1. powered by Surfing Waves

Star Citizen [crowdfunding] [naslednik Wing Comander/Privateer/Freelancer igara] [PC only]

Discussion in 'PC Gaming and hardware/software' started by DieH@rd, Oct 10, 2012.

  1. DieH@rd

    DieH@rd Winter Knight Staff Member Administrator

    31,927
    3,942
    113
    Anniversary ATV je pomeren za danas. Isto vreme, 21h po nasem vremenu. [show je kao i uvek snimljen odavno, ali nesto im je zakazalo drugo, pa su pomerili show za 1 dan].
     
  2. DieH@rd

    DieH@rd Winter Knight Staff Member Administrator

    31,927
    3,942
    113
    Dobar je bio ATV sinoc, u punoj epizodi prikazali su prvo sve studije [i odseke u njima] koji rade na raznim delovima od Squadron 42 [UK, GER i USA], pa vertical slice od kampanje [jedna misija], pa detaljniji pogled na dva broda [mali lovac i ogromni brod koji sluzi kao baza za igraca u SP-u. U Star Citizen sekciji taj brod se moze kupiti i gomila ljudi moze upravljati sa njime.]

    Cela epizoda:


    Demo igre:


    Demo igre sa directors commentary-om


    Za one koji nece gledati dev commentary, nisko letenje iznad planete je uradjeno jer svi delovi misije jos nisu ubaceni, igrac je tu odlucio da leti ispod detekcije protivnickih radara i anti-air topova. UI unutar brodova i atmospheric phsyics [&visuals] jos treba da se budze i a neke stvari totalno fale [npr scanning u brodu/on foot & much more].
     
    Last edited: Dec 23, 2017
  3. Omega

    Omega N64 je đubre

    15,790
    2,645
    113
  4. DragonOfTheEarth

    DragonOfTheEarth Moderator

    3,225
    454
    83
    Koliko sam ja shvatio, to su ubacili samo zato sto su ljudi trazili.
     
  5. Timemaster

    Timemaster Caelondian

    10,969
    1,966
    113
  6. Super Simke 64

    Super Simke 64 I hate haters!!!

    5,354
    1,111
    113
  7. dsst

    dsst fdggg

    3,915
    1,026
    113
    Ne moze da bude isti zakljucak ako nije ista stvar. Lootboxovi su kockanje, ovo je prosta kupovina.

    "Why are there loot boxes? Because consumers are stupid and they'll spend thousands of dollars trying to get that hard-to-get-thing. If you put it up for sale for $500 they won't buy it."

    Star Citizen dokazuje upravo suprotno od ove tvrdnje. Ne u smislu da kupci nisu glupi (neki jesu, vecina verovatno samo ima pare za bacanje) nego da apsolutno mogu da potrose brdo novca na odredjen digitalni item bez randomizacije.
     
    Teoreticar likes this.
  8. DieH@rd

    DieH@rd Winter Knight Staff Member Administrator

    31,927
    3,942
    113
    Star Citizen ima jako veliku bazu fanova koji vole da kupuju brodove, i uzivaju u njihovoj voznji. Ima npr grupa od nekoliko desetina ljudi koji skupe pare i kupe onaj bigass ship iz snimka singleplayer kampanje. To ce da voze u PU-u, da podele poslove i prevoze robu/idu u bitke.

    Za takve mega-fanove, mega-bundle od $27k je nista.
     
  9. Super Simke 64

    Super Simke 64 I hate haters!!!

    5,354
    1,111
    113
    Meni je zaključak isti kao u naslovu "kupci su glupi", bez obzira da li daju hiljade dolara na loot boxove ili na sve ili jedan imaginarni brod u nekoj video igri.
     
    N.Greyswandir likes this.
  10. DieH@rd

    DieH@rd Winter Knight Staff Member Administrator

    31,927
    3,942
    113
    Evo svezeg pogleda na Squadron 42, samo update na rad iz proslog meseca [no spoilers or big reveals]


    A sto se multiplayer dela Star Citizena tice, alpha 3.2 je pre par dana pustena na test kod svih backera na PTU serverima, dodato je rudarenje, laksi player grouping i mnogo toga drugog.



    Code:
    https://clips.twitch.tv/ModernFaithfulSwanKAPOW
    :D
     
    Last edited: Jul 1, 2018
  11. eufrat

    eufrat вештац за сиротиљу

    4,173
    2,025
    113
    Zašto kako vreme odmiče stičem utisak da ova igra neće nikada (zvanično) izaći?

    Sent from my HTC U11 using Tapatalk
     
  12. DieH@rd

    DieH@rd Winter Knight Staff Member Administrator

    31,927
    3,942
    113
  13. voja87

    voja87 Well-Known Member

    12,664
    3,165
    113
    dok igra izadje ova grafika ce biti skroz meh ili cak bezveze
     
    stale likes this.
  14. Omega

    Omega N64 je đubre

    15,790
    2,645
    113
    Onda će godinama update-ovati grafiku da bi bila konkurentna. :D
     
    mnneurope likes this.
  15. Blue

    Blue ....................

    12,302
    1,029
    113
    Ma day 1 remaster mogu da najave odmah.

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk
     
    mnneurope likes this.
  16. DieH@rd

    DieH@rd Winter Knight Staff Member Administrator

    31,927
    3,942
    113
    Da, bas lose izgleda sada :lol:

     
  17. Teoreticar

    Teoreticar El Profesor

    2,949
    873
    113
    Updejtuju redovno i grafiku i modele dok razvijaju. Pogledaj detaljnije roadmap
     
  18. grunt

    grunt Celeb Freak

    17,707
    3,836
    113
    Sve je to cool, ali brate ovim tempom ce im trebati jebena DECENIJA da naprave igru, koja ce ko zna kako ispasti a dotle ce se nakrasti pardon nakupiti tone $$$ od jadnih fanova.
     
    mnneurope likes this.
  19. DieH@rd

    DieH@rd Winter Knight Staff Member Administrator

    31,927
    3,942
    113
    Ti "jadni fanovi" igraju rane verzije igre odavno, a oni koji gledaju na ovaj development sa strane bas izgleda ne mogu da se nacude tome. :)

    Inace, duze traje proces pravljenja C2077 traje duze nego ovo, i kosta puno, i bilo je nekoliko restartova produkcije, promene fokusa igre, i cega sve ne... ali sve je to bilo behind the scenes jer to nije crowdfunded igra. I ko zna kad ce izaci, i kako ce izgledati final product.

    Kad se pravi nesto ambiciozno, ne moze biti brzo i lagano.
     
  20. voja87

    voja87 Well-Known Member

    12,664
    3,165
    113
    ta dva trejlera vec sada nisu toliko mind blowing, sta ce biti za 2,3 god ili kad vec izadje igra
     
  21. grunt

    grunt Celeb Freak

    17,707
    3,836
    113
    @DieH@rd
    Pogledaj samo pocetak ovog topica 2012 godina lol I tada smo se nadali da ce izaci 2014 i kao brzo ce to doci, evo sad vec 2019 skoro i jos nista.
    "igranje" alpha verzija nije igranje.
     
    stale likes this.
  22. eufrat

    eufrat вештац за сиротиљу

    4,173
    2,025
    113
    C2077 će barem stvarno izaći, po svemu sudeći 2020-e godine. A i pravi se za (trenutno) tri platforme...

    Sent from my HTC U11 using Tapatalk
     
  23. DieH@rd

    DieH@rd Winter Knight Staff Member Administrator

    31,927
    3,942
    113
    @grunt Naravno da se sada pravi mnogo vise od onoga sto je tada najavljeno, i backeri su podrzali sve to. Broj fundera raste redovno, a trenutno malo iznad 2 miliona ljudi je dalo preko $180M.
    https://robertsspaceindustries.com/funding-goals

    Ni malo ne zalim za mojih 35$ koje sam dao za Squadron 42 [i pristup Star Citizen-u], samo treba docekati. Posle Freelanera 1 i 2, ovaj zanr singleplayer igara je totalno zamro i drago mi je da neko pravi AAA naslednika.
     
  24. Teoreticar

    Teoreticar El Profesor

    2,949
    873
    113
    CD Project RED je vrlo los primer za stabilnog developera.
    Sva tri Witcher-a su bili izrazito rizicni projekti i sudbina cele firme je zavisila od uspesnosti tog projekta.
    Uopste ne bi bio iznenadjen i da je identicna situacija sa C2077.

    Drugo (i mnogo bitnije) u jednom slucaju developeri i publisher tek treba da budu placeni, a drugom su vec (delom) isplaceni i rizik je delom i na igracima ne samo na publisher-u.
    Jedna igra ima jasan pocetak, odrzavanje i dodavanje content-a i konacan kraj i eventualni nastavak.
    Druga pokusava da napravi svet gde ce samo dodavati content na bazicnu igru.

    Skroz drugaciji biznis plan imaju...


    Da li je veca sansa da Star Citizen propadne od C2077?
    Da... skoro sigurno...
    Ali nije C2077 bas FIFA...
     
    eufrat likes this.
  25. eufrat

    eufrat вештац за сиротиљу

    4,173
    2,025
    113
    @Teoreticar I know, I know, but he (@DieH@rd) started it :D Samo sam se nadovezao.

    Sent from my HTC U11 using Tapatalk
     
  26. Blue

    Blue ....................

    12,302
    1,029
    113
    @eufrat
    Ćuti, zamisli da ovo izlazi za PS4 koliko bi ga DH onda branio. :D

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk
     
    Maxa, Super Simke 64 and stale like this.
  27. DieH@rd

    DieH@rd Winter Knight Staff Member Administrator

    31,927
    3,942
    113
    ^ Da je Colony Wars 3, svaki dan bi pisao vest na mainpage-u o tome. :lol:
     
  28. Teoreticar

    Teoreticar El Profesor

    2,949
    873
    113
    @svi
    Vas bar DH nije naterao da kupite ovu "igru"...
     
    Maxa likes this.
  29. DieH@rd

    DieH@rd Winter Knight Staff Member Administrator

    31,927
    3,942
    113
    To je zato sto si ti mene naterao da uzmem Borderlands 2. ;) :p
     
  30. Rodilo

    Rodilo kenny powers

    2,922
    1,416
    113
    Dvojica su se tako smuvali...

    Sent from my Honor 8 using Tapatalk
     
    mnneurope, Ace and Maxa like this.
  31. WholeBunchOfNerdyGayShit

    WholeBunchOfNerdyGayShit Active Member

    127
    59
    28
    Freelancer 2? :)
     
  32. DieH@rd

    DieH@rd Winter Knight Staff Member Administrator

    31,927
    3,942
    113
    Bah, Freespace. Typo.
     
  33. N.Greyswandir

    N.Greyswandir Member

    31
    18
    8
    Zasto ljudi kupuju Star CItizen koje ne radi (u full-u) kada imaju Elite Dangerous koji radi?
     
  34. dsst

    dsst fdggg

    3,915
    1,026
    113
    Pa postoje znacajne razlike izmedju te dve igre, imas dosta poredjenja po netu. Nekima su te razlike bitne, a nije im bitno sto SC jos nije zavrsen, ima i ljudi koji uzivaju u early access konceptu.
     
  35. N.Greyswandir

    N.Greyswandir Member

    31
    18
    8
    ja sam fan EA igara. Ali pazljivo biram one koje ima smisla igrati. Prati SC vec godinama i jos nije dosao u fazu u kojoj ima gejmplay koji vredi probati. Nekako je vise tog gejmplaya u recima nego u kodu...
     
  36. Carnex

    Carnex Jetrena Pašteta

    5,159
    1,154
    113
    Glavna razlika je da Star Citizen želi da ima milion modula. Space sim, flight sim, FPS itd. Elite Dangerous sa druge strane je samo space sim.

    Druga razlika je da je Elite Dangerous izašao i da je dobar. Šanse da će Star Citizen izaći nisu dobre odavno a još manje da će biti stvarno dobar.
     
  37. N.Greyswandir

    N.Greyswandir Member

    31
    18
    8
    Pa ja sam bio odusevljen idejom, bas kao i svako ko je ikakav fan SF i procitao je opis 2013/2014, ali u isto vreme imas Elite Dangerous koji je gotova igra sa gotovo istim sadrzajem u tom trenutku... ja kupio ED i cekam da se nesto desi sa SC pa da kupim i njega ali nikako... I nije problem u milion modula, nego sto ni jedan da zavrse kako treba. Da su prili tome kao da je ozbiljan software pa uradi ovo, oradi ono, daj korisnicima da koriste i unapredjuj polako... kao na primer Skyrim koji maksimalno razvija ceo forum uz podrsku developera... ali ovi su na istom mestu u gejplay-u gde i pre tri godine samo ima mnog vise detalja. Iskreno mozda sam previse i licno povredjen kako SC napreduje jer sam zaista igrao Elite samo kao "spaceholder" dok SC ne izadje u fullu. Sada ispada da je Elite vrh preko kog se tesko neko moze popeti u neko skorije vreme. Nekako sam ostao gladan celog SC dozivljaja.
     
  38. Teoreticar

    Teoreticar El Profesor

    2,949
    873
    113
    Nemaju publishera, pare dobijaju unapred, dobijaju veliku olaksicu sto se tice taxi u UK (bar dok ne publishuju prvu igru).
    Bas nemaju razlog da pozure.

    Vec drugu godinu za redom dobijaju ~35mil$ od uplata.
    https://www.polygon.com/2018/1/3/16845616/star-citizen-versus-kickstarter-money-raised



    Roadmap redovno updejtuju i izbacuju nove alpha testove.
    https://robertsspaceindustries.com/roadmap/board/1-Star-Citizen

    Verujem da ce uskoro okaciti i Squadron 42 Roadmap, sa betom late 2019.


    Ne tvrdim da ce uspeti, ali vaze drugaciju pravila.
    Nemamo nijedan slican projekat ove velicine (ni blizu) koji se finansira direktno iz godine u godinu od fanova/igraca direktno, dok je jos u razvoju.
     
    N.Greyswandir likes this.
  39. N.Greyswandir

    N.Greyswandir Member

    31
    18
    8
    JBT poceo sam ladno da kucam na engleskom ovde..... koliko dugo nisam bio u drustvu domace populacije!
    Elem.... mislim da su ovi tipovi najblize istini da je to samo (pre)veliki poduhvat.... cak i ako nisu generalno postajanje potencijala za takvo misljenje da je sc prevara je katastrofa


    EDITED.... prebrzo kucam....

    Ono sto je impresivno preko svake mere je populacija koja ce se useliti u taj univerzum kada/ako igra izadje full release. Pitam se koliko ce MMO igara da jednostavno nestane sa interenta jer su se svi igraci preselili na SC....
     
    Last edited by a moderator: Sep 4, 2018
  40. WholeBunchOfNerdyGayShit

    WholeBunchOfNerdyGayShit Active Member

    127
    59
    28
    Najverovatnije neće nijedna jer SC ne prati njihovu tj. theme park dizajn filozofiju klasičnog MMOa na koju su njihovi igrači navikli. Ili makar ne bi trebalo da prati jer su tako obećali na početku. Plus će zahtevnost biti mnogo veća.

    https://robertsspaceindustries.com/comm-link/engineering/12879-Death-Of-A-Spaceman
    https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/12936-Engineering-Ship-Components-Systems

    Ako odustanu od ovoga iz nekog razloga, piši propalo za ambicioznost projekta.
     
  41. DieH@rd

    DieH@rd Winter Knight Staff Member Administrator

    31,927
    3,942
    113
    Na SC-u se aktivno radi, igra je bas ogromna i postaje svakog quartera dosta veca. Nije lako napraviti ono sto rade, stavise, nema nijedne igre koja nudi ovakav mix gameplay-a [sa slobodnim FPS izlaskom van kabine].

    Izaci ce, ponudice dosta, a ja najvise cekam SQ42.
     
  42. N.Greyswandir

    N.Greyswandir Member

    31
    18
    8
    "There is no auto-attack or random dice rolling and pilots will not be able to buy their way to victory." Ali naravno ako plate 27.000 dolara onda je sve dozvoljeno...

    Cenim ja covekovu ideu, ali mislim da je poceo sve 10 godina prerano. Ne mogu da zamislim da je instalacije jedne ovako zamisljene igre manja od 700 GB ako ne i preko 1TB... Plus sve sto je do sada naplatio ljudima mora i da se vrati kroy benefite u igri... i kako ce da izgleda kada se sretne neko ko je platio 27.000 dolara u predprodaji i neko ko plati 100 dolara kada igra izadje. To je ono sto meni ne lici na dobar gejmplay za sve.
    Potpuno podrzavam celu ideju, iako malo sumnjam u mogucnost da se ista iyvrsi, i zaista se nadam da necu postati deda pre nego sto se ostvari jer cu onda moci da vozim samo neki rarzdrndani cargo drhtavim rukama (mada pucanje moze da bude interesantno kada ti se tresu ruke...).
     
  43. DieH@rd

    DieH@rd Winter Knight Staff Member Administrator

    31,927
    3,942
    113
    @N.Greyswandir Cini mi se kao da pricas o igri a ne znas da je dosta toga vec playable. Stanton star sistem je vec up and running, svi backeri mogu da igraju zajedno online, ima dosta misija, moze da se slece na planete/stanice, FPS on foot/spaceship napucavanja ako naidjes na hostiles, trading, a od zadnjeg patcha i rudarenje. Ono sto su obecavali se sada sprovodi u stvarnost, imaju jasan roadmap, a sa sledecim patchom stize jos jedna planeta sa par vecih satelita, sto bi trebalo da komplentira Stanton.

    Sve u svemu, ko je backovao i ima zelju da igra, vec je mogao da potrosi stotine i stotine sati zajebavajuci se online ili u dedicated starship/fps Arena modulima. Sto se brodova tice, non stop su promo brodovi ponudjeni za voznju, tako da ko je hteo mogao je isprobati sta hod hoce [i time se navuku pa kupuju].

    Zestok razvoj igre je i dalje u toku, dev updates stizu non stop na YT, i po meni, uspevaju da isporuce veoma komplikovanu igru koju su zamislili.
     
    Teoreticar likes this.
  44. N.Greyswandir

    N.Greyswandir Member

    31
    18
    8
    gledao sam gameply nekoliko puta, odlucujuci se da li da kupim. ali kada poredim sa ED nekako mi prazno... ED ima celu galaksiju za istrazivanje... a pasadinski pucacki deo ige me ne zanima bas ni malo od kada samo ostavio World of Tanks.
     
  45. WholeBunchOfNerdyGayShit

    WholeBunchOfNerdyGayShit Active Member

    127
    59
    28
    @N.Greyswandir

    Pa da, to je najveća opasnost: da će pretvoriti igru u pay2win i grind do iznemoglosti za one koji neće da plate da ne bi zaostajali za onima koji hoće.

    Kao RS Siege danas na primer.

    Ja bih kažnjavao kompanije koje uvode takvu monetizacijsku politiku svega i svačega u multiplejer igre. Formalno tačna žvaka da je sav sadržaj besplatan je samo to - žvaka. To što je potrebno više stotina ili možda čak hiljada sati za otključavanje neće uzeti u obzir naravno.
     
  46. Teoreticar

    Teoreticar El Profesor

    2,949
    873
    113
    Tako je bre!
    Uvesti socijalizam u igre!

    Zasto bi neko vozio Porsche, kad mogu svi Yuga!



    Ponasate se kao da vas neko tera da kupujete igre i in-game iteme.
    A i polazite od toga da sve mora biti takmicenje. Zasto mora biti tako?
    Mozda neko pronalazi zadovoljstvo na drugaciji nacin od vas, igrajuci iste igre?
    Zasto vas nacin igranja smatrate jedinim i superiornim?
     
    disturbed likes this.
  47. Wahad

    Wahad Prekidać 4 Life! Staff Member Administrator

    12,550
    2,775
    113
    Molim te, objasni mi kako je R6 Siege pay2win?

    Elaborate.
     
  48. N.Greyswandir

    N.Greyswandir Member

    31
    18
    8
    zbot toga ja trazim "lezernu" ekipu za ESO :), hocu da uzivam a ne da grindam. A ESO isto kao i Elite Dangerous je super i za uzivanje i za grind i za ludake koji su zalepljeni za tastaturu. Jos kada bi mogli da se razdvojimo po serverima....
     
  49. WholeBunchOfNerdyGayShit

    WholeBunchOfNerdyGayShit Active Member

    127
    59
    28
    Teoretičaru, kako si uspeo socijalizam da mi učitaš u post, o kojem na osnovu tvoje opaske u Poršeu i Jugu pretpostavljam da ne znaš ništa, makar ništa vredno diskusije s tobom?

    To što nas niko ne tera ne znači da je bilo koja igre izuzeta od prave kritike, naročito ako ona može i treba da utiče na nečiju odluku da određenu igru hoće/neće kupiti.

    Naravno da je takmičenje, kada su, gasp! zamisli, kreatori ove igre je osmislili kao takvu, da bude takmičarske prirode između ostalog. Ne mogu dizajnerske odluke o in-game itemima da se posmatraju izolovano kao da su u vakuumu jer utiču na celoukupno iskustvo u igri. Omogućiti kupovinu za pravi novac ne-kozmetičkih stvari koji utiču na mehaniku i zapravo jesu mehanika, i koji znatno olakšavaju igranje i omogućuju prednost nad drugim igračima je jednostavno mnogo loš gejm dizajn. Sa kog aspetka loš? Sa shvatanja igre kao igranja i imerzije u drugi svet a ne igre kao posla i robovanja. Naravno da je dobar za kompanije koje tako zgrću novac, al za to me zabole, kao što bi svakog normalnog igrača trebalo da zabole. Takve igre se fundametalno osmišljavaju kao servis jer su tako prihodi predvidljiviji i veći u odnosu na stari model, i čiji je cilj eksploatacija igrača u vidu robovanja igri kroz razne mehanizme: Skinerove kutije grindinga, kastomizacije i tzv. RPG elemenata na sve strane, lootboxovi i kockanje, ingame valute, daily mission/challenges itd. Jedna bloatovana papazjanija sadržaja.

    Mnogi serijali su na ovaj način izgubili svoj identitet i to će trajati sve dok postojeća pohlepa industrije ne naiđe na otpor i ne pukne kao i svaki drugi bubble. A to će izgleda potrajati pošto je gejming publika infantilna i svojim kupovnim navikama ide protiv svog interesa.

    Pobeđivanje drugih igrača kroz superiornu opremu koja nije stečena veštinom u igri nije moja ideja gejming zadovoljstva. Za određenu grupu, slobodno bih upotrebio izraz poremećenih, igrača verovatno jeste. Ali želim da verujem da oni ne čine većinsku ciljnu grupu kojoj se developeri obraćaju.

    Zato što moraju da postoje makar neki objektivni kriterijumi na osnovu kojih je moguća kritika igara. Ako ne postoje, onda je sve isto i sve je do jaja, i na nama igračkoj publici je onda samo da budemo potrošači mozga bez.


    Zamisli kada bi u svakoj pravoj multiplejer igri kupovina ingame oružja, poteza, sposobnosti, likova itd. za pravi novac? Quake, CS, Street Fighter itd. Na šta bi to ličilo? Na krš igre koje niko pri čistoj svesti ne bi hteo da igra.
     
    Last edited: Sep 6, 2018
  50. WholeBunchOfNerdyGayShit

    WholeBunchOfNerdyGayShit Active Member

    127
    59
    28
    Možda je pay2win nedovoljno dobar opis za R6, precizniji je pay 2 progress faster and easier. Otključavanje novih operatora je nemoguće bez par stotina sati u igri. Ko neće da grinduje da bi imao pristup novom sadržaju mora da kupi kredite. Zato postoji 5 različitih verzija igre.

    U slučaju SC mnogo je veća mogućnost da developeri pretegnu balans na p2w stranu jer su ljudi dali mnogo više para na brodove nego što košta i najskuplji "paket" R6.
     

Share This Page