1. powered by Surfing Waves

Star Citizen [crowdfunding] [naslednik Wing Comander/Privateer/Freelancer igara] [PC only]

Discussion in 'PC Gaming and hardware/software' started by DieH@rd, Oct 10, 2012.

  1. Teoreticar

    Teoreticar Well-Known Member

    2,235
    530
    113
    Tretiras Single Player igre, kompetetivne igre, build sim, MMO itd kao jedan te isti model igranja i mislis da su svi tu samo da bi se takmicili medjusobno.


    Znaci necije vreme provedeno na grindovanje vise vredi nego neciji novac?
    Kako je onda to ravnopravno?



    StarCraft ima Single Player i Multiplayer.
    Ako sam "pravi" igrac moram igrati i jedno i drugo?
    A da ne spominjem nove AAA igre prvenstveno one koje su pravljene kao servisi, sto imaju velik broj modova igranja?
    Ko si uopste ti da ti nekom govoris kako ce da igra neku igru?
    Ako neko zeli da provede stotine sati igranja karata u Witcheru 3 to je njegov nacin igranja. Ako neko zeli da pravi baze u Fallout-u 4 to je njegov nacin igranja. Ako neko zeli da prave modove za Skyrim to je njegov nacin igranja.
    Ko si bre ti da ti nekom objasnjavas kako ce on da igra nesto?



    Ti vidim svuda vidis samo takmicenje.
    Ti da igras coop ti bi se samo tuko sa saborcima.

    Poredis razlicite stvari.
    Jedno su takmicarske igre, bazirane na skill-u, a drugo su free for all igre gde imas slobodu da igras na nacin na koji zelis.



    lol
    Pa ne diktira tvoja licna perspektiva "kvaliteta" sta je trziste spremno da plati.
    I meni je zao sto je zatvoren Looking Glass Studios, ali nisu pravili dovoljno profitabilne igre.

    Sta je tvoje resenje? Da oporezujemo EA, Riot i Epic, pa da damo nekom studiju da pravi immersive sims?
    Evo ja sam za! Arkane Studios nije dovoljan!
     
    TheNick likes this.
  2. DieH@rd

    DieH@rd Winter Knight Staff Member Administrator

    29,001
    2,559
    113
    Hype!



    Nije bila losa jucerasnja prezentacija sa citizencon-a, igrali su alfa 3.3.

    Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
     
  3. voja87

    voja87 Well-Known Member

    10,125
    1,837
    113
    fuck, ovo vec deluje odlicno
     
  4. eufrat

    eufrat Well-Known Member

    2,927
    1,178
    113
    Igra (ako ikada zvanično izađe) zbog koje razmatram da uzmem grafičku karticu tj novi komp, jednog dana.

    Sent from my HTC U11 using Tapatalk
     
  5. voja87

    voja87 Well-Known Member

    10,125
    1,837
    113
    ako je mogao jedan duke nukem forever da izadje za koji je ulozeno 100x manje para i truda moze i ovo da izadje, milsim sigurno ce izaci
     
  6. Super Simke 64

    Super Simke 64 I hate haters!!!!

    4,644
    894
    113
    Gotovo da nema gameplaya osim nekoliko sekundi na kraju koji ne pokazuju zapravo ništa. Trailer sa kadrovima iz cinematica sa posebnim naglaskom na prikazivanju svih poznatih glumaca koji su dali svoje lice i glas u igri. Ovo baš pokazuje da će ovo biti odlična igra. Hype! ;)
     
  7. voja87

    voja87 Well-Known Member

    10,125
    1,837
    113
    meni su prica i likovi bitni, ako to odrade kako treba sto se mene tice gamaplay moze da bude i samo ok
     
    Maxa likes this.
  8. grunt

    grunt Celeb Freak

    15,373
    2,299
    113
    Meh, bez release date-a nula hajpa od mene...
     
    Omega likes this.
  9. Teoreticar

    Teoreticar Well-Known Member

    2,235
    530
    113
    Da nema gameplay-a, sem jelte alpha verzije igre koja se redovno upgrejduje i koja je dostupna svima koju su vec uzeli igru.
     
  10. Super Simke 64

    Super Simke 64 I hate haters!!!!

    4,644
    894
    113
    Po čemu znate kakvi su likovi osim što znate kako izgledaju i kakve glasove imaju. Meni ta naznaka priče i likova u ovom traileru izgledaju baš generički, a opet, samo je naznaka.

    Demo postoji za multiplayer koliko ja znam i daleko je od onoga što obećavaju, Sqadron (ovo što je bilo u traileru) nema nikakav demo ili grešim?
     
  11. Maxa

    Maxa opsa!

    9,538
    2,779
    113
    damn son, kakav boner inducer trailer >> cyberpunk i rdr2 zajedno :D
     
  12. eufrat

    eufrat Well-Known Member

    2,927
    1,178
    113
    Haha hell nope :D

    Sent from my HTC U11 using Tapatalk
     
  13. WholeBunchOfNerdyGayShit

    WholeBunchOfNerdyGayShit New Member

    24
    13
    3
    Ne. Kako si došao do tog zaključka na osnovu onog što sam napisao? Naravno da može i treba sve tipove igara podrediti određenim univerzalnim standardima, neke stvari moraju biti apsolutni no no. Bez toga nema prave kritike i gejm dizajna 101.

    Ovde u konkretnom slučaju pričamo o multiplejer delu SCa, o MMO univerzumu, ne o singlplejer kampanji, coop kampanji ili eventualnom klot dogfight modu, šta već bude bilo. Ako crowdfunding model baziran na kupovini brodova bude uticao na sličan loš način i na singlplejer kampanju, tim gore. Ali to zasad ne znamo, barem koliko sam ja upoznat.

    Zašto bi se igračima koji su podržali razvoj igre kupovinom skupljih KS paketa podilazilo kad ona izađe? To treba razdvojiti, podržavanje samog razvoja igre i zbog npr. prethodnih zasluga Robertsovih igara od povlašćenog statusa tih finansijera u samoj igri. I u vezi toga su trebali biti jasni na samom početku, Motiv onome ko je crowdfundovao je trebao biti podrška pojavljivanju igre kakve se više ne prave, a ne da će moći da dominira nad početnicima i onima koji nisu calnuli keš. Glavno pitanje je onda kakav će biti incentive od strane igre da nateraju i stare i nove igrače da kupuju nove brodove i ostalu opremu? Jer ako odluče da povlaste finansijere i generalno uvedu mikrotransakacija na mala vrata, moraće da ih ne ugroze relativno lakim napredovanjem običnih igrača kroz igranje do bolje opreme. Tipa da bude neophodno nerazumno mnogo ingame kredita za bolje brodove i opremu, i time obesmisli dalji progres kroz igru osim putem RL keširanja ili grindinga u nedogled.


    Dočim je ravnopravno da neko plati prednost da ne bi morao da grinda do besvesti, a ovaj što neće da plati nek robuje tom ekstremno glupom rulesetu sleš servisu od igre?

    Poenta je da niko od igrača koliko god da su platili igru ne treba da bude primoran da grinda, ili da to bude svedeno na najmanju moguću meru, jer to loš gejm dizajn, nepotreban busywork. To što je grinding istorijski popularan i izuzetno profitablian u industriji samo znači da: 1) je developerima* lakše i profitabilnije da dizajniraju takvu mehaniku bloatovanjem sadržaja, umesto da tesno integrišu manje sadržaja u skladnu celinu, 2) igrači što su ih popularizovali ne bi umeli da prepoznaju šta je dobra/loša igra ni kad bi ih lupila po glavi.

    * Zapravo, možda je nekad pogrešno kriviti developere, jer u vezi ovakvih stvari se oni koji zaista prave igru slabo šta pitaju, već je to odluka menadžmenta izdavača, marketinga, prodajnih odeljenja i sličnih spoljašnjih grupa koji utiču na razvojni proces.


    Ništa od toga nema veze sa ovim što pričamo u vezi Citizena i srodnih tema kojih smo se dotakli. Zamena teza. Da je Starcraft zavisio od toga da li će uopšte izaći ako igrači finasiraju razvoj kupujući bolje jedinice, zgrade, armije itd. i da im se kad igra izađe da prednost, jedino bi u tom slučaju bilo sličnosti i osnova za poređenje. Ovako niđe veze.


    MMO porcija Star Citizena će između ostalog biti takmičarska, nemoguće da ne vidiš to?

    Kad razmisliš malo, videćeš da su sve igre zapravo različita vrsta takmičenja. Pošto jezik funkcioniše tako da reči mogu da imaju više značenja u zavisnosti od konteksta, ne misli se isključivo na takmičenje u smislu versus borbe protiv ljudskog protivnika, nego i na igrač protiv okruženja, okruženja koji su dizajneri osmislili. U coop igri imaš takvo takmičenje, više igrača sarađuju zajedno u savlađivanju prepreka iz sveta igre. I u singlplejeru slično tako.


    Moja lična perspektiva kvaliteta diktira šta ja želim da igram. Verujem da je isti slučaj sa većinom ovde. Nikome (normalnom, opet bih dodao taj fini deskriptor) industrija i tržište ne treba da diktira šta će da igra, pa ako trenutno nema šta on/ona želi prebaciće se na advokatisanje trenutnom stanju u industriji prihvatljivih modela pravljenja igara i dizajn filozofija. Ako nema dovoljno dobrih igara za nečiji ukus zato što industrija ne može da ih podrži jer nema dovoljno velike mase igrača za to, a mase su potrebne zbog velikih budžeta za današnje produkcijske vrednosti - fajront, ne igraš to novo ili igraš starije igre koje ti odgovaraju. Nije kraj sveta i nisu video igre jedina stvar u životu, fala bogu.

    Kakve veze ima profitabilnost sa kvalitetom? Ti pričaš iz tog ugla, šta je tržište spremno da plati, a suština je da to nikako ne treba da bude jedino merilo uspeha ili kriterijum prema kojim će se birati šta će se igrati i praviti. Kome jeste, bujrum, nek uživa u takvoj situaciji, samo nek se ne buni kad se istaknu očigledne manjkavosti takvog pristupa. Verujem da nije ni tebi merilo, samo se conveniently ograničavaš na određenu grupu igara, iz tzv. "hardcore" segmenta, koja pored profitabilnosti uključuje i druge faktore koji ti prećutno odgovaraju, kao što su složenost mehanike, estetika i produkcijske vrednosti. Može dakle dovoljno kompleksna mehanika, dovoljno izazova/težine, dovoljno dobra grafika, dovoljno privatljiva estetika, dovoljno dobra priča itd, ali sve unutar određenog opsega, jer van njega industriji ne odgovara i nije dovoljno profitabilno. Facebook igre su veoma profitabilne pa ti verovatno ne bi voleo da vidiš više Farmvillea na tržištu nego više tebi omiljenih tradicionalnih igara, Ace Attorney ili šta već.
     
  14. DieH@rd

    DieH@rd Winter Knight Staff Member Administrator

    29,001
    2,559
    113
    Simke, edukuj se malo, prikazali su vec vise sati gameplay-a [od ranije verzije igre]. Ovde je prikazan samo odlicni finalni polish, i zaista izgleda fenomenalno.
    https://emuforums.emuglx.org/thread...elancer-igara-pc-only.2160/page-4#post-352170

    Pre par meseci su najavili da ce u decmbarskom Into the Verse-u posvecenom SQ42 najzad objaviti work schedule i za SP, to je nesto sto nisu hteli da do sada objavljuju jer je dosta igre zavisilo od gameplay sistema i bazicnih engine features-a koji su se pravili za SC [online part]. Sada kada je velik deo tech-a gotov, content koji su odavno radili najzad moze dobiti i peglanje grafike i efekata. Razlika izmedju Dec2017 i trenutne grafike je bas primetno bolja.


    BTW, Henry Cavil je jedan od pilota pred kraj trejlera? :D
     
    Last edited: Oct 11, 2018 at 4:01 PM
  15. Maxa

    Maxa opsa!

    9,538
    2,779
    113
    uuu, baš sam se pitao da li je on, do jaja :D
     
  16. Teoreticar

    Teoreticar Well-Known Member

    2,235
    530
    113
  17. WholeBunchOfNerdyGayShit

    WholeBunchOfNerdyGayShit New Member

    24
    13
    3
  18. DieH@rd

    DieH@rd Winter Knight Staff Member Administrator

    29,001
    2,559
    113
    Zavrsni panel od juce [svi ce biti uskoro na YT], presek stanja SC-a, i sta je od core tech-a je i dalje potrebno zavrsiti pre nego sto se dobije full "persistent universe" experience.
     
  19. Super Simke 64

    Super Simke 64 I hate haters!!!!

    4,644
    894
    113
    Treba još para, zato stavljaju sve ove glumce u prvi plan
     
  20. DieH@rd

    DieH@rd Winter Knight Staff Member Administrator

    29,001
    2,559
    113
    Da je SQ42 bio pravljen redovno, kod normalnog publishera, ovaj trejler bi verovatno medju prvima tokom javnog PR-a. Al posto je kickstartered, morali smo videti 5 godina mucenja da se napravi lud engine i osnova za jos ludji online experience.

    Prosao sam kroz javni developmet vec jednom sa Project CARS, kolicina posla koja je potrebna cak i za igru u veoma populanom zanru je oooogromna. Ovo sto CIG radi je na totalno vecem nivou, al eto, drago mi je sto se SQ42 najzad blizi svojoj finalnoj formi. Zbog nje sam i postao backer. Mnoge igre su se pravile 5+ godina pa su ispale trash. Da mi je neko rekao da ce Bioware napraviti onakvu Andromedu, ne bi mu verovao, al eto, uspeli su da sjebu igru iako je to jedini zanr na kojem je taj studio radio.
     
  21. howler

    howler Well-Known Member

    2,387
    527
    113
    Nadam se Squadron 42 ce se drzati do obecanog:

    28 chapters equivalent to 60+ missions
    A-list cast to match any event movie
    340 speaking roles with state of the art facial scanning and mocap
    Over 20 hours of performance capture
    Story arc with 1255 pages of dialogue
    40 distinct ships from fighters to dreadnoughts
    Hand-crafted environments enhanced with procedural tech
    Systemic space and FPS gameplay - from stealth to brute force
    Dogfighting in both space and planetary atmosphere
    Subsumption AI - fully systemic, 24-hr schedules, 1000+ subroutines, simultaneous secondary objectives

    Plus kakvo je trenutno stanje. Episodni release ili Full Standalone igra? Svaka epizoda na pet godina. :lol:
     
  22. Ivan

    Ivan Well-Known Member

    601
    255
    63
    Pošto će ovo sigurno da zakači i početak next gena, Squadron 42 bi 'ladno mogao i na ps5 I novi Xbox, baš me zanima kako oni gledaju na to, da li im deluje primamljivo ili kao samo još jedna igra iz ovog žanra koji je za njih mrtav.

    Pomoglo bi razvoju saznanje da imaš i tu publiku na raspolaganju. (namerno kažem samo squadron 42 jer bi sa star citizenom otvorili ogromnu priču na ovu temu).
     
  23. Teoreticar

    Teoreticar Well-Known Member

    2,235
    530
    113
    Kad su krenuli, Roberts je rekao da nikad nece portovati na PS3 i X360 :D
    Ali... evo jos malo pa docekasmo PS5 i XScarlett (cak i xCloud)

    Pored HW-a, bilo je i komentara na kontrole. Ali i PS4 i Xbox One vec nativno podrzavaju i misa i tastaturu (ako developer podrzi). Jedino sto nema nezvanicnih dzojstika.
    Spominjali su da im se jos ne svidja sto konzole nisu otvoren sistem poput steam box-a? To ne znam sta su podrazumevali pod time.


    Ne bi iskljucio port uopste, ali tek kad krene sa PC-ijem.
     
  24. DieH@rd

    DieH@rd Winter Knight Staff Member Administrator

    29,001
    2,559
    113
    Svi rani backeri dobijaju full Squadron 42, koji ce biti izdat u 2 epizode.

    Najavili su da imaju i planove za dodatnu kampanju koja ce izaci kao "episode 3", ali otom potom, to nece skoro.
     
  25. Super Simke 64

    Super Simke 64 I hate haters!!!!

    4,644
    894
    113
    PC Master Race idioti, koji su najbrojniji beckeri ovoga, bi napravili lom na internetu kada bi se ovo najavilo za konzole. Internet bi pao Ali kako je ovaj Roberts postao alav na pare, nije isključeno da će i to uraditi.
     
  26. Ivan

    Ivan Well-Known Member

    601
    255
    63
    Squadron 42 po meni ide 100% na konzole, takav osećaj imam...
     
  27. zdravkelja

    zdravkelja Member

    8,578
    1,422
    113
    Ja sam mislio da je verzija za konzole odavno objavljena.
     
  28. Ivan

    Ivan Well-Known Member

    601
    255
    63
    Nije, bilo je priče da je viđen ps4 devkit kod njih, pa se branio onom izjavom da igra neće biti "zaglupljena" itd...
     
  29. DieH@rd

    DieH@rd Winter Knight Staff Member Administrator

    29,001
    2,559
    113
    Za sad takvih planova nema, 100% su posveceni PC-u. Ionako imaju dosta posla, malo ko bi od backera hteo da jos odlazu deployment PC verzije sada kada toliko sistema najzad biva privedeno [ako ne u final, onda makar] u playable stanje.

    IMO, ako i budu razmisljali o konzolama za par godina [ako budu dovoljno jake], portovace prvo Squadron 42 pa ce onda razmisliti o full Star Citizen-u.
     
  30. TheNick

    TheNick FIGHT! Staff Member Administrator

    19,659
    2,301
    113
    Lepi su modeli glumaca, sjajno animirani, skoro kao u Spider-Man na PS4 :) Zasterece im igra koliko se razvlace.
    Seriously, mozda ne onaj open space mod, ali ovaj story Squadron ne vidim zasto ne bi neki PS5 mogao da izgura?
     
  31. jovcov

    jovcov Active Member

    364
    117
    43
    Ista firma ih je radila :D Isto se radi i za sledecu generaciju, nece zastareti :D :p
     
    Maxa and Teoreticar like this.
  32. Omega

    Omega N64 je đubre

    14,721
    1,986
    113
    Ne vidim problem u tome, uvijek mogu početi ispočetka u drugom engineu i voila.
     
    mnneurope and grunt like this.
  33. DieH@rd

    DieH@rd Winter Knight Staff Member Administrator

    29,001
    2,559
    113
    Evo trenutnog stanja igre, i sta sve stize do kraja godine


    Kao i breakdown novina sa CitizenCon 2018 konvencije


    Dosta toga je uradjeno, ali preostaje jos par znacajnih tehnickih sistema [full persistence svih itema ma gde ih ostavili, i server meshing [on-the-fly interakcije izmedju 50+ player online sesija], prosirenje gameplay opcija [nova zanimanja], i stancanje novih gameplay zona [do kraja godine trebalo bi stici planeta-dve sa nekoliko novih meseca].

    Sto se online sekcije igre, napredak je vidljiv, a za SQ42 dobijamo update samo par puta godisnje. Sledeci news drop je u decembru.
     
  34. WholeBunchOfNerdyGayShit

    WholeBunchOfNerdyGayShit New Member

    24
    13
    3
    Bilo bi super kad bi SQ42 izašao za naredne konzole, doživeo uspeh i u očima izdavača i developra popularizovao žanr, pa da vidimo neke stare znalce i oldskul dizajnere ponovo, poput Colony Warsa ili možda čak još starije...

     
    Ivan likes this.
  35. DieH@rd

    DieH@rd Winter Knight Staff Member Administrator

    29,001
    2,559
    113
    Pa moze doziveti uspeh i bez dolaska na konzole.

    A i ne znam kako bi neko definisao uspeh prodaje, jer "uspeh je vec ostvaren". Shitton ljudi je platilo i vec ceka izlazak od SQ42. Mnogi developeri bi ubili za toliko igraca.

    Zanr avanturistickih space combat simulacija je zaista tanak ovih godina [nismo imali valjanu kampanju jos od Freespace 2], i nema najava novih igara [pogotovo ne ovakvih sa full on story kampanjama i mid-level interakcijama sa likovima].
     
  36. Teoreticar

    Teoreticar Well-Known Member

    2,235
    530
    113
    Ne mogu da pohvatam da li su sa Serkis-om radili samo one unreal demo-e ili jos nesto?
     
  37. eufrat

    eufrat Well-Known Member

    2,927
    1,178
    113
    Ko, 3Lateral iz Novog Sada?

    Sent from my HTC U11 using Tapatalk
     
  38. DieH@rd

    DieH@rd Winter Knight Staff Member Administrator

    29,001
    2,559
    113
    Nije lako saznati na kojim projektima rade razni middleware studiji, jer uglavnom je to "poslovna tajna" i vezano je za marketing unveilove igara.

    Ono sto se zna sigurno je da pored rada sa samim skreniranjem ljudi, oni takodje rade i na razvoju novih alata i procedura. Sa Epic-om su radili na tom pipelineu da se direktno iz motioncapture-a podatci o performansu glumca ubace u sam engine sa finalizovanim kvalitetom modela i efektima.

    3Lateral trenutno pomaze Nemackoj diviziji Cloud Imperium Games-a na Genesplicing tehnologiji koja se uveliko sprema za Star Citizen, zaista impresivan napredak za igre kojima je potrebno jako puno karaktera ili ako zele impresivni char editor [sto nije potrebno npr za The Last of Us-like projekte sa malim brojem likova].

    [super su im bile sve prezentacije na main stage-u]
     
  39. WholeBunchOfNerdyGayShit

    WholeBunchOfNerdyGayShit New Member

    24
    13
    3
    @DieH@rd: Ma može naravno, nego to bi potvrdilo da ima publike za taj tip igara i na konzolama, naročito za potencijalne triplej projekte, u koje izdavači teško da će ulaziti ako nisu multiplatformski orijentisani.

    Posle FS2 smo imali Starlancer, I-War 2 i Freelancer, i još neku boraniju tipa Darkstar One i Tachyon The Fringe.
     
  40. jovcov

    jovcov Active Member

    364
    117
    43
    Radio se demo sa Serkisom I alien karakterom, što je i prikazano,uz epic, cubic motion... Kao i sirena za tencent koja je na tom nivou.


    Za Cig se radilo kao na svim ostalim igrama, rigovi i sve što ide uz to, a kasnije je preraslo u gene splicer, što reče I die hard.

    Sent from my VKY-L29 using Tapatalk
     
  41. DieH@rd

    DieH@rd Winter Knight Staff Member Administrator

    29,001
    2,559
    113
    Starlancer i Freelancer je progurao Chris Roberts, mada casual publika nije podrzala te naslove, a ostale igre koje si nabrojao su bas meh. Malo ko ih se seca.

    Za sada SQ42 je jedina nada da se i casual masa privuce, a najbolja posledica rasta popularnosti zanra bi bila da LucasFilm od nekoga naruci pravljenje nove Xwing vs TieFighter igre. Nesto i ne mislim bas da bi EA bio voljan za to.
     
  42. DieH@rd

    DieH@rd Winter Knight Staff Member Administrator

    29,001
    2,559
    113
    Dec 2017
    [​IMG]

    Oct 2018
    [​IMG]
    [al kazu da je ovaj sistem renderovanja kose/brade dosta zahtevan]
     
    voja87 likes this.
  43. WholeBunchOfNerdyGayShit

    WholeBunchOfNerdyGayShit New Member

    24
    13
    3
    Tek nisu ni FS2 podržali, makar gledano prema brojkama prodaje. Igra je postala kult, i možda su prodali mnogo više kopija kasnije, ili je popularisana putem piratskih kanala, ali posmtrano ovako zvanično, daleko je od nekog mejsntrim uspeha. Mislim, space sim i kežual publika ne idu baš zajedno, osim ako nije neki Rogue Squadron.

    http://wiki.hard-light.net/index.php/Freespace_2_Sales_Numbers
     
  44. DieH@rd

    DieH@rd Winter Knight Staff Member Administrator

    29,001
    2,559
    113
    Malopre na YT livestream-u [organizovano okupljanje, ne vide se svi prisutni]
    [​IMG]
     
  45. DieH@rd

    DieH@rd Winter Knight Staff Member Administrator

    29,001
    2,559
    113
    Igrao sam danas par sati 3.3 PTU, performanse su se draaasticno poboljsale! Probacu da uploadujem jedan snimak, malo je poduzi...

    Ovaj Object Container Streaming tech je najzad omogucio svakom igracu da ucitava podatke samo o objektima koji su nearby, sto drasticno dize framerate. Po prvi put, Public Universe je PLAYABLE, i to ne ono jedva, vec 50-60fps skoro svuda osim bas u crowded zonama [gtx1070 @ 1440p]. Odradio sam par misija, jedan trading run sa mojim malecnim brodom koji jedva malo cargo-a moze da ponese, pokupovao malo opreme za mene i brod od para koje svi dobijaju kad udju u PTU, i istrazio par lokacija.

    Audio/vizuelno, bas je odlicno, gameplay je solidan al treba se malo navici na "full immersion" na koji developeri ciljaju [npr, nema nikakve forme teleporta/fast travela, gde god ides mora se uloziti trud/vreme]. I misije cesto promovisu promenu gameplay-a [deo misije u svemiru, pa poseta zemlji gde je potrebno setati se po lokaciji, pa skok do napustene svemirske stanice gde u zeroG-u treba naci data logove [zeroG lebdenje kroz sobe/koridore prepune plutajuceg smeca je bas cool [& scary]].

    Posle ovog igranja mnogo mi je jasnije zasto ljudi kupuju nove brodove non stop, bas je impresivno videti druge mnogo vece brodove oko sebe, sa igracima koji zajedno igraju [multi-crew]. Bukvalno sam na trenutak bio osetio potrebu da upgradeujem moj malecni Aurora MR u Avenger Titan. :lol:

    Al necu da se previse navikavam na trenutno stanje igre, sa 3.35 ce stici par novih planeta/meseca, sa 3.4 [pre kraja godina ili pocetkom sledece] novi flight mechanic [i u svemiru i u atmosferi], FPS NPC AI ce biti up and running [za on-foot okrsaje] i docice jos oficijelno podrzanih zanimanja pa ce biti vise slobode u igranju.
     
  46. DieH@rd

    DieH@rd Winter Knight Staff Member Administrator

    29,001
    2,559
    113
    Uploadovah snimak mog prvog odlaska van stanice [malo sam se zajebavao na stanici ranije, plus overio sam Arena Commander i Star Marine da naucim osnove letenja/on the foot pucanja]. Jos tad nisam bio totalno pohvatao neke od osnove dugackih letova, al nije nista tesko.



    Kao sto vidite, performanse vise nisu abysmal.
     
    Maxa likes this.
  47. jovcov

    jovcov Active Member

    364
    117
    43

Share This Page