :)
     
  8. eufrat

    eufrat вештац за сиротиљу

    4,013
    1,849
    113
    Jel' se uopšte zna koliko dugo je igra in development?

    Sent from my Nexus 6P
     
  9. Blue

    Blue ....................

    12,174
    927
    113
    Od 2011 valjda.
     
  10. Wahad

    Wahad Prekidać 4 Life! Staff Member Administrator

    12,286
    2,606
    113
    Jos 5+ pa dobija HL3 & DNF status

    Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
     
  11. DieH@rd

    DieH@rd Winter Knight Staff Member Administrator

    31,620
    3,752
    113
    lol, ala si ga sad lupio. Crowfunding kampanja je bila u novembru 2012. godine, sa demoom koji je bio napravljen od strane manje od 10 ljudi koji su poceli to da prave krajem 2011. Redovni development je poceo sredinom 2013. kada je otvoren prvi studio sa par desetina core developera, i posle toga je lagano broj developera rastao. Krajem 2014. su svi studiji i ~300 ljudi bili okupljeni i tada je main development poceo. Za ovakvu igru, 3 godine full developmenta je otprilike neki prosek.

    edit - late 2015 info:
    [​IMG]


    Koga interesuje development igre, SVAKI MESEC se na RSI sajtu objavljuje detaljni status report od svakog internog studija koji radi na igri. Ogroman posao se zavrsava svakog meseca, a sam community je fundovao da developeri odvajaju dosta vremena za produkciju VIDEO materijala koji opisuje razvoj igre. Pogledajte sta sve kace redovno a YT.
     
    Last edited: Aug 6, 2016
  12. Blue

    Blue ....................

    12,174
    927
    113
    Main development ili ne, 5 godina slušamo o igri a po meni se sve to računa.
     
  13. eufrat

    eufrat вештац за сиротиљу

    4,013
    1,849
    113
    U prevodu ništa od igre pre (najranije) kraja 2017-e, šteta.

    Sent from my Nexus 6P
     
  14. DieH@rd

    DieH@rd Winter Knight Staff Member Administrator

    31,620
    3,752
    113
    To je problem kod mnogih kickstarter projekata, o njima se krece pricati cak pre nego sto je krenut ozbiljan rad na igri. Kod ostalih AAA igara koje finansiraju publisheri, prvo se radi par godina na igri, pa je onda unveil kada ima sta da se pokaze, i onda cekanje jos godinu-dve [tri]. Na tako nesto se jednostavno moramo navici, pristup marketingu je drukciji, komunikacija sa fanovima je mnogo veca i sl. Prosao sam vec kroz sve to sa pCARS-om. Taj development je trajao dugo i bio je veoma zanimljiv, a ovo sto Roberts radi je 1000x komplikovanije.
     
  15. darkado

    darkado EmuGlx veteran

    7,646
    1,852
    113
    Nek izadje kad izadje, samo da valja

    Sent from Huawei Ascend Mate 7
     
  16. DieH@rd

    DieH@rd Winter Knight Staff Member Administrator

    31,620
    3,752
    113
    STAR CITIZEN JE ODUŠEVIO FANOVE NA GAMESCOM-U
    [​IMG] DIEH@RD20. AUGUST 2016.
    [​IMG]

    Otkada je Chris Roberts najavio svoj ambiciozni Star Citizen projekat, mnogi su sumnjali da on neće moći da ispuni ne samo ambicioznu singleplayer kampanju Squadron 42 koja je inicijelno privukla monetarnu podršku mnogih fanova Wing Commander igara, već da neće moći ni blizu ispuniti obećanje da će Star Citizen biti mnogo veća, komplikovanija i raznovrsnija verzija odličnog Freelancer-a. U prethodnih par godina se ovaj projekat razvijao dobrim tokom, a fanovi su mogli veoma blisko pratiti razvoj engine-a i mnogobrojnih gameplay sistema koji su lagano počeli da stižu i u javne alfa build-ove. Sada kada najzad svi moduli igre počinju da rade jedan sa drugim bez ikakvih problema, Star Citizen dobija formu koja može zaista da impresionira svakoga.

    Za potrebe Gamescom 2016 sajma developeri iz Cloud Imperium-a (sva četiri tima koja ukupno imaju preko 250 ljudi) i njihov šef Chris Roberts su spremili posebnu prezentaciju gde su uživo odigrali verziju igre koju planiraju da puste u javnost pod imenom Alpha 3.0 pre kraja ove godine. U ovoj verziji igre smo po prvi put mogli videti kako ce izgledati mala verzija „živog univerzum-a“ koji će nas čekati u mnogo većoj formi u punoj verziji igre. U ovom demo-u su se igrači okupili na svemirskoj stanici gde su čuli da mogu nabaviti novi quest u rudarskom gradiću na udaljenoj planeti, otišli su do te planete zajedno u velikom svemirskom brodu, ušli u atmosferu i sleteli u ukopan rudarski gradić, i prihvatili zadatak pronalaska „izgubljenog“ tovara od broda kojeg su uništili svemirski gusari. Sve ovo je urađeno na spektakularan način, putovanjem koje nije imalo nijedan loading screen, čak ni prilikom ulaska u atmosferu prelepo renderovane planete.



    Drugi deo demo-a je imao više akcije u sebi. Družina igrača je otputovala do mesta gde je trgovački brod bio izgubljen, i dok je jedan igrač ostao unutar broda da patrolira i čuva prostor od dolaska novih gusara, drugi igrač je izašao u hladni svemir i ušao u uništeni brod lagano tražeći u bestežinskom stanju gde je tovar broda. Na naše iznenađenje, unutar broda je onda počela bitka prsa u prsa protiv igrača i gusara koji nisu stigli da se evakuišu po dolasku naše družine. Pošto su gusari već odneli većinu tovara, igrači su odlučili da posete i gusarsku bazu na obližnjem pustom mesecu. Kada su doputovali tamo, usledila je bitka na površini planete sa pešadijom i motorizacijom gde je čak i igrač u svemirskom brodu učestvovao bombardujući protivnike.

    Sve ovi gameplay sistemi odlično popunjavaju jedan druge, i sve radi odlično u (šta če kasnije postati masivnom) multiplayer okruženju koje će igračima omogućiti da istraže oko 100 planetarnih sistema koji će biti prisutni u punoj igri. Ovi zvezdani sistemi i po 4-5 planeta oko njih neće biti samo proceduralno napravljeni kao u No Man’s Sky-u, jer tim koji radi na igri je ubeđen da svaka planeta, urbane zone i misije koje će igrači dobivati moraju biti dosta nadograđene sa zalaganjem samih developera.

    Sa svakim svojim novim demo-om Star Citizen izgleda sve bolje i bolje, a do kraja ove godine će igrači dobiti nekoliko šansi da vide i igraju novije verzije igre. Alfa 2.5 će izaći uskoro, alfa 2.6 će dodati „Star Marine“ mod koji će biti potpuno posvećen FPS borbama u gravitaciji i u svemiru, a alfa 3.0 čiji demo smo videli na ovom Gamescom-u bi trebalo stići do kraja ove godine. Singleplayer kampanja Squadron 42 će biti bliže opisana ovog oktobra na CitizenCon okupljanju ljubitelja ove video igre.


    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    // end of mainpage article
    http://www.emuglx.org/emuglx-vesti/star-citizen-je-odusevio-fanove-na-gamescom-u/
     
    stale likes this.
  17. DieH@rd

    DieH@rd Winter Knight Staff Member Administrator

    31,620
    3,752
    113
    Fino se igra razvija, evo pogleda na sistem pravljenja likova, stabilizacija kamere u FPS modu i sistema pravljenja planeta.





    Plus svez intervju dok se tim sprema da prikaze Alpha 3.0 i punu Squadron 42 misiju na CitizenCon-u za 2 nedelje [haaaaaayp!].

     
  18. Super Simke 64

    Super Simke 64 I hate haters!!!

    5,301
    1,092
    113
    CitizenCon?!

    Sad krenule da se prave konvencije i za neobjavljene igre. Moć marketinga nad današnjom gaming populacijom u svom punom zamahu...

    Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
     
    Jörmungandr and Nyarlathotep like this.
  19. Omega

    Omega N64 je đubre

    15,655
    2,490
    113
    Najbolje je ne obraćati pažnju na sve to dok igra ne izađe. Apsolutno me ne zanima kako napreduje ili ne napreduje razvoj iste. Ako bude valjala dobiće pare od mene, ako ne nema velike štete.
     
    gruja, disturbed and Super Simke 64 like this.
  20. stale

    stale bowel disruptor

    4,038
    1,205
    113
    Ne vidim sta je tu problem. Nije to neki ogroman event. Skupice se ljudi koji su backovali igru. Bice neka prezentacija i druzenje. Zasto moras uvek toliko negativan biti?
     
  21. eufrat

    eufrat вештац за сиротиљу

    4,013
    1,849
    113
    Because that's just his thing.

    Sent from my Nexus 6P
     
  22. DieH@rd

    DieH@rd Winter Knight Staff Member Administrator

    31,620
    3,752
    113
    Nije tebi lako. E3, Gamescom, TGS i slicni se svi prave iskljucivo zbog marketinga neobjavljenih igara. Dok su ti show-ovi consumer based, CitizenCon je fan-based, kao Pax, Blizzcon, PSX, vecina ljudi koju idu tamo to rade zbog druzenja. Nema nista loseg u tome.

    Community za ovu igru je ogroman [preko milion backera], a tim odrzava odlicne kontakte sa njima. CitizenCon predtavlja ne samo sansu da se taj community okupi, vec i da bude mesto za promociju bitnijih napredaka igre [na isti dan kada je zapoceta crowdfunding kampanja]. Tokom opening ceremonije ce tim predstaviti prezentaciju o trenutnom stanju i planovima, a posle toga krece pijancenje i zabava koje traju dan-dva. Zabava za sve, osim za internet hatere. :D
     
  23. Maxa

    Maxa opsa!

    11,167
    3,962
    113
    ako može quakecon, što da ne i citicon? :)

    po mom mišljenju, mnogo je bitnije da organizator ume da održi kvalitetan event, nego koja mu je tema.
     
  24. Nyarlathotep

    Nyarlathotep Pimmelmann

    10,547
    1,568
    113
    Star Citizen's single player campaign, Squadron 42, has been delayed indefinitely due to the sheer amount of work that still needs to be done to the title.

    Cloud Imperium Games did plan to release Squadron 42 in late 2016, with the company not announcing a new release timeframe, leaving many to expect that the game will not be ready until 2018.
     
  25. DieH@rd

    DieH@rd Winter Knight Staff Member Administrator

    31,620
    3,752
    113
    Malo preteruju novinari sa ovim "delayed indefinitely". Promasili su samo inicijelni unveil, a velika vecina stvari je bila gotova. Puna SP kampanja nikad nije ni imala sansu da izadje ove godine.

    Evo kako izgleda demo novog tech-a za renderovanje planeta, igrano uzivo pre par dana na CitizenCon-u. Komp generise planetu i onda developeri krenu u rucno tweakovanje i postavku predefinisanih misija koje ce igracima ponuditi dobar guided experience. Ne oslanjaju se na procedural mission generation.


    Posle ovoga su prikazali i demo kako radi editor pri pravljenju planeta, prikazali su dodatnu planetu [toxic sulfuric waste].
     
  26. eufrat

    eufrat вештац за сиротиљу

    4,013
    1,849
    113
    Neće ova igra nikada izaći :(

    Sent from my Nexus 6P
     
    Omega likes this.
  27. DieH@rd

    DieH@rd Winter Knight Staff Member Administrator

    31,620
    3,752
    113
    Velike igre se ne prave brzo, ali kickstarter projekti su u oku javnosti svo vreme dok tim raste i tech je u stanju izgranje sa neoptimizovanim performansama.

    Tim je tokom 4 godine narastao sa 15 ljudi na 350, i ne ocekuje se da ce ih dolaziti jos. Singleplayer kampanja je formulisana, scenario napisan, voiceoveri i performanse snimljene, svi nivoi su u white-box-template modu, a jedan chapter je skoro finalizovan u final polish stanje. Sto je najbitnije, svi core segmenti igre on-foot hodanje, letenje po svemiru, planete i FPS combat [in gravity and in zero-g] su najzad spremni za igranje, sto znaci da mogu da uzivo igraju kompletnu kampanju od pocetka do kraja.

    Da su samo hteli da naprave simple SP kampanju, izasla bi igra odavno. Ali projekat je mnogo ambiciozniji. Seamless FPS-Ship transitions, prelaz sa svemira na planete, prisustvo lokalizovanih gravitacionih zona [unutar brodova i svemirskih stanica], mogucnost putovanja do veoma udaljenih zona kroz vise gravitacionih promena bez ikakvih ucitavanja]... i sve to u multiplayer okruzenju. To je tech koji je morao biti pisan i modifikovan od nule. Utrosili su dosta vremena na to ne da bi imali nesto cool, vec da bi imali temelje za kasniji laksi rad. Sad se muce da bi im kasnije bilo lakse.
     
  28. DieH@rd

    DieH@rd Winter Knight Staff Member Administrator

    31,620
    3,752
    113
    Evo i stanja u studiju par nedelja pre citizencon-a do su zavrsavali posao na 2 velika demoa koja su planirali da prikazu.


    Par dana pre konferencije im je bilo jasno da Squadron 42 ima previse problema [AI i animacije] da bi mogli da ga prikazu. Sve je opisano u snimku, ima i finih kratkih pogleda na S42.
     
  29. howler

    howler Well-Known Member

    2,766
    771
    113
    Zato je igra u tom stanju... Zato sto covek koji finansira ceo projekat je seronja koji trazi nemoguce stvari.

    Inace problemi izmedju CIG team i Chris Roberts traju jos od pocetka ovog projekta. Na internetu su gomila informacija od ex-developeri koji optuzuju Robertsa za preterano mesanje u razvitak igre
     
  30. grunt

    grunt Celeb Freak

    17,466
    3,646
    113
    Ahaha koji kralj gori je od kojime xD
     
  31. Super Simke 64

    Super Simke 64 I hate haters!!!

    5,301
    1,092
    113
    Poludeo čovek od silnih miliona koje je ne očekivano dobio. Ovo i to što bacaju pare na holivudske glumce mi ponovo govori da će ovo biti veliko razočarenje. Inače, moj šef dao preko 300 dolara na ovu igru a pre nekoliko dana kupio džojstik za 400 dolara za ovu igru, Elite i Freelencer.
     
  32. Wahad

    Wahad Prekidać 4 Life! Staff Member Administrator

    12,286
    2,606
    113
    Neka oni samo rade na igri, nemam ništa protiv.

    A taman dok izađe ću možda uzeti neki GPU novi ili šta mi već fali.
     
  33. DieH@rd

    DieH@rd Winter Knight Staff Member Administrator

    31,620
    3,752
    113
    Evo finog pogleda na neke od capital shipova koje su prikazali [pored dosta drugoga] na streamu proslave 4. godine od zavrsetka pocetne crowdfunding kampanje.



    A Chris Roberts je odlucio da malo pretumba odnos tima sa fanovima. Iako su do sada bila jako transparentni sa svojim developmentom [monthly izvestaji od svih studija, metric fucktons of behind the scenes video snimaka na YT kanalu, bas redovno daju nove izvestaje], resili su da jos vise otvore kapije.
    https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/15603-Letter-From-The-Chairman
     
  34. Nyarlathotep

    Nyarlathotep Pimmelmann

    10,547
    1,568
    113
    u chemu je razlika izmedju metric fuckton i metric shit-ton?
     
    stale, Timemaster and Rodilo like this.
  35. Kraken

    Kraken Disco Bean

    9,673
    1,788
    113
    Zavisi od afiniteta, koprofili više vole shitton.
     
    Rodilo likes this.
  36. DieH@rd

    DieH@rd Winter Knight Staff Member Administrator

    31,620
    3,752
    113
    Metric fuckton zvuci bolje.
     
    Nyarlathotep likes this.
  37. DieH@rd

    DieH@rd Winter Knight Staff Member Administrator

    31,620
    3,752
    113
    Apha 2.6 is out!


    Izdase i novi opis cele igre



    In related news, tim je vec prebacio svoj [veoma customizovani] Cryengine na Amazon Lumberyard, u prevodu, pozadinska back-end struktura engine-a je sada integrisana u Amazonov AWS, sto znaci imace odlicnu serversku infrastrukturu i duboku integraciju sa Twitch-om [koji je u vlasnistvu Amazona].


    Sto se fundinga tice, pare i dalje pristizu redovno. 1,691,768 backera su dali $139,192,864.
     
  38. DieH@rd

    DieH@rd Winter Knight Staff Member Administrator

    31,620
    3,752
    113
    I dalje sljakaju na igri, odlicno napreduje.


    [​IMG]

    Sto se renderinga tice, Vulkan ce im biti primarni API jer sa njim mogu istovremeno podrzati sve OS-ove.
     
  39. Super Simke 64

    Super Simke 64 I hate haters!!!

    5,301
    1,092
    113
  40. DieH@rd

    DieH@rd Winter Knight Staff Member Administrator

    31,620
    3,752
    113
    A ti nauci da citas.
    http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1397142

    Uzeli su zajam od banke sa 0.25% kamatnom stopom [fantastican deal] jer sledeceg leta od UK vlade treba da dobiju velik povracaj poreza na stvari koje vec placaju za Foundry 42. Zajam su uzeli jer su im sve pare van UK u dolarima i evrima, a cena funte jako varira i ne zele da non stop rade nepovoljnu konverziju kada salju pare Foundry 42 timu. Ne postoji sansa da CIG ista izgubi sa ovim, a kao "garant" banci uopste nisu dali dozvolu da im ista oko Star Citizen-a bude oduzeto. Ako kojim slucajem UK vlada padne i ne dobiju taj povracaj poreza, onda ce poslati pare iz USA u UK banku da se otplati ovaj kredit.

    Para imaju koliko hoce, ovo je samo dobar finansijki potez [koje rade sve firme ako im se za to ukaze sansa].

    Koga interesuje kako napreduje igra, svakog meseca imaju po ~dva "across the verse" izvestaja na youtube-u kako napreduje razvoj igre.
     
    Last edited: Jun 26, 2017
    stale likes this.
  41. DieH@rd

    DieH@rd Winter Knight Staff Member Administrator

    31,620
    3,752
    113
    U toku je CitizenCon, main prezentacija sa novim showcaseom Alpha 3.0 clienta ce biti odrzana za oko sat i po. Vec je bilo par tehnickih prezentacija, evo kako im napreduje system za animaciju kretanja po neravnom terenu

    Code:
    On stairs - [URL]https://clips.twitch.tv/SparklyVainBaconSMOrc[/URL]
    On slope - [URL]https://clips.twitch.tv/AltruisticWimpyJalapenoMoreCowbell[/URL]
    On terrain with footprints - [URL]https://clips.twitch.tv/TiredConsiderateHorseradishPRChase[/URL]
     
  42. Timemaster

    Timemaster Caelondian

    10,861
    1,847
    113
    Release date ništa?

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
     
  43. DieH@rd

    DieH@rd Winter Knight Staff Member Administrator

    31,620
    3,752
    113
    3.0 Alfa je dostupna za testiranje, a uskoro ce i public access. To znaci, pristup celom jednom solarnom sistemu, svi modovi igranja u shared univerzumu sa 50 igraca u shard-u [on foot, in-suit in zero-G, spaceships, svemir+sletanje na planete], sa velikim setom primarnih [voice acted & performed] misija, kao i procedural misije, sve solo/coop sa reputacijom/ekonomijom/itd.

    Finalni Star Citizen [shared world] release ko zna kad ce, a nadam se da ce Squadron 42 [granajuca SP kampanja] biti gotov krajem sledece godine.
     
    Timemaster likes this.
  44. DieH@rd

    DieH@rd Winter Knight Staff Member Administrator

    31,620
    3,752
    113
    Main prezentacija je bila ODLICNA. Najzad su sklopili showcase koji je bio glitch free, smooth framerate, a vizuelno je izgledalo fantasticno. Scope je preogroman. :D

    Chris je prvo obecao da ce posle Alpha 3.0 svaki sledeci content update biti quarterly, pa sta god stignu da naprave to ce upasti odmah u sledeci public release, sto znaci nema vise dugackih cekanja za nove stvari. Alpha 3.0 cekanje se oduzlio, jer to im je najbitnije izdanje u kojem spajaju sve module [spaceships, FPS, planets, poboljsani online tech sa serverima koji pamte vlasnistvo i poziciju SVEGA [vlasnistvo u smislu da bi mogli da prate svu legit i kradenu robu, da gusari mogu da kradu i prepodaju robu/brodove na crnim trzistima]] u jednu povezanu celinu.

    Posle toga su se bacili na demoe planeta kojima ce omoguciti sletanja posle alphe 3.0. Drasticno su unapredili i poboljsali izgled socijialnih zona na Arcorp-u [Corsuscant-like planeta], i onda su seli u brod i poleteli! :D :D :D


    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    I skoknuli do susedne planete [u pocetnom stadijumu razvoja] koju drzi weapon research korporacija koja je izrudarila sve sto je mogla.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Zaista fantastican hard-SF projekat. Kako li ce tek izgledati Squadron 42, koji ce se mnogo vise zasnivati na hand-crafted contentu? :D
     
    Last edited: Oct 28, 2017
  45. DieH@rd

    DieH@rd Winter Knight Staff Member Administrator

    31,620
    3,752
    113
    Evo cele prezentacije, timestamp je stavljen na pocetak gameplay sekcije
     
  46. grunt

    grunt Celeb Freak

    17,466
    3,646
    113
    Meh previse sporo ide sve to.

    Dok su oni jos u early alfi Elite se lepo dopunjava sadrzajem konstantno, tako da svako ko zeli dobro sf iskustvo bolje da uzme Elitu, dok docekamo ovo osedecemo :D
     
  47. DieH@rd

    DieH@rd Winter Knight Staff Member Administrator

    31,620
    3,752
    113
    Elita se drzi svog osnovnog koncepta, igrac je samo "kamera" koja sedi u kokpitu broda a tim samo dodaje nove stvari u proceduralno generisanu glaksiju. Super je to pristup, tacno ono sto Elite igraci zele.

    SC naravno cilja na nesto drugo, i svako ko zeli mnogo slobodnije Hard SF iskustvo morace da saceka da SC izadje.
     
  48. DieH@rd

    DieH@rd Winter Knight Staff Member Administrator

    31,620
    3,752
    113
    Awww yisss, evo prvog pogleda na Squadron 42 :bounce:
    [​IMG]


    Full SQ42 unveil ce biti SUTRA u 21h na 2h dugackom livestreamed eventu [twitch.tv/starcitizen] gde ce detaljisati SP kampanju i verovatno objaviti public release SC 3.0 alfe i jos stosta.
     
    Last edited: Dec 20, 2017
    voja87 likes this.
  49. stale

    stale bowel disruptor

    4,038
    1,205
    113
    Šta bi sa onom Crytek ovom tužbom?

    Sent from my 6055P using Tapatalk
     
  50. DieH@rd

    DieH@rd Winter Knight Staff Member Administrator

    31,620
    3,752
    113
    Trajace godinama. Tuze ih jer umesto jedne igre prave dve, a i zato sto su u dev snimcima prikazali delove souce code-a. A tim je inace pre par godina otkupio source code igre, plus presli su na free Lumberyard... tako da ko zna sta ce biti. Sta god bude, ne verujem da ce to uticati na nas igace.
     

Share This Page