Zanimljivi "KICKSTARTER" projekti

Discussion in 'EmuGlx Hangout' started by Carnex, Feb 17, 2012.

1. Carnex

Carnex Jetrena Pašteta

Pošto je Tim Schaffer otvorio pandorinu kutiju igara finansiranih od strane obožavatelja mislim da će biti dosta materijala da se otvori posebna tema za takve projekte.

Prvi na spisku je Brian Fargo, autor mnogih legenradnih FRPova koji traži pomoć da započne novi Wasteland.

Za one koji ne znaju, Wasteland je u stvari prvi frp u Fallout univerzumu a Brian Fargo je odgovoran za Fallout kao i Baldur's Gate i Bard's Tale.

Više detalja na http://www.rockpapershotgun.com/2012/02/16/brian-fargo-turning-to-kickstarter-for-wasteland-2/

2. meca dobric

meca dobric Well-Known Member

Zar Wasteland IP nije trenutno u vlasnistvu EA?

3. stale

stale bowel disruptor

Hm, veoma zanimljivo. Voleo bi da Fargo dobije priliku da uradi ovo. Meni svakako nikad dosta postapokalipticnih igara :)

4. rale

rale the first to witness

stale oces da napravimo jednu :D

5. stale

stale bowel disruptor

stale oces da napravimo jednu :D

haha mogli bi, al ja sam poznat po kratkom attention span-u :) skoro ni jedan side projekat nisam zavrsio :D

6. Maxa

Maxa opsa!

daću za wasteland koliko god da treba :D

7. Carnex

Carnex Jetrena Pašteta

Još jedan zanimljiv pogled na kickstarter projekte, tj kako se troše pare

kickstarter

What the Hell These Game Developers Did with Your Kickstarter Money
    kickstarter
    By Evan Narcisse
    Apr 16, 2012 9:00 AM
    41,095 296
    Get our top stories
    follow kotaku

What the Hell These Game Developers Did with Your Kickstarter Money

The folks at War Balloon Games thought that they had it made. After asking for 20 grand on the web's most popular crowfunding site, backers shoveled all of that and 16,000 more to help make the dev studio's Star Command mobile game a reality. Smooth sailing from here on out, right? Not exactly.

In a recent update post on their Kickstarter, War Balloon breaks down where all that money's gone and it's a revealing portrait of what kinds of costs an indie dev team can face:

Our kickstarter earned $36,967 after asking for $20,000 so that was incredible.

To begin with, we didn't get all of that. We lost about $2,000 to no-shows, just people that pledged and the funds didn't not transfer.

That got us down to $35k, and kickstarter and Amazon Payments take their portions, which got us down to right around $32,000.

Now, right off the top you had $10,000 for prize fulfillment. That includes printing the posters, the shirts and shipping everything (thanks Australia). If we had to do it again, we would have probably had the price point a bit higher for the t-shirts and posters, as those turned to be a very large expense. We also would have included the cost of a 3rd party fulfillment house - we just aren't equipped or skilled in that area, and it was (still is) something that we struggle with.

After that, we had $22,000 remaining. From there:

Music - $6,000
    Attorneys, startup fees, CPA - $4000
    Poster art - $2000
    iPads - $1000
    PAX East - $3000

TOTAL: $16,000

Leaving us with around $6000, which is income, so that was taxed (piece of advice to other kickstarters - spend that money before the end of the year).

8. DieH@rd

DieH@rd Winter Knight Staff Member Administrator

DoubleFine je okacio slicno nesto za njihovih 3.3 miliona.

9. Sol-Badguy

Sol-Badguy Active Member

http://www.kickstarter.com/projects/crateentertainment/grim-dawn

10. doktor

doktor EmuGlx website editors

Iskren da budem posto sam jaaako voleo Titan Quest nesto se mislim da im posaljem jedno 35 dolara :)

11. Igoritza

Igoritza PermaBanned

ovaj lik je jebo kevu: http://www.kickstarter.com/projects/2107726947/hidden-radio-and-bluetooth-speaker

nisam procitao ama bas sve, ali sve mi se cini da jako mali broj ljudi radilo na ovom, i sobzirom koliko su sakupili novca, lagano mogu da pokrenu proizvodnju od nule, i jos vise od toga. 125.000 dolara im je bio up limit, uzeli su milionce lagano.

razmishljam se da upotrebim neku svoju fenomenalnu ideju i da napravim sopstveni projekat ... ukoliko to budem uradio, zamolio bih eve emuglx clanove koji obitavaju na ne-srpskom internetu da me negde izreklamiraju :)

fun fact - sa 12 godina SAM sam smislio kako da se iskoristi geotermalna energija i da se napravi elektrana, jedino me sjebalo sto sam zakasnio oko 60ak godina sa radjanjem :)

12. Timemaster

Timemaster Caelondian

fuck, hoću ovaj radio :)

13. meca dobric

Mali off. U pitanju je Kdenlive kampanja na www.indiegogo.com. Kdenlive je odlican otvoreni Linux program za nelinarnu montazu video materijala koji se lako koristi.

http://kdenlive.org/

[​IMG]

Short Summary
    Kdenlive is one of the best known video editors for Linux but it also works under several other platforms including Mac and FreeBSD. It is free for everyone to use and also to modify (open-source). With its current feature set it is aiming towards beginners as well as semi-professional users. Lately a few important features have been added, like the ability to use proxy clips for fluent editing on every machine or scopes for color correction.

However we found that the architecture of Kdenlive – which reaches back to 2002 – is not up-to-date anymore and discourages new developers to join our project. Additionally, new features take much longer to implement and contain more bugs than they should.

This is where your donation jumps in! It will allow Till Theato, one of Kdenlive’s developers, to give our source code a shiny new look and set the base for a more stable Kdenlive with faster coming features thanks to cleaner code and the introduction of a script/plugin system.

Till will work on Kdenlive in May and June.

IndieGoGo - Kdenlive Refactoring

Par video primera:

http://www.youtube.com/watch?v=2ohKkEK280w

http://www.youtube.com/watch?v=xEncXu4uYD4

14. Carnex

Carnex Jetrena Pašteta

Turrican Sountrack Anthology
    Kris Haslbek je rešio da objavi antologiju svojih muzičkih dela iz igre Turrican. Traži 75000 za to, a dobio je 77K+ u ovom trenutku!
    http://www.kickstarter.com/projects/chris-huelsbeck/turrican-soundtrack-anthology-by-chris-huelsbeck?ref=home_popular

15. DieH@rd

REPUBLIQUE je dodao PC i MAC platforme, vise nece biti iOS only igra ako se sakupe pare. Nadam se da ce uspeti.
    http://www.kickstarter.com/projects/486250632/republique-by-camouflaj-logan

16. Carnex

Carnex Jetrena Pašteta

Samo za mecu, još samo 7 sati
    World's Largest Rainbow Parade!

This one is for the color-lovers and the good-time-seekers of all ages! Hi, I'm Jessi. Last year for my birthday I hosted what I think was the World's First Rainbow Birthday Parade. Everyone dressed head-to-toe in one color, we lined ourselves up chromatically and then we hit the streets, with a marching band of course. Since then, I've been throwing parades around the country with a goal of creating just a little joy for as many people as possible. IT'S MY BIRTHDAY AGAIN, and I was thinking…

We should have the BIGGEST, MOST COLORFUL PARADE YET! So big in fact, we will officially record the parade as the World's Largest Rainbow Parade.

If you're in the New York area on April 28, please join us! Donate even $1 to this Kickstarter campaign, and you'll get all the info and updates you need to become a part of the rainbow! And don't be shy about contributing just because you can't make it to the parade in person. You can still get lots of fun rewards, like rainbow Tattly (designed by me) and fun party hats handmade from recycled materials!

The first $1500 raised will go towards parade essentials, like hiring an incredible 20-piece marching band, balloons, streamers, bubbles, etc. For every dollar after that, I've got a special surprise up my sleeve to help make the world a more colorful place.

http://www.kickstarter.com/projects/1211044888/worlds-largest-rainbow-parade?ref=live

17. Black_Waltz

Black_Waltz Moderator

http://www.kickstarter.com/projects/stainlessgames/carmageddon-reincarnation

18. grunt

grunt Celeb Freak

Fuck yes !!!!! Jedna od omiljenih voznji like ever, ako bude fun kao kec uh bice ludila !!

19. Black_Waltz

Black_Waltz Moderator

Kažu da će da bude rimejk, e sad, videćemo :D

20. grunt

grunt Celeb Freak

Keca sam do iznemoglosti igrao, bukvalno se izuljao disk u cd drajvu na kompu od stalnog load-a posto tada nije bilo no cd krekova :D

21. Blue

Blue ....................

Kako se pledge-uje na kickstarteru?
    Mislim jel šljaka Erste kartica?
    Ova igra me je ubedila.

22. Maxa

Maxa opsa!

radi visa kartica, plaća se preko amazon paymenta.

23. WolfDC

WolfDC Well-Known Member

Kako se pledge-uje na kickstarteru?
    Mislim jel šljaka Erste kartica?
    Ova igra me je ubedila.

Šljaka bez problema. I ja koristim dotičnu.

24. Igoritza

Igoritza PermaBanned

Covece, ako ljudi iz srbije pledge-uju, ja cu onda sigurno da se obogatim :) skoro pa sam osmislio svoj projekat, do kraja :)

25. Blue

Izgleda da se Carmageddonu ne piše baš najbolje,
    334 od 400k a ostalo je još 12 dana.

Uspeće da skupe 400k ali sam se nadao
    da će značajno probiti tu cifru.

26. ljubomir

ljubomir +Excellent

Ja cu da podrzim Carmageddon, cim legne sledeca plata. A ako skupe samo onliko koliko su trazili - well, neka im to bude podsticaj da rade efikasno :). Sto se mene tice, samo kada bi release-ovali source C1 i C2 bilo bi sasvim dovoljno. Nasli bi se vesti programeri da portuju na sve zivo.

27. Blue

A kako ide posle procedura kad kupim igru?

Jel oni meni posle kad izađe igra pošalju kod koji ja ukucam negde u Steam klijentu i dobijem igru?

28. 9dots

9dots Active Member

29. Blue

Carmageddon nakucao 413k i ima još 10 dana. :)

30. Black_Waltz

Black_Waltz Moderator

Have faith, young carmagedowan!

31. Vampir

Vampir Well-Known Member

Nije mi jasno nesto, zar nemoze neko da otvori kickstart project, skupi pare i "pobegne" odnosno ne uradi nista? KOja je garancija da ce oni te pare iskoristiti za taj projekat?

32. meca dobric

2 Vampir:
    1) Da.
    2) Nema garancije, zato svi traze "donacije".

33. Maxa

Maxa opsa!

igorica će to prvi da uradi :)

34. Igoritza

Igoritza PermaBanned

Necu zapravo. U sustini,ako dodjes do tog stadijuma da zaista napravis ideju, koja ce privuci ljude - 18 puta bolje je da je ostvaris, nego da nestanes sa sitnom lovom (koja god da je u pitanju) jer si fakticki sa svojom idejom otvorio mnoga vrata, koja bi ostala zatvorena da shmugnes sa lovom.

35. Carnex

Carnex Jetrena Pašteta

Može ali nije toliko lako. Već su uspei da navataju 3 takva projekta pre kraja donacija i vratili ljudima pare. Donatori sami istražuju projekte i ocenjuju njihovu realnost.

36. Maxa

Maxa opsa!

Necu zapravo. U sustini,ako dodjes do tog stadijuma da zaista napravis ideju, koja ce privuci ljude - 18 puta bolje je da je ostvaris, nego da nestanes sa sitnom lovom (koja god da je u pitanju) jer si fakticki sa svojom idejom otvorio mnoga vrata, koja bi ostala zatvorena da shmugnes sa lovom.

naravno ukoliko postoji ideja.

37. Igoritza

Igoritza PermaBanned

Ideje koje nekog ubace u korporativni svet su se manje vise svele na slucajnost ... pravi primer iako nije Kickstarter projekat je - Instagram. Aplikacija koja je manje vise nastala zbog Apple limitiranog OS-a, koja je realno nikakva ideja jer su pre njega postojale aplikacije koje u sebi vec imaju takve opcije, a sam Instagram je bukvalno bio app izveden iz tudjih ideja i eto - zaradise njih 13 milijardu evra. Isto je i sa Twitter-om - bilo je bar 5 sajtova sa slicnim fazonom pre nego sto se pojavio twitter, ali je samo igra slucaja odgovorna zasto je bas taj projekat zaziveo konkretno.

38. No_LiMiT

No_LiMiT Deus Vult

This:
    http://www.kickstarter.com/projects/bitbangerlabs/remee-the-rem-enhancing-lucid-dreaming-mask

39. Panzer

Panzer Travis Bickle

Kad bi svi tako razmisljali. U Kickstarter sistemu ima dosta mesta za prevaru, samo je pitanje kad i ko ce to iskoristiti.

40. Maxa

Maxa opsa!

evo još jednog zanimljivog projekta:
    http://www.kickstarter.com/projects/badplanet/bad-planet?ref=live

nemam baš poverenja u redfly studios, ali će se možda bolje pokazati bez pritiska izdavača.

s druge strane, premisa, artwork i thomas jane, i like!
    da li se neko susreo sa stripom?

41. grunt

grunt Celeb Freak

Interesantno deluje for sure, nisam znao da Thomas Jane ima "svoj" strip, kakav kralj, mada sada si me podsetio koliko mi ne dostaje Hung, damn you :D

42. DieH@rd

Oculus Rift je najzad postavljen na kickstarter! Posle nekoliko meseci odlaganja, kreator ovog revolucionarnog VR headset-a Palmer Lucky je uspeo da smanji cenu naocara na samo 275$ [ocekivali smo 500] i uz pomoc John Carmacka dobije support nekoliko ogromnih developera u svetu video igara.
    http://www.kickstarter.com/projects/1523379957/oculus-rift-step-into-the-game?ref=recently_launched

Ono sto ove naocare izdvaja od ostalih je da sliku nabavljaju ne od malih i ultra skupih mini ekrana koji stoje odmah ispred oka, nego od velikog bigass ekrana koga bukvalno mogu da izvuku iz mobilnog telefona. Ova slika se preko integrisane jeftine optike deli na 2 jednaka dela i isporucuje se do ociju usera. Ovo nazalost dovodi do cinjenice da se slika prikazuje u FISH EYE efektu, ali taj efekat se moze eliminisati ako se igra renderuje na pravilan nacin i korisnik dobije savrsenu sliku. Warpovanje slike se radi preko pixel shader efekta, tako da ce mozda biti i resenja koja lice na ove FXAA injectore i sl.

John Carmack je licno radio da ovaj headset eliminise sto vise lag-a i da se dobije ultra responsive slika, a sama cinjenica da user ispred sebe moze da vidi SAMO EKRAN I NISTA VISE [FOV 110] dovodi da je ovo po njemu NAJBOLJI VR UREDJAJ KOJI POSTOJI NA PLANETI ZEMLJI. Probao ih je sve, i definitivno misli da mozda samo neki ultra skupi vojni VR modeli mogu imati ovakav reponsivness i veliki FOV.

Oculus Rift se moze nabaviti za $275, dolazi u rasklopljenom stanju [korisnik sam mora da ga sklopi], a tu je i SDK podrska za Unreal i Unity engine-ove. Za $300 se dobija sklopljen model.

Ovo je buducnost VR-a, jedva cekam da se ovo odomaci i da pocnu da koriste bolje ekrane sa vecom rezolucijom [ovaj model daje

43. meca dobric

Video je sjajan, Karmak je sjajan id je sjajan. :)

44. DieH@rd

Uglavnom moraju da naprave sliku igre da izgleda ovako
    [​IMG]
    i onda ce optika na Oculus Riftu da to ispegla u normalnu sliku [horizontalni fov 90, vertikalni 110].

Also, posto je vecina pixela locirana u centralnom delu sociva, slika ce izgledati veoma dobro [samo na samim ivicama ce pixeli biti primetniji]. Uglavnom IQ ce izgeldati bolje nego kod trenutnih konzolnih igara, ali ono... treba ipak sacekati bolju rezoluciju za Oculus Rift. Ubacice neki bolji ekran veoma brzo.

45. the patriot

the patriot philosopher

http://www.kickstarter.com/projects/165500047/broken-sword-the-serpents-curse-adventure

odlican video :lol:

46. Blue

http://www.kickstarter.com/projects/1703567677/icontrolpad-2-the-open-source-controller

47. CTOJAH

CTOJAH A GDE JE PC!?!?!?

http://www.kickstarter.com/projects/1703567677/icontrolpad-2-the-open-source-controller

Ovaj kontroler pokazuje koliko je retrogradna nasa civilizacija :
    Prvo izmisle kontrole direkno na ekranu bez potrebe od kontrolera... ...a onda "izmisle" kontroler da bi vratili stvari na svoje mesto, a kamo su jos ponajbolje stajali !
    Slicno je bilo i sa Wii "chakama" - vecina gejmera ipak najvise voli klasican kontroler, a ne da mlatara po sobi ko nezdrav :yes:

48. Blue

To što su izmišljene touchscreen kontrole ni u jednom trenutku
    nije dovelo u pitanje potrebu za kontrolerom u bilo kojoj malo ozbiljnijoj igri.

49. morpheus

morpheus Member

http://www.kickstarter.com/projects/1604893288/awesome-controller

50. meca dobric